Как да превърнете еднократния купувач в лоялен клиент?

   Продажбите формират основата на всеки бизнес, но е важно да се има предвид, че здравословните, постоянни взаимоотношения с потребителите са най-големите двигатели на високия брой покупки. Повтарящите се клиенти са това, което изгражда компания до най-високия й връх. Първоначалната продажба е чудесно начало, но култивирането на силни отношения с потребителите е ключовият компонент на успешния дългосрочен бизнес план.

  • Личен подход

Винаги има фина граница, която маркетолозите трябва да извървят между прекалено и недостатъчно персонализиране на имейлите си. Въпреки че никога не е препоръчително да подхождате предимно към случаен подход за достигане до потребителите си, достатъчно количество персонализация може да допринесе много за превръщането на еднократен купувач в повторен клиент. Сътрудникът на Forbes Кевин Харингтън пише: „Не се страхувайте да бъдете лични с клиентите си! Нека клиентите ви видят какво ви прави уникален не само преди продажбата (в опит да бъде различен от конкуренцията), но и след това. Проследяването на първата продажба е началната стъпка на втората продажба."

  • Направете незабавна връзка

Въпреки че има тактики, които можем да приложим, за да променим шансовете в наша полза, що се отнася до времето, факт е, че рядко срещате потребителя точно в момента, в който той се нуждае от вашия продукт или услуга. Ето защо е важно да се уверите, че те мислят за вас, когато са готови за това, което предлагате. Поддържайте връзката между вас и вашите потребители постоянно топла, така че да няма нужда да я претопляте, след като изстине. Направете връзката незабавна, предлага предприемач. Веднага затвърдете кой сте, какво правите и връзката, която сте направили.“

  • Прилагайте проактивни тактики за продажби

Както винаги, подходящият отговор на обратната връзка е ключов за установяването на здравословни отношения с потребителите. Насладиха ли се клиентите ви на първоначалния ви продукт? Реши ли проблема им? Доволни ли са от вашата услуга? „Задайте тези въпроси след първата продажба" пише Харингтън. И ако можете да докажете, че се грижите за тяхното благополучие, вие сте на крачка към втората продажба."

  • Наградете клиентите си и те ще ви възнаградят на свой ред

Идеалният бизнес обмен е взаимно изгоден. Покажете на клиентите си благодарност при избора да се справят с вас пред вашите конкуренти и те ще ви възнаградят на свой ред с повторна покупка. Според предприемач: „... вашите най-печеливши клиенти са постоянните клиенти. Правите ли достатъчно, за да ги насърчите да работят отново с вас? Не е нужно да е твърде много; купон, известие за специално събитие, полезна информация и съвети или новини, които могат да използват, са ефективни. Само не забравяйте: Ако не поддържате връзка с клиентите си, вашите конкуренти ще го направят."

 

Свържете се с нас, за а увеличим броя на клиентите ви!

Препоръчваме още:

Идеален LinkedIn бизнес профил за хора, които си търсят работа Идеален LinkedIn бизнес профил за хора, които си търсят работа Прочети повече
„Технологична модернизация“ „Технологична модернизация“ Прочети повече
Онлайн ревюта срещу офлайн препоръки Онлайн ревюта срещу офлайн препоръки Прочети повече
нагоре