Как да използваме Google Optimize за повишаване на конверсиите?

   Google Analytics актуализира Google Optimize, което прави още по-лесно да помогне на организациите да увеличат реализациите си, когато го използват за анализ на своите уебсайтове и банери на AdWords, правейки оптимизирането на ключови думи още по-ясен начин.

Какво представлява Google Optimize?

За хора, които не знаят как работи Optimize, ето кратко описание на това, което може да направи. Може да помогне на бизнеса да анализира своите уебсайтове, като им помогне да разберат най-добрия начин за оптимизиране на своите страници. Например, една организация може да иска да знае дали цялото им съдържание трябва да е на една страница или разбито на няколко по-малки страници. Optimize може да каже на собственика на бизнеса най-добрия начин да направи това, както и да покаже кой призив за действие ще бъде най-добре насочен към тяхната аудитория.

Как да използвам Optimize за избор на реклами, чрез Google AdWords?

Optimize може дори да помогне на бизнеса да избере най-добрите банери за показване на потенциални клиенти, използващи Google AdWords, като им позволи да провеждат тестове, за да определят кой е по-ефективен. Използвайки Optimize, фирмите могат да провеждат разделени тестове, за да определят кой цветен фон или призив за действие генерира повече кликвания към тяхната страница. С тази информация бизнесът може след това да вземе информирано решение кой тип реклама работи най-добре за целта.

Google AdWords и Optimize вече могат да бъдат свързани, правейки тестовете още по-лесни за изпълнение. Също така ще трябва да настроите функцията за автоматично маркиране, за да проследявате кликванията на отделни потребители.

  • Тестове за проследяване повишаването на конверсиите

Собствениците на фирми могат да използват Optimize, за да направят по-добра връзка със своите потребители. Предприятията могат да направят това, като анализират няколко различни набора от данни за потребителя.

- географско местоположение: Един от начините, по които Optimize може да помогне на сегментацията на собствениците на фирми, е чрез анализ на кои рекламни методи работят най-добре в определени географски местоположения. Например някои региони използват различен език за един и същ елемент. С Optimize собствениците на фирми могат да променят езика и изображенията така, че да отговарят на географското местоположение, с което се опитват да се свържат.

- търсачи с точно съвпадение: Оптимизирането може също да помогне на собствениците на бизнес да приспособят своите съобщения в зависимост от това дали посетителят е влезнал в сайта с ключова дума с точно съвпадение или ключова дума, която е близк до конкретната. Ключовите думи с точно съвпадение могат да показват по-конкретни познания от страна на потребителя, а собственикът на бизнес може да приспособи своето послание, за да отговори на желанията на потребителя.

- намаляване на текста: Особено при потребителите на мобилни устройства, по-малко информация всъщност може да бъде по-добра за процентите на преобразуване. Преобладаващо е за потребителите да обработват твърде много информация, така че с помощта на Optimize собствениците на фирми могат да провеждат тестове, за да определят дали по-рационализираният подход всъщност ще увеличи конверсиите.

Това са само няколко от начините, по които Optimize може да помогне на собствениците на бизнеса да увеличат реализациите. С толкова много експерименти, които могат да бъдат свързани с AdWords, помислете за всички аспекти на вашия маркетинг, които бихте могли да промените, водещи до още по-голям брой реализации още по-лесно и в крайна сметка тласкащи вашата организация напред.

Търите ли някой, който да ви помогне да управлявате следващата си кампания?

Не се чудете, ние сме насреща!

Препоръчваме още:

5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година 5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година Прочети повече
Можете ли да изтриете отзив от Google? Можете ли да изтриете отзив от Google? Прочети повече
5 популярни технически умения, които всеки предприемач трябва да има! 5 популярни технически умения, които всеки предприемач трябва да има! Прочети повече
нагоре