5 грешки, които малкият бизнес е за предпочитане да избягва

   Управляването на малък бизнес е трудно и докато само половината от малките предприятия издържат пет години, други изглежда работят безпроблемно години.

Каква е тайната да управляваш малък бизнес?

Е, избягвайте тези пет грешки в малкия бизнес, за да сте успешни!

  • Опитваш се да направиш всичко сам

Непрекъснато го чуваме от доволни клиенти. Не попадайте в този капан на мисълта, че трябва да направите всичко. Колкото и удобно да е никога да не се налага да разчитате на никого, това просто не е възможно в бизнеса. Не се страхувайте да наемете нови служители, дори и в началото. Ще трябва да сте финансово подготвени за това, но ще си струва да избегнете да се претоварвате, опитвайки се да бъдете всичко за всички.

  • Мислещите хора ще ви намерят сами

Често срещана грешка на собствениците на бизнес и предприемачите е да мислят, че хората просто ще ги намерят по някакъв начин. Истината обаче е, че потребителят контролира и разбира интернет. Ако вашият бизнес няма интернет присъствие и уебсайт, малко вероятно е хората да ви намерят. Има обаче добри новини. Комбинацията от дигитален маркетинг и офлайн реклама трябва да свърши работа. Помислете да започнете с местен маркетинг за търсене и да добавите управление на репутацията, социални медии и онлайн реклама към микса

  • Намаляване на цените, за да се конкурирате и намаляване на маржа на печалбата ви твърде много

Въпреки че искате да останете конкурентоспособни, не трябва да намалявате цените си толкова много, че да не правите печалба. Помислете за провеждането на специални, краткосрочни промоции, за да привлечете хората към вратата и да предоставите страхотно обслужване, за да ги накарате да се връщат, но не просто да понижавате цените си. Клиентите ще плащат повече, за да пазаруват от местно ниво и да получат страхотни продукти или услуги, като не става въпрос само за цената.

  • Неуспешно адаптиране към промените

Независимо дали става дума за нови бизнес регулации или интернет технологии фирмите, които не успяват да се адаптират, винаги ще изостават. Не е нужно да сте компютърен експерт или нещо подобно, но се уверете, че вашият бизнес поне се показва в онлайн търсенията, и че имате присъствие в социалните медии. В идеалния случай бихте искали да се съсредоточите и върху получаването на онлайн отзиви и евентуално да използвате платена реклама, за да достигнете и до нови пазари. И помислете за работа с агенция за дигитален маркетинг, за да поддържате бизнеса си пред конкуренцията.

  • Не отделяте време за себе си и близките си

Като собственик на бизнес, вероятно чувствате, че трябва да сте на повикване всяка минута от деня, но това може да бъде изключително психически обременително. Отделете време за себе си и хората, които обичате. Ще бъде добре за вас психически и ще се върнете на работа освежени, а не изтощени. Освен това всеки заслужава почивка от време на време. Ще помогне, ако имате няколко доверени служители, за които знаете, че могат да управляват бизнеса, докато сте далеч, така че се уверете, че инвестирате в висококачествени служители и им предоставяте инструментите и обучението, от което се нуждаят, за да процъфтяват в свояти роли.

 

Наистина не трябва да се опитвате да направите всичко сами, дори и да сте способни. Намерете няколко души, на които можете да разчитате, за да свалят част от натиска ви.

Препоръчваме още:

Топ 7 мита за криптовалутите Топ 7 мита за криптовалутите Прочети повече
Видове одити, които трябва да проследява вашия онлайн бизнес Видове одити, които трябва да проследява вашия онлайн бизнес Прочети повече
5 дигитални маркетингови съвета за вашата фитнес зала 5 дигитални маркетингови съвета за вашата фитнес зала Прочети повече
нагоре