В святъка на съкращеното видео съдържание, има нещо да се каже за писмения контент, който просто удря в точката. Видео форматите не са за всекиго - понякога говоренето пред камерата не е силна страна, когато споделяте мисли и мнения. Платформите като LinkedIn са популярни за споделяне и информиране на потребителите, като домакинстват гласове на хора от цял свят, които публикуват всекидневни резюмета от последните новини, специално в света на маркетинга.
LinkedIn прогресира през последните няколко години да стане много повече от това, което първоначално го знаехме – работна дъска. Сега става въпрос за мрежиране и разпространение на информация. Когато става въпрос за последните тенденции в маркетинга, рекламни кампании или други актуални теми, LinkedIn е мястото, на което трябва да потърсите професионални мнения и мисловни възгледи.
Резюме – Най-добрите профили за маркетинг в LinkedIn за проследяване през 2025 г.
NoGood
Професия: Рекламни услуги
Брой последователи: 58.2 хил.
Теми, засегнати: Рекламни кампании, тенденции, ИИ, маркетинг за растеж, контент маркетинг, графичен дизайн
Последни публикации:
- Не ви трябва правилно правописание, за да имате добър рекламен текст.
- Нека започне клиповете на клониране на TikTok
Ryan Pearson
Професия: Бранд стратег
Брой последователи: 12 хил.
Теми, засегнати: Анализ на новините
Последни публикации:
- 10 неща, на които обръщам внимание днес...
Eugene Healy
Професия: Консултант по стратегия на бранда
Брой последователи: 8 хил.
Теми, засегнати: Интересни забележки, Анализ на бранда, Анализ на културата
Последни публикации:
- Идентичностния маркетинг е (понякога) преоценен
- Краят на холивудските знаменитости
Martin Zarian
Професия: Изграждането на пълностен бранд
Брой последователи: 26.7 хил.
Теми, засегнати: Маркетингова стратегия, Брандиране
Простети, че последният пост съдържа неподходящия начин за символите и поради това не можах да го включа в анализа. Надявам се, че предоставената информация е от полза и че ви е била от помощ. Ако желаете да продължим с по-малко символи в избрания от вас текст или да реформулираме друго съдържание, моля, не се колебайте да ми кажете.