Съвети за отваряне на вашия бизнес по време на COvid 19

   Независимо дали вашият бизнес е готов да се отвори отново или просто планирате бъдещо откриване, може да е трудно да знаете откъде да започнете.

Как можете да насърчите клиентите да посетят вашето местоположение? Какви стъпки можете да предприемете, за да гарантирате безопасността на клиентите?

Отговорите ще ви помогнат да започнете възстановяването.

Ето няколко от нашите предложения.

  • Подгответе своите търговски обекти

Уверете се, че сте готови да отговаряте на обаждания, имейли и т.н, преди бизнесът ви да се възобнови. Независимо дали използвате новата технология за чатбот или просто имате повече служители, фокусирани върху отговорите по имейл, бъдете готови за всеки въпрос, като разполагате с подходящите ресурси за обслужване на клиенти. Също така е важно да имате разбиране и да сте наясно с многото притеснения и нужди на клиентите. Подгответе себе си и служителите ви да бъдат навременни, отзивчиви и конструктивни с клиентите, тъй като все още има много неизвестно.

  • Актуализирайте обявата си в Google

Вашите часове и наличност може да се променят постоянно. След като вземете решение да отворите отново, новите ви работни часове и информация трябва да бъдат лесно достъпни за вашите клиенти.

Не ограничавайте тези актуализации само до Google. Вашата страница във Facebook, Yelp и други също имат възможност и обхват, за да информират клиентите ви.

  • Създайте протокол за почистване и безопасност

С всички промени, настъпили в начина на работа на бизнеса занапред, една от най -важните е поддържането на чиста и безопасна среда за клиентите да пазаруват, а служителите да работят.

Като начин да улесните възстановяването на бизнеса си и да поддържате комфорт на клиентите, помислете за продължаване на някои от предпазните мерки, които сте предприемали, докато бизнесът ви е бил затворен или работи с ограничени услуги.

Например, накарайте служителите си да носят маски и ръкавици по време на работа, за да се гарантира тяхната безопасност, както и вашите клиенти.

Също така направете рутина на процесите на почистване, които сте използвали по време на временно затваряне, като поддържате ежедневни изисквания за почистване, които вие и вашите служители да провеждате.

  • Уведомете клиентите предварително

И така, вече сте преминали през процеса на актуализиране на малката ви обява в Google и публикуването на вашите процеси на почистване на вашия уебсайт и социалните медии, но какво друго можете да направите, за да сте сигурни, че клиентите ви са актуални за вашия бизнес?

Опитайте се да предложите часове за срещи или резервация за вашите услуги седмица или повече преди откриването ви.

Уведомете вашите завръщащи се клиенти, чрез вашия уебсайт, социални медии, имейл или дори им се обадете! Това ще ви даде, като собственик на бизнес, времето и подготовката, необходими за вашето повторно отваряне, да премине без проблеми!

Съвет: Някои клиенти се нуждаят от време, за да се върнат към редовното пазаруване, да посещават услуги и т.н. Дайте им необходимото време, актуализирайте ги и следвайте предишните стъпки, за да им дадете сигурност при завръщането си във вашия бизнес.

Промените, които бизнесът е преживял поради COVID-19, не са временни, те са променили начина, по който предприятията работят и комуникират. За да отговорите на тези нови изисквания, продължете да предлагате някои от услугите, които сте използвали, докато бизнесът ви е бил затворен.

Независимо дали сте предложили електронна търговия или онлайн консултации, те все пак ще бъдат от полза за вашия бизнес, тъй като много хора избират да продължат практиките си на социално дистанциране или просто очакват нови удобства от бизнеса.

 

Това е голяма стъпка както за бизнеса, така и за клиентите да започнат да си взаимодействат отново. Като местен, малък бизнес със силни връзки с вашата общност, вие разбирате борбите, с които се сблъскват всички около вас, и се стремите да ги разрешите, когато вашият бизнес реши да се отвори отново.

Като следвате тези съвети, ще имате необходимите насоки, за да насърчите и удовлетворите нуждите на клиентите си и да имате успешно повторно отваряне!

Препоръчваме още:

По какво крипто пазара се различава от фондовия пазар? По какво крипто пазара се различава от фондовия пазар? Прочети повече
3 причини екипът за управлението на проекти да има значение за обслужването на клиенти 3 причини екипът за управлението на проекти да има значение за обслужването на клиенти Прочети повече
5 начина да подобрите мобилността на вашия уебсайт 5 начина да подобрите мобилността на вашия уебсайт Прочети повече
нагоре