Стъпки за получаване на органични LinkedIn потенциални клиенти

   Има толкова много различни социални медийни платформи, в които можете да изберете да участвате. Но ако основната ви цел е да се свържете с правилните лица, вземащи решения и бизнес професионалисти, LinkedIn трябва да бъде вашия избор. Ангажираността в LinkedIn расте рязко в момента и хората се ангажират с всички форми на съдържание. Linkedin се превърна в невероятна платформа за генериране на потенциални клиенти и бизнес мрежи, където можете да се свързвате със собственици на бизнес, главни изпълнителни директори и интелигентни лица от цял ​​свят.

Когато потребителите на Facebook или Instagram са на платформите, защото трябва да избягат от света си за половин час, в LinkedIn хората умишлено избират да прекарват времето си в платформата, защото искат да работят в мрежа и да търсят начини да развият бизнеса си. Това, което е наистина уникално за LinkedIn е, че хората, които използват платформата, са там по една причина - да правят бизнес. Да популяризират своите услуги, да се свържат с бъдещи партньори, да намерят нови членове на екипа и да научат повече за целевия си пазар.

И така, ето пет прости стъпки, които можете да използвате, за да привлечете потенциални клиенти в LinkedIn:

  • Разберете своя идеален клиент

Първо най-важното. Кого търсите в LinkedIn? Защо си на платформата? Какво се надявате да постигнете? Да, крайната ви цел е да развиете бизнеса си, чрез увеличаване на продажбите. Въпреки това… хората купуват от хора, на които имат доверие. Така че, преди да направите предложение за продажба, трябва да свържете, образовате и вдъхновите своите идеални клиенти с вашето съдържание. Можете да създадете красиви партньорства и да правите сделки и продажби, но това е само след като сте се утвърдили като доверен съветник във вашата ниша. Ето защо трябва да знаете кой е вашият идеален клиент в LinkedIn. Когато знаете с кого общувате, е много по-лесно да създадете подходящо съдържание.

  • Оптимизирайте профила си в Linkedin

След това трябва да превърнете профила си в LinkedIn в подходяща страница за продажби. Искате да говорите директно с вашия идеален клиент конкретно и фокусирано. Това е мястото, където обръщате внимание на неговите болезнени точки и дори на някои от възраженията му и го карате да почувства, че наистина разбирате проблема му. Сега е моментът да го уверите, че можете да решите проблема му, но без да сте продажни.

  • Създавайте целево съдържание

Досега сте оптимизирали профила си в LinkedIn и сте изяснили своя идеален клиент. Сега е време да ги привлечете към вашия профил. Вие правите това с вашето съдържание и като се ангажирате с другите. Подобно на блоговете, LinkedIn ви позволява да публикувате статии директно в платформата. Това е чудесен начин да се позиционирате като доверен съветник във вашето пространство и да се класирате по-напред в алгоритъма. Когато пишете статия, вземете предвид следните указания:

  1. Използвайте богато на ключови думи, силно заглавие и висококачествена снимка.

  2. Напишете подходящо съдържание, което добавя истинска стойност.

  3. Предизвиквайте емоции, чрез истории и карайте хората да мислят, като задавате въпроси.

Отсега нататък всеки път, когато преминавате през вашата емисия в LinkedIn, забелязвайте публикациите, които ви карат да спрете да превъртате и да се запитайте защо сте привлечени от това конкретно съдържание. След това се опитайте да създадете нещо подобно за вашата собствена аудитория.

  • Добавяйте нови контакти

Влизайте в LinkedIn, търсете своите идеални клиенти и се свързвайте с поне десет нови човека. В идеалния случай повече. Отидете в лентата за търсене и създайте разширено търсене. Търсете само връзки от втора степен и използвайте подходящи ключови думи. След това добавете заглавието, което вашият идеален клиент показва в LinkedIn. Може да е собственик, основател, президент, главен изпълнителен директор, партньор и т.н. Не спирайте, докато не добавите поне 1000 силно насочени връзки и не изчистите съществуващия си списък от всякакви неподходящи връзки.

 

Вашата работа в LinkedIn е да се ангажирате с вашите идеални клиенти и да проправите пътя за смислени взаимоотношения. Ако обърнете внимание на техните болезнени точки, цели и нужди, вие ще станете доверен съветник във вашата ниша!

Препоръчваме още:

4 начина да създадете положително потребителско онлайн пазаруване 4 начина да създадете положително потребителско онлайн пазаруване Прочети повече
8 промоции, които можете да прилагате в онлайн магазин 8 промоции, които можете да прилагате в онлайн магазин Прочети повече
3 причини екипът за управлението на проекти да има значение за обслужването на клиенти 3 причини екипът за управлението на проекти да има значение за обслужването на клиенти Прочети повече
нагоре