Защо местните предприятия се впускат в дигиталния маркетинг по време на COVID-19

   Наличието на стратегия за дигитален маркетинг за вашия бизнес придобива значение през годините, тъй като потребителското поведение се е променило и технологиите са напреднали. Сега, повече от всякога, собствениците на фирми са изправени пред безпрецедентни предизвикателства. Пандемията от COVID-19 и последиците от нея ще продължат да причиняват големи смущения в бизнеса в цялата страна и да променят поведението на потребителите при купуване за неопределено време.

В тези моменти на несигурност и бърза промяна стратегията за дигитален маркетинг е важна. След тази пандемия ще има предприятия, които са готови за възстановяване, и такива, които нямат възможността да се адаптират.

Вярваме, че е ключов момент да инвестирате енергията и усилията си в изграждането на стратегия за дигитален маркетинг, която да подкрепи вашия бизнес сега и да ви подготви за ускорение в бъдеще.

Ето няколко неща, които трябва да имате предвид, когато става въпрос за вашата стратегия за дигитален маркетинг.

  • Трябва да се адаптирате

Повечето местни фирми зависят от пешеходния трафик и рефералите, за да увеличат клиентската си база, поради което COVID-19 е толкова вреден за печалбите им през последните няколко седмици. От решаващо значение за бизнеса е да адаптира маркетинговите си стратегии, за да достигне до клиентите на точното място и в точното време. Ето защо цифровите форми на комуникация са толкова важни. Социалното дистанциране може да е създало физическо разстояние между нас, но е свързало бизнеса и потребителите по съвсем нови начини.

Потребителите все още се нуждаят от магазини за хранителни стоки, домашни услуги, грижи за тревни площи, аптеки и други. С други думи, те се нуждаят от вашия бизнес.

Въпреки че бъдещето е неизвестно, адаптирането на интелигентна и отзивчива стратегия, която ви помага да комуникирате своевременно и ефективно, може да ви направи видими за повече потребители и да създадете трайна лоялност.

Отворен ли сте? Променени ли са часовете ви? Предоставяте ли услуги по различен начин? Какви стъпки предприемате, за да защитите потребителите? Вашите клиенти искат да знаят тези пояснения!

  • Използвайте разумно времето си

Не е необходимо да губите време, ако сте затворени в дома си (или офиса) по време на COVID-19. Ако вашият бизнес е фокусиран върху обслужването на нуждите на вашите клиенти и общността, имате огромна възможност да насочите енергията си към изграждане адаптивна стратегия за дигитален маркетинг. По време на обичайната си рутина може да нямате време да се потопите в изследвания или да приложите нови маркетингови стратегии. Сега е вашият шанс да научите проучите за поведението на вашите клиенти, да изслушате техните нужди и да определите начините, по които можете да ги обслужвате по -добре, чрез дигитален маркетинг.

Също така е подходящ момент да преразгледате настоящата си маркетингова стратегия. Ако сте изградили стратегията си напълно офлайн, помислете за наслояване в цифрови елементи. Можете да направите нещо толкова просто като създаване на профили в социалните медии или актуализиране на уебсайта си.

Ако вашият бизнес вече е започнал да интегрира дигитални и традиционни маркетингови стратегии, време е да помислите за по -иновативен подход. Можете да правите неща, като например да анализирате уебсайта си, чрез Google Analytics, да пускате реклами в социалните медии или да държите бизнеса си в центъра на вниманието, чрез кампании за осведоменост за марката .

Докато хората остават у дома по време на пандемията COVID-19, те ще използват още повече интернет и онлайн търсения! Трябва да сте в крак с промените в поведението на потребителите и да сте там, когато търсят бизнес като вашия.

 

Управлението на вашия бизнес в условията на бърза промяна може да бъде трудно, но не е невъзможно, ако коригирате текущите си предложения и сте гъвкави спрямо ситуацията.

Искате ли да научите повече за коригирането на вашата стратегия? Не забравяйте да разгледате нашия блог за още съвети.

Препоръчваме още:

Доверието е активна съставка за страхотна маркетингова стратегия Доверието е активна съставка за страхотна маркетингова стратегия Прочети повече
Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г. Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г. Прочети повече
Какво представлява актуализацията на Google алгоритъма „Bert“? Какво представлява актуализацията на Google алгоритъма „Bert“? Прочети повече
нагоре