6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес

   Преместването е голяма стъпка за всеки бизнес, независимо от причината. И актуализирането на онлайн информацията за вашия бизнес не трябва да се пренебрегва.

Лесно е да забравите да актуализирате вашите бизнес обяви, докато не се уредите. Въпреки това, промяната на адреса може да повлияе негативно на вашето цифрово представяне. Колкото по-рано правите актуализации, толкова по-добре.

За да ви помогнем да се подготвите, съставихме тази статия с няколко съвета за преди и след преместването!

Съвети за дигитален маркетинг преди преместване

Нека първо се потопим в кои аспекти на дигиталния маркетинг трябва да се съсредоточите, преди да се преместите:

  • Съвет №1 – Информирайте клиентите си, че се местите

Независимо дали се местите на няколко пресечки, в града или извън него, важно е да уведомите клиентите си, че се премествате!

Изпращането на имейли и ангажирането на вашите последователи в социалните медии са два страхотни начина да започнете да разпространявате информацията, че вашият бизнес се движи.

Важно е да включите новия си адрес, отворена дата и ако има дни, през които вашият бизнес ще бъде затворен по време на преместването. Разбира се, не всеки се ангажира с вашия бизнес, чрез имейл или социални медии, така че е изключително важно да достигате до хората и по други начини, което ни води до следващия ни съвет!

  • Съвет № 2 – Актуализирайте своята стратегия за маркетинг съдържание

Преместването може да отвори много работа. Може да почувствате необходимостта да поставите на пауза стратегията си за маркетинг на съдържание, но ние ви насърчаваме да продължите да разпространявате съдържание!

Независимо дали публикувате блогове или актуализации, това ще доведе читателите до вашия уебсайт, за да могат да научат за вашия бизнес и да бъдат в крак с актуалните теми в движение.

По време на преместването си можете да съсредоточите своята стратегия за съдържание върху услугите, които вашият бизнес предлага, и да обясните ползите, които идват с избора на вашия бизнес.

Продължавайки усилията си за маркетинг на съдържанието по време на прехода, вие поддържате връзката с вашата аудитория. По този начин няма да се налага да започвате от нулата, след като сте на новия си работен офис.

  • Съвет №3 – Оптимизация за търсачки

Наличието на правилна и последователна информация за вашия бизнес онлайн е една от най-важните стъпки за вашата маркетингова стратегия, особено преди да се преместите. Уверете се, че сте заявили всичките си обяви в директории като Facebook, Google, Yelp и Better Business Bureau. Това, че не сте създали обявата, не означава, че няма такава за вашия бизнес.

Съвети за дигитален маркетинг след преместване

Поздравления! Преместихте се в новото си бизнес местоположение. Въпреки че може да искате да се установите и да имате тържествено откриване, важно е да отделите време, за да актуализирате уебсайта си, шаблоните за имейли и други маркетингови материали.

  • Съвет №1 – Актуализирайте и потвърдете вашата бизнес информация онлайн

Веднага щом можете да получавате поща на новото си място, е моментът, в който трябва да актуализирате адреса си онлайн. Вероятно ще трябва да потвърдите отново обявата си, като изпратите пощенска картичка до новия си адрес.

След като предприемете стъпките за повторно потвърждаване, важно е да се върнете и да проверите дали всичко е преминало правилно (имайте предвид, че трябва да правите това периодично).

Ако не сте актуализирали информацията за бизнеса (адрес, работно време и т.н.) в мрежата, възможно е GMB да се върне към старата информация.

  • Съвет №2 – Създайте нова стратегия за дигитален маркетинг

Преместването ви дава чудесна възможност да актуализирате маркетинговата си стратегия! Отделете време да анализирате текущата си стратегия и да решите кое работи и кое не.

След като официално се установите и планирате тържествено откриване, помислете за използването на платена реклама, за да достигнете до нови потребители.

Имайте предвид, че искате да достигнете и до клиенти от предишното си местоположение (задържането на клиенти осигурява по-голяма стойност в дългосрочен план в сравнение с фокусирането само върху еднократни клиенти).

  • Съвет №3 – Работете с агенция за дигитален маркетинг

Разбирам, че актуализирането на вашето онлайн присъствие звучи като много работа в допълнение към физическото преместване на вашия бизнес и подготовка за клиенти.

Но познайте какво! Можете да работите с агенция за дигитален маркетинг, която ще ви помогне с всичките ви онлайн нужди.

Можете да се погрижите за преместването на вашия бизнес, докато вашият маркетинг експерт актуализира вашите обяви, създава публикации в социалните медии и оптимизира вашето онлайн присъствие преди и след преместването.

 

Въпреки че преместването е стресиращо и отнема много време, то може да даде на вашия бизнес нови възможности! Информирайте клиентите си, за да се уверите, че вашата бизнес информация е последователна онлайн, и че имате въведена стратегия за дигитален маркетинг.

В нашия домашен офис имаме специализирани стратези, които ще наблюдават вашето онлайн присъствие и ще ви помогнат да стратегизирате какъв тип маркетингови планове са най-добри въз основа на тенденции, най-добри практики и данни.

Ние ще ви помогнем с дигиталния маркетинг!

Препоръчваме още:

Как да накарате бизнеса си да се открои онлайн Как да накарате бизнеса си да се открои онлайн Прочети повече
Какво е криптовалута Какво е криптовалута Прочети повече
Безопасно ли е мобилното банкиране? Безопасно ли е мобилното банкиране? Прочети повече
нагоре