Как онлайн да привлечете потенциални клиенти

    Потенциалните клиенти са физически лица или организации, които се интересуват от това, което продавате. Интересът се изразява чрез споделяне на информация за контакт, като имейл имейл, телефонен номер или дръжка в социалните медии.”

Те варират в зависимост от това колко са ангажирани с вашите продукти или услуги. Маркетинг квалифицирани клиенти (MQL) участват във вашите маркетингови дейности, например уеб семинар. Квалифицираните клиенти за продажби (SQL) са висококачествени потенциални клиенти, показващи ясно намерение и способност за покупка. В идеалния случай искате да увеличите количеството качествени клиенти, за да постигнете целите си.

Рамка от 7 стъпки за привличане на потенциални клиенти

  • Изчисление на цена

Използвайки математическа формула, можете да въведете средната продажна цена на вашия продукт и средната скорост на продажба, за да изчислите броя на възможните клиенти, необходими за постигане на целта на приходите. Включването на средната цена на клиент ще покаже общия ви бюджет.

Ако нямате тези цифри за вашия бизнес, използвайте междувременно средните стойности за отрасъла.

  • Купувач персона

Персоната на купувача е полуфиктивно представяне на вашия идеален клиент въз основа на проучване на пазара и реални данни за съществуващите ви клиенти. За да разберете интересите, болката и предизвикателствата на вашите идеални клиенти, помислете за интервюирането им, изучаване на вашата база данни за контакти, използване на формуляри за уебсайтове и получаване на обратна връзка от вашите търговци. След това направете мозъчен штурм с вашия екип, за да създадете персонали за купувача от събраната информация.

  • Пътуване на купувача

Картата на процеса, през който преминават купувачите се състои от:

  1. Осъзнаване на нуждата
  2. Обмисляне варианти за решаване на нуждата
  3. Решение за покупка

Съобразете допирните точки за потребителско пътуване с вашия тип бизнес.

  • Съпоставяне на съдържание и оферти

Ефективната стратегия за поддържане на ангажираност с вашия бизнес предоставя правилния тип съдържание на всеки купувач персона в точното време. Генерирайте потенциални клиенти с оферта, която ще ги мотивира да споделят информацията за контакт с тях.

  • Път за преобразуване

Какъв цифров път се следва, за да се превърне анонимен посетител на уебсайт в купувач?

Четирите основни елемента са целевата страница за оферта, формуляр за преобразуване, благодарствена страница и в замяна получавате имейл адрес.

  • Канали

Тази стъпка може да бъде адресирана само като последица от предишните стъпки. Сега вие определяте какви маркетингови тактики ще постигнат целите ви. Всеки маркетингов канал (платено или органично търсене) има свои собствени предимства и е съпоставен със стъпки по пътя на купувача.

  • Отчитане

Използвайте данни и прозрения, за да свържете маркетинговите дейности и резултатите от продажбите. Получаването на обратна връзка ви позволява да правите промени в кампанията, които увеличават броя на клиентите.

 

Изброихме някои от важните маркетингови дейности, които ще ви послужат онлайн да привлечете клиенти.

Можете да ги включите или да си изберете кои да ползвате.

Тактиките са най - различни и всеки бизнес е индивидуален за себе си!

Препоръчваме още:

6 начина за минимизиране на рисковете при инвестиране в криптовалута 6 начина за минимизиране на рисковете при инвестиране в криптовалута Прочети повече
Кои елементи е препоръчително да включва всяка продуктова страница Кои елементи е препоръчително да включва всяка продуктова страница Прочети повече
8 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от мобилна CRM стратегия 8 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от мобилна CRM стратегия Прочети повече
нагоре