Промени в обявите на Google My Business

   Google наскоро обяви две големи промени, свързани с обявите в Google My Business.

Първата промяна е промяна на името: Google My Business вече е Google Business Profile. Това е чисто ребрандиране и не е показателно за някакви функционални промени.

Втората промяна е свързана с приложението GMB. Google уведомява потребителите, че приложението ще бъде преустановено някъде през 2022 г. В своите съобщения те заявяват, че собствениците на фирми трябва да продължат да управляват своите бизнес профили в Google директно, чрез Google Maps и резултатите от търсенето в Google, вместо да влизат в таблото за управление.

Google заяви, че този ход е особено стратегически за по-големите фирми с множество местоположения, но все пак ще поддържа връзките с настоящи и потенциални клиенти за малкия бизнес.

Тези промени няма да повлияят на класирането на вашия бизнес при търсене. Основната промяна е мястото, където ще се актуализира информацията и ще се управляват рецензии, а именно в "Карти" и "Търсене"!

 

Следете нашия блог, за да сте в крак с дигиталните новости!

Препоръчваме още:

Защо опаковката на продукта е важна Защо опаковката на продукта е важна Прочети повече
Значението на лидерството в дигиталния свят Значението на лидерството в дигиталния свят Прочети повече
Личностни качества за ефективна комуникация на работното място Личностни качества за ефективна комуникация на работното място Прочети повече
нагоре