Защо моят бизнес се нуждае от интегриран маркетинг?

   Когато става въпрос за създаване на положително изживяване за вашите клиенти, първата стъпка е да се уверите, че имате въведен интегриран маркетингов план.

Но какво е интегриран маркетинг и какви са ползите от него?

Какво е интегриран маркетинг?

Интегрираният маркетинг е начин да организирате маркетинга на вашия бизнес, така че всички аспекти и кампании да могат да бъдат еднакви и свързани с марката.

Като бизнес ще създавате маркетингови кампании за популяризиране на вашите продукти или услуги, които следват гласа на вашата марка, цветовете, изображенията и много други.

Когато кампаниите ви използват последователни съобщения и работят помежду си, за да създадат идеално изживяване за клиентите, имате въведен интегриран маркетингов план.

Независимо от начина, по който клиентът взаимодейства с вашия бизнес, неговият опит не трябва да варира от платформа на платформа.

Например, ако клиент посети вашата страница във Facebook, последван от посещение на вашия уебсайт, името на вашия бизнес, логото и цветовете трябва да бъдат последователни.

Ако брандирането или съобщенията се променят от платформа на платформа, това може да причини объркване на вашите клиенти и посетители на уебсайтове.

Също така, имайте предвид, че интегрираният маркетинг не се отнася само за вашите цифрови усилия. Ако използвате традиционни маркетингови усилия, като радиореклами или билбордове, това също е част от вашата интегрирана стратегия!

Защо интегрираният маркетинг е ефективен?

Когато използвате интегриран маркетинг, вашите кампании се обединяват.

Интегрираният маркетинг може да се разглежда като треньор и вашите маркетингови канали са играчите. Треньорът измисля стратегията и играчите работят заедно, за да спечелят играта.

Когато използвате интегриран маркетинг във всичките си канали, ще постигнете по -ефективни резултати. Ето само няколко примера:

  • Когато създавате кампания в множество канали, можете да достигнете до по -голяма аудитория.

  • Последователните съобщения в различни платформи и канали помагат да се създаде доверие сред потребителите.

  • Когато потребителите видят вашите съобщения няколко пъти, това ги тласка по -близо до реализация.

С интегрирания маркетинг трябва да следвате няколко стъпки, за да бъде възможно най -ефективен:

  1. Първо, трябва да зададете основната цел за цялата си кампания, включително ключовите си показатели за ефективност (KPI), върху които ще се съсредоточите.

  2. След това ще трябва да изберете кои канали/стратегии ще използвате, както и да зададете индивидуални цели за всеки от тях..

  3. Определете коя е вашата целева аудитория за всеки канал/стратегия. Създаването на персони за купувачи може да бъде полезно за тази стъпка.

  4. Назначете членове на екипа да управляват каналите/стратегиите. Задачите трябва да се основават на опит и знания.

  5. Създайте своите активи, включително графики и съдържание. Уверете се, че вашите активи следват брандирането на вашия бизнес.

  6. Разберете как да събирате потенциални клиенти от кампанията си и как да ги докладвате.

  7. Стартирайте кампанията си. Не забравяйте да измерите резултатите и да направите всички необходими корекции, за да оптимизирате кампанията.

След като изпълните тези стъпки, ще бъдете на път да създадете ефективна интегрирана маркетингова кампания.

С вашия маркетинг е важно да разгледате цялата картина на вашата кампания. Искате вашите канали да работят заедно, а не един срещу друг. Ако сте фокусирани единствено върху един канал, всъщност създавате повече работа за себе си в дългосрочен план. Интегрираните кампании ви позволяват да използвате повторно съдържание и съобщения в различни платформи, което не само ви спестява време, но и пари.

Aко не използвате последователни съобщения и брандиране по всички канали, това ще доведе само до повече объркване за вашите потребители.

 

Ако имате въпроси относно интегрирания маркетинг, нашият екип ще ви отговори!

Препоръчваме още:

3 знака, които показват, че трябва да наемете агенция за дигитален маркетинг 3 знака, които показват, че трябва да наемете агенция за дигитален маркетинг Прочети повече
Как да изследвате ключови думи? Как да изследвате ключови думи? Прочети повече
Как рекламите на конкурентите могат да изведат вашите платени реклами на следващо ниво? Как рекламите на конкурентите могат да изведат вашите платени реклами на следващо ниво? Прочети повече
нагоре