Можете ли да дефинирате вашето уникално предложение за продажба (USP)? Надяваме се, че предприемачите в електронната търговия могат да отговорят на този въпрос с категорично „Да!“ Въпреки това, ако не сте сигурни какво представлява USP или как можете да развиете такъв за вашия бизнес с електронна търговия, прочетете по - нататък за определение и описание на необходимите стъпки!
Какво е USP и защо фирмите за електронна търговия се нуждаят от него
Стартирането на електронна търговия изисква изготвяне на бизнес план. Този документ действа като основа за стартиране. Как можете да разграничите вашата компания от преки и непреки конкуренти?
Въведете уникалното предложение за продажба. Известно още като USP, това е предложение, което отличава вашите предложения и услуги от конкуренцията. Просто казано, USP дефинира това, което имате, и което другите нямат. След като разберете какво ви прави уникални, можете да направите много повече от постигане на целите за продажби. Използвайте вашия USP, за да изградите лоялност на клиентите и да създадете възможно най-доброто изживяване за вашата потребителска база.
Как да оформите USP за стартирането на електронна търговия
Подобно на изготвянето на бизнес план, установяването на вашия USP е по-лесно, отколкото си мислите. Започнете, като следвате тези три прости стъпки:
Един ключов елемент от бизнес плана е пазарният анализ. Този раздел използва данни от изследвания и преброяване, за да определи кои лица съставляват вашия целеви пазар. От там вие сте по-способни да дефинирате целевата си демографска група и да създавате потребителски персони. В дългосрочен план тези персони ви позволяват да привлечете, уловите и задържите тази аудитория. В краткосрочен план те ви позволяват да разберете вашите клиенти и техните нужди.Обмислете нуждите на вашия идеални клиенти. Как мислят, чувстват и се държат? Защо биха купили това, което предлагате? Как вашите предложения могат да улеснят живота им?
Ако ви е трудно да го направите, помислете как бихте продали това, което предлагате на себе си и какво прави покупката да си струва инвестицията.
Вашият бизнес за електронна търговия вероятно е доста наясно със своите силни страни - много стартиращи фирми са в състояние да ги идентифицират, като създадат оценка на силните и слабите страни. Като част от оценката на силата, например, трябва да можете да анализирате как вашата компания за електронна търговия ще задоволи нуждите на клиентите и ще установи своята устойчивост в индустрията.
След като разберете задълбочено силните си страни в бизнеса, може да сте в състояние да се съсредоточите върху тях интензивно, за да разработите стратегия за USP. Вие знаете в какво сте най-добри и какво можете да предложите, което никой друг не може. Сега тези способности могат да се използват като ваша точка за продажба, за да създадете изключително задоволително клиентско изживяване.
Тази следваща стъпка е практически основна математика. Разбрахте от какво се нуждаят вашите клиенти и знаете какво можете да предложите, което може да им помогне. Добавете двете заедно и отговорът е вашият бизнес за електронна търговия.
От тук нататък вашият бизнес за електронна търговия може да използва своя USP, за да решава проблеми и да отговаря на нуждите на вашата аудитория. След като разберете как можете да решавате проблеми за клиентите, можете да подобрите начина, по който ще задържите потребителите. Определете най-добрите методи за предоставяне на тези решения на клиентите по начин, който е по-добър и по-бърз от конкуренцията. Не се страхувайте и да се откроите. Ако видите ниша на пазара, която никой не запълва, запълнете я, като предложите уникално предложение или услуга.
Наличието на USP за вашия бизнес е безценно. Отнема малко време и енергия, за да разберете клиентите и конкуренцията, но това се отплаща в дългосрочен план. Създаването на ясно дефиниран USP е важно за успеха на вашата електронна търговия!