Засилете лоялността на клиентите с тези 3 съвета

   Улавянето на квалифициран потенциален клиент и след това насочването на този потенциален клиент, чрез завладяващо и потапящо изживяване на марката и пътешествие на клиента, което води до доходоносна продажба, е изключително удовлетворяващо. Възнаграждаващо е да знаете, че сте изиграли основна роля в генерирането на сериозни приходи за вашата компания и това ви поддържа мотивирани да продължавате да привличате нови клиенти. Всъщност успешните компании са фокусирани върху по-голямата картина, което означава, че са фокусирани върху жизнената стойност на всеки клиент.

Не ме разбирайте погрешно. Маркетингът в началото на фунията и генерирането на потенциални клиенти са изключително важни. Но вашите съществуващи клиенти са вашият най-надежден източник на приходи. Следователно те трябва да бъдат вашият приоритет номер едно. Не можете да развиете бизнеса си, ако постоянно губите клиенти, защото предоставяте лош опит.

И така, ще проучим как да вдъхновим лоялността на клиентите, използвайки три доказани маркетингови тактики.

Подхранването не е само за перспективи

Повечето от нас свързват подхранването с прокарването на потенциални клиенти през фунията на продажбите. И макар това със сигурност да е един пример, подхранването не е само за перспективи. Всъщност, тъй като клиентите ви вече са инвестирали във вашата марка и вашите продукти и услуги, те са по-подготвени за подхранване, отколкото дори най-горещите потенциални клиенти.

Ето само няколко начина, по които можете да подхранвате съществуващите клиенти, за да вдъхновите лоялност на клиентите.

  • Благодарствени/Приветстващи/Приобщаващи имейли

Всеки път, когато спечелите нов клиент или правите нова продажба, е препоръчително по имейл или SMS да благодарите на потребителя за покупката. Трябва също да стартирате автоматизирана капкова кампания, която дава прости указания как да започнете с вашия продукт или услуга. С напредването на кампанията можете да добавите детайли и условна логика към програмата, за да гарантирате, че клиентите ви извличат максимума от вашите предложения. Включете препоръчано съдържание или продукти във всичките си комуникации, за да се възползвате от възможностите за кръстосани продажби и допълнително да стимулирате връзката.

  • Празнувайте важни събития със страхотни промоции

Важно е да знаете някаква ключови информация за всички ваши клиенти – като техния рожден ден или история на покупките. Въоръжени с тези познания, можете да изпращате имейли, празнуващи тези важни събития и да предлагате специални отстъпки или предимства въз основа на вашите продукти и услуги. И така, докато ресторантите често предоставят промоции на рождените дни на клиентите, автозастрахователна компания може да предложи намалени цени, за да осигури проценти за подновяване след пет години безопасно шофиране. Това е чудесен начин да покажете, че се грижите за тях като хора и сте инвестирани в техния успех и непрекъснат бизнес.

  • Съобщения за нови продукти и услуги

Големите компании винаги диверсифицират и допълват своите продукти и услуги. Този вид иновация доказва, че те се стремят сериозно да подобрят бизнеса си и да предоставят възможно най-доброто, което предлагат. Kогато вашата организация въвежда ново стартиране, бъдете сигурни, че вашите съществуващи клиенти са първите, които искат знаят. Трябва също да помислите за предлагане на безплатни пробни периоди или намалени цени за ранните покупки. Можете дори да попитате клиентите дали искат да се запишат предварително за списък с новия асортимент – тактика, която помага да изградите очакване за вашето ново стартиране и ви помага да прецените търсенето. Клиентите оценяват този вид преференциално отношение, така че им покажете, че са ценени, когато е възможно.

 

В по-голям мащаб обратната връзка с клиентите е най-добрият начин да съберете информация за репутацията на вашата марка, стойността и използваемостта на вашите продукти и услуги. Това също е добър начин да определите дали промените или актуализациите на вашия бизнес модел имат положителен или отрицателен ефект.

След като имате по-ясно разбиране за възприятието на обществеността за вашата компания, можете да използвате това знание, за да подобрите възприятието и вашите предложения.

Препоръчваме още:

6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. 6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. Прочети повече
9 предимства на онлайн маркетинга 9 предимства на онлайн маркетинга Прочети повече
Какво представлява проектът Google Beacon Какво представлява проектът Google Beacon Прочети повече
нагоре