7 идеи за дигитален маркетинг, които ще дадат тласък на вашия фризьорски салон

   С огромния брой салони за избор, по-важно от всякога е вашият бизнес да се откроява от конкуренцията. Ето защо съставихме този списък от седем съвета за дигитален маркетинг за салони и спа центрове, които да опитате!

  • Получете повече отзиви

Вашите потенциални клиенти искат да чуят и видят как се чувстват настоящите ви клиенти относно преживяванията си във вашия бизнес. Вашата онлайн репутация е изключително важна и това може да бъде определящ фактор за потребителите, които търсят нов салон. Освен това потребителите са по-склонни да щракнат върху фирми с висока оценка на рецензията.

Скорошно проучване установи, че 56% от хората ще кликнат върху бизнес в резултатите от местното търсене, ако има положителни отзиви, дори и да не е най-добрият резултат. Уверете се, че имате постоянен поток от положителни отзиви, идващи редовно, за да повишите рейтинга си със звезди. Насърчете доволните си клиенти да оставят обратна връзка с точните услуги, които са закупили по време на посещението си. Това ще подчертае уменията на вашия екип в прегледите, показвайки на потребителите, че сте добри в това, което правите. И когато клиентите споменават конкретна услуга, те добавят ключови думи към своя преглед, придавайки му известна маркетингова сила за локално търсене!

  • Усъвършенствайте вашата онлайн социална игра

Потенциалните клиенти ще отидат във Facebook или Instagram, за да видят най-новата ви работа. Снимките са чудесен начин да покажете уменията на вашия екип и да привлечете нови клиенти на вратата. Публикувайте често и висококачествено съдържание, което ще потвърди вашето преживяване във вашата индустрия. Създаването на ежедневен или седмичен списък със задачи в социалните медии е чудесен начин да останете организирани и да се справите със задачата да публикувате тези публикации.

Ето някои идеи за снимки, които вашият салон или спа център може да публикува в социалните медии:

  1. Снимки на клиенти преди и след

  2. Снимки на интериора на вашия салон или спа център

  3. Снимки на вашите стилисти, естетици и т.н. (можете да представяте нов служител всяка седмица)

  4. Продукти или разпродажба

  5. Кошници с подаръци по време на празници

  6. Бързи уроци

Използвайте локални хештагове. Потребителите използват тези хештагове, за да намерят нови салони!

  • Бъдете последователни

Страхотна марка се изгражда с времето, но изисква голямо търпение. От името на вашия бизнес, лого и слоган до вашите продукти и услуги, последователността е ключова. Бъдете стратегически за това как представяте бизнеса си във всички аспекти от момента, в който клиентите срещнат бизнеса ви онлайн, до момента, в който влязат през вратата ви.

Ето още няколко бързи съвета, които да ви помогнат с дигиталния маркетинг на вашия салон:

  • Позволете на клиентите да резервират срещи онлайн. Това улеснява потребителя, който проучва вашия бизнес, да ви избере пред конкуренцията.

  • Списък с цени и услуги на вашия уебсайт. Ако ги изброите в съдържанието на вашия сайт, вие ще дадете на тези сърфиращи потребители добра представа колко ще платят и това съдържание може да помогне на вашето местно търсене!

  • Инвестирайте в местния маркетинг за търсене. Салоните/спа индустриите са конкурентни, така че ще трябва да се уверите, че вашето онлайн присъствие е засилено и ви намират лесно.

  • Рекламирайте в социалните мрежи. Рекламите във Facebook и Instagram със специфично местоположение (и демографско) насочване са чудесен начин да поставите салона си пред местни потребители, които никога не са чували за вашия бизнес. Свържете тези реклами с целева страница или отстъпка и ще подобрите шансовете си да привлечете още повече клиенти.

 

Включете тези съвети и ще имате успешен салон за разкрасяване!

Препоръчваме още:

Как да отговорим на отрицателни онлайн отзиви? Как да отговорим на отрицателни онлайн отзиви? Прочети повече
Как трябва да оптимизирате видео съдържание? Как трябва да оптимизирате видео съдържание? Прочети повече
Защо вашият бизнес се нуждае от целогодишен маркетинг? Защо вашият бизнес се нуждае от целогодишен маркетинг? Прочети повече
нагоре