Стратегии за подобряване на качеството на потенциални клиенти в бизнеса-към-бизнес маркетинга

При маркетинговите усилия може често да се сблъскате с въпроси от страна на вашия екип по продажбите относно качеството на потенциалните клиенти.

Жалбите може да варират от неразположими за контакт клиенти, които забравят интереса си към продукта или дори да бъдат напълно безотговорни.

В същността си обратната връзка може да бъде, че качеството на потенциалните клиенти е недостатъчно.

Въпреки че разбираемо е, че екипът по продажбите изпитва фрустрация, докато се опитва да ангажира тези клиенти, също така е от съществено значение те да бъдат осведомени за стратегиите, които се използват за подобряване на качеството на потенциалните клиенти.

Това осведоменост може да им помогне по-добре да оценят усилията на маркетинговия екип.

Преди да повдигате проблеми

относно качеството на потенциалните клиенти, генерирани чрез дигитална реклама, е от съществено значение първо да идентифицирате източниците на тези потенциални клиенти.

Чрез анализ на данните и разпознаване на модели може да откриете, че някои потенциални клиенти се генерират от ботове, други не се генерират от реклами изобщо, а някои, въпреки че представляват реални хора, всъщност могат да бъдат от конкурентите.

Стратегии за Насочване на Реклами

  1. Довършете Настройката на Насочването: Съсредоточете се върху конкретни опции за насочване като географски локации, демографски данни и интереси на аудиторията.
  2. Създайте Персонализирани и Подобни на Аудиторията: Използвайте персонализирани аудитории, базирани на минали взаимодействия, и аудитории, които приличат на вашите най-добри клиенти.
  3. Въведете Отрицателни Ключови Думи: Добавете отрицателни ключови думи към вашите рекламни кампании, за да изключите нерелевантни търсения, които могат да доведат до нежелани кликвания.
  4. Добавете Квалификатори в Рекламните Текстове: Включете специфични квалификатори в рекламните текстове, като например бюджетни изисквания или термини, свързани с индустрията, за предварителен скрининг на потенциалните клиенти.
  5. Използвайте Проследяване на Преобразуванията: Внедрете проследяване на преобразуванията, за да оцените кои реклами генерират потенциални клиенти с високо качество.

Техники за Формите за Потенциални Клиенти

  • Проверете Полетата на Формуляра: Внедрете проверки за полета на формуляра, за да гарантирате, че потребителите предоставят точна информация.
  • Добавете Въпроси за Квалификация: Включете въпроси за квалификация в формите за потенциални клиенти, за да отдели неквалифицирани потенциални клиенти и да съберете съществени детайли за нуждите и бюджетите на потенциалните клиенти.
  • Посочете Ясни Инструкции: Обяснете защо са нужни определени данни (например, "Ние се нуждаем от вашия телефонен номер за потвърждение на офертата").
  • Включете CAPTCHA: Използвайте Google reCAPTCHA или други решения за CAPTCHA в формите за потенциални клиенти, за да разграничите между хора и ботове.
  • Проверете Източника на Подаване: Определете дали заявките от уебсайта са от органични или платени източници.

С изпълнението на тези фокусирани стратегии по рекламни платформи, оптимизиране на страниците за кацане и изпилване на формите за потенциални клиенти, бизнесите от сектора на бизнеса-към-бизнеса могат значително да подобрят качеството на потенциалните клиенти, като намалят нискокачествените запитвания, което в крайна сметка води до по-добри резултати от продажбите.

Публикацията 10 съвета за подобряване качеството на потенциалните клиенти и намаляване на спама първо се появи на Silver Mouse.

Препоръчваме още:

Създайте ексклузивно дигитално преживяване за луксозни марки: ключови аспекти и стратегии Създайте ексклузивно дигитално преживяване за луксозни марки: ключови аспекти и стратегии Прочети повече
Кратък момент на размисъл: Прекъсванията в технологията като възможност за саморазвитие и подобрения Кратък момент на размисъл: Прекъсванията в технологията като възможност за саморазвитие и подобрения Прочети повече
Изграждане на кратък заглавие, обединяващ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Изграждане на кратък заглавие, обединяващ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
нагоре