Как да използвате Google AdWords за електронна търговия

   Ако някога сте създавали кампания в Google AdWords и сте виждали висока честота на кликване, но без реализации, не сте сами. Всеки бизнес иска голяма възвръщаемост на инвестициите, но ако рекламните ви кампании не са настроени правилно или не използвате конкретни ключови думи, може да видите много трафик и никакви продажби. Добрата новина е, че Google опрости AdWords, така че можете да го използвате за ефективно увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите.

За фирми, които искат да увеличат своя трафик (проценти на реализация) и продажби, избраните от вас ключови думи имат голямо значение. Ето защо фирмите използват Google AdWords, за да оптимизират своите рекламни търсения, и за да могат да се класират по-напред с Google. Използвайте тези полезни указания за използването на Google AdWords за вашия сайт за електронна търговия!

  • Използвайте проследяване на реализациите

Проблем: Собственик на бизнес използва своята безплатна оферта за кредит в Google AdWords от 100лв, измисля няколко ключови думи, които да включи в рекламата си, и спира с кампанията. Грешно!

Google AdWords не е като да поставите реклама във вашия местен вестник. Освен това не е просто брояч, който ви уведомява колко посещения е имал вашият сайт.

Решение: За да използвате ефективно Google AdWords, искате да измерите количеството трафик, който идва с конкретни ключови думи за целеви аудитории, които се превръщат в продажби. След като започнете рекламна кампания, можете да оптимизирате рекламите с нови изображения, за да увеличите трафика, да промените ключови думи или комбинация от двете.

Когато създавате онлайн магазин, проследяването на реализациите може да отнеме време, но е полезно, защото ще имате по-добри и по-насочени реклами. Можете да видите колко трафик генерира всяка реклама и да прекратите рано реклами, които имат по-малко трафик, докато създавате подобни реклами, които получават повече трафик.

Проследяването на реализациите ви позволява да видите:

  1. Колко хора са дошли на вашия сайт от конкретна реклама

  2. Колко хора са дошли до вашия уебсайт, приложение, телефон (когато телефонен номер е включен в рекламата) или импортирани (извън сайтове, чрез местоположение или телефонни продажби)

  3. Какъв процент от хората са направили покупката си от рекламата

  4. Колко трафик получавате на определени дати или в определени часове (което работи със сезонни разпродажби или ако сте насочени към купувачи, сърфиращи в мрежата по време на обяд)

За да използвате тази функция, когато стартирате кампания в Google, отидете на сайта на Google AdWords и изберете бутона „Добавяне на проследяване на реализациите“, когато бъдете подканени. Като алтернатива можете да използвате фрагмента от код, който Google предоставя, за да добавите към вашия уебсайт (или да накарате вашия маркетолог да го направи вместо вас). За повече информация, използвайте ръководството стъпка по стъпка на Google.

  • Оптимизирайте ключовите си думи

Проблем: Вие продавате маратонки, така че изброявате ключови думи „кецове“, „най-добри маратонки“ и „обувки“, но търсенето ви е твърде широко. Вероятно ще получите много трафик, но ще получите и високи нива на отпадане. Защо?

Обобщени ключови думи като „кецове“ ще са насочени към всяка аудитория и ако продавате само Converse, хората ще напуснат сайта ви, когато не намерят Nikes или Reebok. Похарчихте парите си за реклама, няма продажба и степента на отпадане се повишава.

Решение: Използвайте целеви ключови думи за хора с голяма вероятност да направят покупка. Например, с маратонките, вместо да използвате обобщени ключови думи като „кецове“, използвайте конкретни ключови думи въз основа на това, което продавате. Конкретните ключови думи може да включват „спортни маратонки Nike или маратонки за бягане. Вашите ключови думи привличат хората към вашия сайт за електронна търговия. Просто се уверете, че когато видят рекламата тя води към целевата страница, в която артикулът е наличен, за да могат да направят покупката си.

  • Използвайте реклами за пазаруване с Google Shopping Ads

Може би настройвате нов уебсайт и търсите „как да създам сайт за електронна търговия“ или „как да създам уебсайт“. Освен Google AdWords, Google Shopping Ads е друг начин за насочване на трафик.

С рекламна кампания в Google Shopping Ads можете да:

  1. Увеличите възвръщаемостта на инвестициите си, подобрите честотата на кликване (CTR) и по-ниска цена на кликване (CPC)

  2. Получите по-качествен трафик, който няма да доведе до увеличаване на отскачанията

  3. Достигнете до повече потенциални клиенти, търсещи вашите продукти и услуги

  4. Намерите клиенти, готови да купят вашите продукти и услуги

  5. Управлявате акаунта си с лесни за разбиране функции

За да започнете: Регистрирайте се за акаунт на търговец в Google. След като настроите акаунта си, използвайте раздела „Продуктови емисии“, за да качите данните за продуктите си.

Когато свържете магазина си с Google, използвайте функцията на AdWords като можете да добавите инструмент за планиране на ключови думи. В инструмента за планиране на ключови думи изберете „Кампания“ и „Пазаруване“, за да настроите нови рекламни кампании. Защо да използвате това?

Освен факта, че се конвертира добре в мобилни устройства, рекламите са богати и показват цени и изображения. Тези реклами не са като обикновените текстови реклами и използват снимки на вашите продукти.

С рекламите за Пазаруване вие ​​привличате клиенти с AdWords и изображения, което означава, че те могат да видят наличните ви продукти. Това води до увеличен трафик и по-висока възвръщаемост на инвестициите!

 

Макар че в началото може да изглежда обезсърчително, Google AdWords е чудесен начин да увеличите трафика към страниците с продукти и да подобрите процентите на реализация. С малко настройка, проби и грешки можете да провеждате ефективни кампании, които са от полза за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Максимизиране на Възвръщаемостта на Инвестициите в Разработка на Мобилни Приложения Максимизиране на Възвръщаемостта на Инвестициите в Разработка на Мобилни Приложения Прочети повече
Изграждане на B2B клиентски път: Ключови стратегии за успех в дигиталната епоха Изграждане на B2B клиентски път: Ключови стратегии за успех в дигиталната епоха Прочети повече
Изборът на храна при поръчки за вкъщи: предизвикателство или възможност за кулинарно пътешествие? Изборът на храна при поръчки за вкъщи: предизвикателство или възможност за кулинарно пътешествие? Прочети повече
нагоре