5 типа доказано цифрово съдържание, което ще увеличи приходите ви през 2021 година

   Маркетингът на съдържание се приема сериозно от всеки собственик на бизнес. Това обаче не означава непременно, че той разбира как да го проектира по правилния начин. Освен това, според проучвания се наблюдава, че около 60% от компаниите често се борят с генерирането на редовно съдържание и 65% от тях са съгласни, че качеството е най-взискателният фактор в процеса на доставяне на съдържание. В случай, че често сте се чудили дали всички тези усилия си заслужават, знайте, че не сте сами. Ключът към засилването на желанието у вашите клиенти е да знаете точно какво търсят онлайн. Те може да не се интересуват от четене на нова статия на уебсайта ви, но може да се интересуват от нея като подкаст. Това би могло да ви възнагради по много начини, чрез:

  • Насочване на трафика към ключови целеви страници

  • Генериране на осведоменост за марката

  • Достигане до по-широка аудитория в няколко канала

  • Повишаване на ангажираността на публиката по отношение на органични споделяния и препратки

  • Изграждане на успешни взаимоотношения с клиентите

  • По-високи SERP и ROI

Сега, когато залозите за маркетинг на съдържание са високи, трябва да започнете да разглеждате различни перспективи за съдържание, което потенциално може да бъде ракетното гориво за вашия бизнес. Събрахме някои от най-разчитаните, изпитани и тествани методи за генериране на съдържание в индустрията:

  • Блогиране

Кой не обича да чете добре написан проницателен блог? Както Лий Одън също казва, съдържанието е причината, поради която търсенето е започнало на първо място, читателите винаги трябва да търсят и намират добро четиво. Научете се как да стартирате блог.

Марки, големи или малки, започнаха с блоговете като основа на своето дигитално пътешествие и го използваха за маневриране на контрола над своята ниша. Блоговете:

  • Помагат на марките да влязат в разговор с клиентите си

  • Вървят ръка за ръка с резултатите от SEO и SERP, тъй като повече цитати се превръщат в по-добър трафик.

  • Генерират по-добри възможни клиенти, изпреварват конкурентите, поставят основите в социалните медии и произвеждат ефективни резултати и постижения.

  • Оригинални изследвания

Оригиналният тип маркетинг на съдържание не изисква валидиране на социалните медии. Вместо това идва от необходимостта да се анализира и знае всичко, което влиза в различни индустрии, мислене за дизайн в съдържателния маркетинг като тенденции под формата на доклад. Той предоставя прозорливи данни, от които могат да се позовават други институции.

Производството на такова ценно съдържание може да изисква огромни инвестиции във време и пари, въпреки това, като се има предвид нейната свежест, уместност, четливост и обхват, генерираният капитал ще си заслужава. Тъй като хората продължават да цитират от вашето съдържание, в крайна сметка може да имате силна основа за входящ маркетинг чрез връзки и последващо генериране на потенциални клиенти. Чудесен пример за това би бил "Институтът за маркетинг на съдържание" (CMI), който е аплодиран лидер в индустрията, известен със своите учебни статии, насочени към маркетинга на съдържание и поведението на читателите.

  • Видеоклипове

Това, което поддържа процеса на генериране на съдържание впечатляващо, е неговото разнообразие. За разлика от писмената форма на съдържание, генерирането на визуално съдържание остава един от най-ангажиращите методи за незабавно ангажиране на потребителите. Видео маркетингът е един от незабавните угодници на тълпата в тази индустрия. Ето някои от нейните продуктивни начини за взаимодействие с потенциалните клиенти:

  • Уводни обяснителни видеоклипове за вашия бизнес

  • Видеоклипове с продуктови характеристики

  • Учебни видеоклипове

  • Отзиви на клиенти/препоръки

  • Влогване на видеоклипове

Благодарение на своята популярност, видео маркетингът е предпочитан от масовите марки като Nike като един от най-завладяващите маркетингови медии.

  • Инфографика

Инфографиките имат най-много потребители онлайн, тъй като клиентите предпочитат да споделят в своите социални медийни платформи. Уникални със своята краткост на инфографиките може да се разчита за бързо разбиране на дадена ситуация. Инфографиката обаче може да се генерира със солиден контур, тъй като те контролират разговора между читателя и източника. Те могат да:

  • Разкажет история с по-малко думи, повече данни и изображения

  • Грабват вниманието на аудиторията

  • са предназначени предимно за информиране на читателите

Миналогодишните отчети на Shutterstock са регистрирали повече от 6 милиарда посещения на сайта.

  • Подкасти

Подкастите са подобни на видеоклиповете, но без визуално изживяване за по-добро удобство. Предпочитан главно от хора, които обичат да включват малко забавление между работата си, подкастите идват като глътка свеж въздух, тъй като информират хората за продукт или услуга.

Най-добрата част от подкастите, е че всеки път, когато генерирате блог или видеоклип, той лесно може да бъде превърнат в смислен подкаст.

 

Накратко казано, много се влага в създаването на различни видове дългосрочни канали за маркетинг на съдържание. Приятното съдържание може да стимулира възвръщаемостта на инвестициите в реално време за вашата марка. Просто трябва да знаете как!

Имате нужда от качествено и интригуващо съдържание?

Свържете се с нас, за да го измислим за вас!

 

Препоръчваме още:

Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Прочети повече
Как да оптимизирате уебсайта си за гласово търсене? Как да оптимизирате уебсайта си за гласово търсене? Прочети повече
Разходи за приложения през 2020 г. поставят нов рекорд! Разходи за приложения през 2020 г. поставят нов рекорд! Прочети повече
нагоре