Как да станете експерт в Google My Business?

   Google My Business (GMB) е една от най-важните части за дигитален маркетинг за бизнеса. Помага на клиентите да ви намерят онлайн и като оптимизирате списъка си, можете по-често да бъдете избирани пред конкурентите.

И така, как можете да станете експерт по GMB?

Преди да се впусна в подробностите, важно е да отбележим, че първо трябва да създадете профил в Google My Business.

След като вашият профил е създаден или заявен, е време да се насочите към таблото за управление на GMB. В таблото за управление ще намерите няколко бутона.

Нека разделим всеки от тях:

  • У дома. Началната страница е мястото, където можете да видите преглед на ефективността на вашата обява, както и бързи връзки за заявка или за намиране на обявата ви в търсене.

  • Публикации. Тук ще добавяте нови публикации към своите малки обяви в Google My Business.

  • Информация. Когато трябва да актуализирате информацията за бизнеса си, ще искате да отидете в раздела с информация. Можете да промените неща като името на вашия бизнес, адрес, телефонен номер и уебсайт, както и категории, часове, зона на обслужване и други.

  • Прозрения. Вашата маркетингова стратегия трябва да бъде управлявана от данни, поради което съществува раздел с прозрения. Вижте как се представя вашата обява въз основа на търсения, изгледи, кликвания и обаждания!

  • Отзиви. Отзивите могат да направят или разбият вашия бизнес. За щастие GMB ви позволява лесно да ги управлявате. Можете да ги филтрирате по рейтинг, дата и рецензии в очакване на отговор.

  • Съобщения. Комуникирайте с клиентите си, чрез приложението Google My Business! Ще можете да управлявате списъците си и да отговаряте на съобщения или въпроси от вашите клиенти.

  • Снимки. Google следи колко снимки сте публикували и дали вашите клиенти качват снимки и в списъка ви. Това се нарича UGC.

  • Уебсайт. Ако нямате уебсайт или сте в средата на създаването му, GMB предлага персонализиран сайт, който можете да създадете директно в таблото за управление! Имайте предвид, че това не е предназначено да бъде постоянно решение. Съветваме ви да създадете професионален, локално оптимизиран уебсайт .

След като вече знаете къде е всичко в таблото, искам да обсъдим някои важни съвети за онлайн маркетинг.

  • Съвет №1 Използвайте публикации за популяризиране на специални оферти, събития и ново съдържание

По-рано споменах, че можете да създавате представени публикации в GMB , но не е нужно да мислите за тях като за традиционните публикации в социалните медии.

Можете да публикувате всичко, което вашите потенциални клиенти искат да знаят за вашия бизнес, включително информация за вашите продукти и услуги.

Можете обаче да публикувате и за предстоящи събития, специални оферти или ново съдържание, което вашият бизнес изтласква като блогове, новинарски статии или ресурси за изтегляне!

  • Съвет №2 - Актуализирайте часовете си за почивка

Ако някога сте били възпирани от посещение на магазин поради „работното време, знаете колко е важно да актуализирате празничните часове онлайн.

Клиентите, които разглеждат вашия бизнес списък, ще имат увереността да знаят дали могат да посетят вашия магазин или офис. Уверете се, че вашите часове са актуални.

  • Съвет №3 - Попитайте за отзиви на клиенти

Независимо дали тепърва започвате или работите от известно време, важно е да помолите клиентите си за отзиви!

В днешно време повечето хора зависят от отзивите, когато избират бизнес. Ако вашият бизнес има много малко отзиви, потенциалните клиенти могат да отидат при конкурент.

Обикновено, ако помолите клиентите си да оставят отзив, те ще го направят!

Препоръчително е да отговаряте на отзиви в рамките на 48 часа след като са коментирали!

 

Google My Business е много важна част от онлайн маркетинговата стратегия на вашия бизнес. Уверете се, че поддържате списъка си актуален и следете периодично актуализациите, които Google извършва.

Ако имате нужда от помощ за навигация в GMB или други инструменти за дигитален маркетинг, не се колебайте да се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Кратки съвети и трикове, за по-успешни проекти ! Кратки съвети и трикове, за по-успешни проекти ! Прочети повече
Как изглежда креативният маркетинг днес? Как изглежда креативният маркетинг днес? Прочети повече
15 съвета за успешно мобилно приложение ! 15 съвета за успешно мобилно приложение ! Прочети повече
нагоре