Как да превърнете еднократния купувач в лоялен клиент?

   Продажбите формират основата на всеки бизнес, но е важно да се има предвид, че здравословните, постоянни взаимоотношения с потребителите са най-големите двигатели на високия брой покупки. Повтарящите се клиенти са това, което изгражда компания до най-високия й връх. Първоначалната продажба е чудесно начало, но култивирането на силни отношения с потребителите е ключовият компонент на успешния дългосрочен бизнес план.

  • Личен подход

Винаги има фина граница, която маркетолозите трябва да извървят между прекалено и недостатъчно персонализиране на имейлите си. Въпреки че никога не е препоръчително да подхождате предимно към случаен подход за достигане до потребителите си, достатъчно количество персонализация може да допринесе много за превръщането на еднократен купувач в повторен клиент. Сътрудникът на Forbes Кевин Харингтън пише: „Не се страхувайте да бъдете лични с клиентите си! Нека клиентите ви видят какво ви прави уникален не само преди продажбата (в опит да бъде различен от конкуренцията), но и след това. Проследяването на първата продажба е началната стъпка на втората продажба."

  • Направете незабавна връзка

Въпреки че има тактики, които можем да приложим, за да променим шансовете в наша полза, що се отнася до времето, факт е, че рядко срещате потребителя точно в момента, в който той се нуждае от вашия продукт или услуга. Ето защо е важно да се уверите, че те мислят за вас, когато са готови за това, което предлагате. Поддържайте връзката между вас и вашите потребители постоянно топла, така че да няма нужда да я претопляте, след като изстине. Направете връзката незабавна, предлага предприемач. Веднага затвърдете кой сте, какво правите и връзката, която сте направили.“

  • Прилагайте проактивни тактики за продажби

Както винаги, подходящият отговор на обратната връзка е ключов за установяването на здравословни отношения с потребителите. Насладиха ли се клиентите ви на първоначалния ви продукт? Реши ли проблема им? Доволни ли са от вашата услуга? „Задайте тези въпроси след първата продажба" пише Харингтън. И ако можете да докажете, че се грижите за тяхното благополучие, вие сте на крачка към втората продажба."

  • Наградете клиентите си и те ще ви възнаградят на свой ред

Идеалният бизнес обмен е взаимно изгоден. Покажете на клиентите си благодарност при избора да се справят с вас пред вашите конкуренти и те ще ви възнаградят на свой ред с повторна покупка. Според предприемач: „... вашите най-печеливши клиенти са постоянните клиенти. Правите ли достатъчно, за да ги насърчите да работят отново с вас? Не е нужно да е твърде много; купон, известие за специално събитие, полезна информация и съвети или новини, които могат да използват, са ефективни. Само не забравяйте: Ако не поддържате връзка с клиентите си, вашите конкуренти ще го направят."

 

Свържете се с нас, за а увеличим броя на клиентите ви!

Препоръчваме още:

Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА! Важно ли е да ускорите уебсайта си, за да подобрите реализациите си през 2020 г.? ДА! Прочети повече
5 типа доказано цифрово съдържание, което ще увеличи приходите ви през 2021 година 5 типа доказано цифрово съдържание, което ще увеличи приходите ви през 2021 година Прочети повече
7 полезни неща, които можете да следвате с Google Analytics 7 полезни неща, които можете да следвате с Google Analytics Прочети повече
нагоре