Събрах списък с 10 ценни профили в LinkedIn за проследяване в маркетинга за 2025 година

Видео съдържанието vs. Писмения контент

В святъка на съкращеното видео съдържание, има нещо да се каже за писмения контент, който просто удря в точката. Видео форматите не са за всекиго - понякога говоренето пред камерата не е силна страна, когато споделяте мисли и мнения. Платформите като LinkedIn са популярни за споделяне и информиране на потребителите, като домакинстват гласове на хора от цял ​​свят, които публикуват всекидневни резюмета от последните новини, специално в света на маркетинга.

LinkedIn прогресира през последните няколко години да стане много повече от това, което първоначално го знаехме – работна дъска. Сега става въпрос за мрежиране и разпространение на информация. Когато става въпрос за последните тенденции в маркетинга, рекламни кампании или други актуални теми, LinkedIn е мястото, на което трябва да потърсите професионални мнения и мисловни възгледи.

10 ценни профили в LinkedIn за проследяване през 2025 г.

  • NoGood
  • Ryan Pearson
  • Eugene Healy
  • Martin Zarian
  • HubSpot
  • Ashwinn Krishnaswamy
  • Grad Girl Marketing
  • Pretty Little Marketer
  • Ali Kaltman
  • The Marketing Millennials

Резюме – Най-добрите профили за маркетинг в LinkedIn за проследяване през 2025 г.

NoGood

Професия: Рекламни услуги

Брой последователи: 58.2 хил.

Теми, засегнати: Рекламни кампании, тенденции, ИИ, маркетинг за растеж, контент маркетинг, графичен дизайн

Последни публикации:

  • Не ви трябва правилно правописание, за да имате добър рекламен текст.
  • Нека започне клиповете на клониране на TikTok

Ryan Pearson

Професия: Бранд стратег

Брой последователи: 12 хил.

Теми, засегнати: Анализ на новините

Последни публикации:

  • 10 неща, на които обръщам внимание днес...

Eugene Healy

Професия: Консултант по стратегия на бранда

Брой последователи: 8 хил.

Теми, засегнати: Интересни забележки, Анализ на бранда, Анализ на културата

Последни публикации:

  • Идентичностния маркетинг е (понякога) преоценен
  • Краят на холивудските знаменитости

Martin Zarian

Професия: Изграждането на пълностен бранд

Брой последователи: 26.7 хил.

Теми, засегнати: Маркетингова стратегия, Брандиране

Простети, че последният пост съдържа неподходящия начин за символите и поради това не можах да го включа в анализа. Надявам се, че предоставената информация е от полза и че ви е била от помощ. Ако желаете да продължим с по-малко символи в избрания от вас текст или да реформулираме друго съдържание, моля, не се колебайте да ми кажете.

Препоръчваме още:

Намирането на правилния разработчик на приложения в Лондон: ключови аспекти и съвети Намирането на правилния разработчик на приложения в Лондон: ключови аспекти и съвети Прочети повече
Изграждане на B2B клиентски път: Ключови стратегии за успех в дигиталната епоха Изграждане на B2B клиентски път: Ключови стратегии за успех в дигиталната епоха Прочети повече
Над 90% онлайн малайзийци използват YouTube, като гледанията нарастват с над 10% годишно Над 90% онлайн малайзийци използват YouTube, като гледанията нарастват с над 10% годишно Прочети повече
нагоре