Google My Business добави нови атрибути в помощ на бизнеса

   С многото промени, които се случват в онлайн света, Google My Business (GMB) увеличи усилията си в подкрепа на собствениците на фирми.

Последната актуализация на GMB имаше редица нови промени за множество индустрии. Този път обаче фокусът е върху създаването на нови атрибути, които собствениците на фирми могат да използват в своите обяви.

Нека поговорим за това какви са тези инструменти, как ще бъдат от полза за бизнеса и как да ги добавите към вашата обява в GMB.

Какви са четирите нови атрибута на GMB?

В скорошна актуализация GMB създаде четири нови атрибута за бизнес обяви:

  • Онлайн грижи

  • Онлайн среща

  • Онлайн оценки

  • Онлайн класове

Тези атрибути се появяват в секцията за локални пакети в резултата от търсенето с Google в рамките на работното време на фирмата.

В миналото атрибутите са били фокусирани върху клиенти, които лично посещават дадено място. Няколко примера за тези атрибути включват wi-fi и места за сядане на открито.

Но тъй като COVID-19 засяга бизнеса, много от тях трябваше да пренасочат фокуса си към онлайн средата.

Тези нови атрибути са идеални за различни бизнеси, като лекари, фитнес инструктори, договорни фирми и много други.

Въпреки че те са вече налични, може да не успеете да ги видите като опции.

Например, ако сте собственик на ресторант , вероятно няма да можете да видите атрибута „онлайн класове“. Това е така, защото този атрибут не е от значение за вашия бизнес.

Сега, когато сме на темата за ползите, нека обсъдим какви са те!

Какви са ползите?

Добавянето на тези нови онлайн специфични атрибути не само ще помогне на бизнеса да покаже новите си опции за онлайн услуги, но и ще помогне на търсещите онлайн лесно да намерят бизнес, който отговаря на техните нужди.

В крайна сметка атрибутите карат списъците да изскачат с ценна информация, без дори да се налага да кликвате върху списъка.

Ако обявата ви в Google My Business е напълно оптимизирана с вашата подходяща бизнес информация и атрибути, това ще спести на търсещите онлайн още повече време.

Имайте предвид, че включването на атрибути ще ви помогне да се откроите от конкуренцията си.

Как мога да добавя атрибути към моята обява в GMB?

Сега, когато разбирате целта на атрибутите, нека ви дам стъпка по стъпка инструкции как да ги добавите към обявата си в GMB.

  1. Първо се уверете, че сте влезли в правилния списък с Google My Business и отворете местоположението на бизнеса, което искате да управлявате.

  2. След като влезете, щракнете върху раздела "Информация" в лявата част на страницата.

  3. Щракнете върху "Добавяне на атрибути" и върху "Редактиране". Ще се появи списък с атрибути, свързани с вашия бизнес. Можете или да превъртите през опциите, или да потърсите тази, която искате да добавите.

  4. След като подходящите атрибути бъдат добавени към вашата обява, щракнете върху "Приложи".

Доста лесно, нали?

Тъй като цифровият пейзаж продължава да се развива, за да поддържа бизнеса по време на COVID-19, очакваме Google My Business да излезе с повече актуализации.

Тези нови атрибути са само началото на възможностите, които ще видим в платформата!

 

Разгледайте нашия блог за интересни теми!

Препоръчваме още:

5 съвета как да оптимизирате вашите целеви страници за реализации 5 съвета как да оптимизирате вашите целеви страници за реализации Прочети повече
Как да маркетирате бизнеса си, който се разполага на няколко местоположения Как да маркетирате бизнеса си, който се разполага на няколко местоположения Прочети повече
Какво представлява Google Analytics Какво представлява Google Analytics Прочети повече
нагоре