Предимствата на Google Street View

   Може да изглежда недостъпно за някои фирми, но виртуалното гледане и обиколките се превръщат в реалност.

Когато влизах в първата си година в колежа, вместо да посещавам физически и да разглеждам различните сгради в общежитието, в които можех да живея, направих виртуална обиколка на сградите от уебсайта на училището и след това взех решението си. И така, защо направих това? Първо, беше лесно достъпен за мен, чрез уебсайта на университета. Второ, това означаваше, че не трябваше да отделям огромно количество време за обиколка на сгради, които в крайна сметка нямаше да избера.

Тази ситуация е същата за клиентите и бизнеса.

Предоставянето на потенциалните клиенти възможността да направят виртуална представа за вашия бизнес, както отвътре, така и отвън, има своите предимства и Google разполага с услугите, от които се нуждаете.

Според проучване, фирмите с тези пълни обяви за търсене са с 29% по-склонни да мотивират клиентите да обмислят покупка от и да посетят бизнеса.

Street View и виртуалните обиколки на Google са инструментите за разширяване на този клиентски интерес и вземане на решения.

Нека поговорим малко повече за всеки от тези инструменти!

Защо Google Street View?

Сега, какво точно прави Street View?

Street View е компилация от панорамни снимки, използвани в Google Maps, за да могат потребителите да видят и да разберат по-добре района, който търсят като това се отнася и до бизнеса. Street View поставя вашия бизнес в Google Maps със снимки на вашия обект, но тези снимки не са ексклузивни качвания от Google. Бизнесите и клиентите също могат да допринесат за споделянето на снимки в Street View. Въпреки че има изисквания, които идват със заснемането и публикуването на снимки в Google Street View, това има голяма полза.

Всъщност интересът на клиентите е вероятно да се удвои, когато бизнес обявите включват снимки и виртуална обиколка.

Искате да добавите изглед от улицата на вашия бизнес?

Google дава на потребителите възможността сами да публикуват тези бизнес снимки (с няколко правила, които да следват). Щракнете тук, за да разберете как да го направите.

Освен това имате възможност да наемете фотограф на Street View или да станете такъв сами, така че се възползвайте от тази невероятна функция!

 Виртуалните обиколки

Нуждаете се от повече убедителност? Нека разгледаме тези виртуални обиколки.

За да обогатят изживяването при търсене с Google, фирмите могат да изберат да доведат клиенти в магазините си с виртуална обиколка. Функцията за виртуална обиколка е подобрено интерактивно изживяване. Като въвеждате клиентите през вратата, без да стъпват физически във вашия бизнес, те могат да видят колко много можете да предложите.

Този практически опит се оказва ценен.

Двама от трима анкетирани потребители на Google изразиха, че искат виртуални обиколки. Разбира се, това означава, че трябва да управлявате представянето на вашия бизнес. Дайте на потенциалните си клиенти това, което искат и очакват да видят.

Да вземем например търговията на дребно. Търговците на дребно, които се възползват от функцията за виртуална обиколка, могат да дадат на потенциалните клиенти възможност да видят всичко, което тяхното пространство може да предложи.

Виртуалните обиколки на Google прекратяват играта на отгатване, която клиентите играят. Наличието на подробни визуални елементи, които идват с виртуалните обиколки, премахва въпросите, които могат да дойдат с традиционната реклама.

Отвън е хубаво, но какво да кажем отвътре? Имат ли артикулите, които търся? Струва ли си да се посети?

Предлагането на виртуални обиколки може да изгради доверие и надеждност на клиентите към бизнеса. Изборът за използване на Street View и виртуални обиколки изразява интереса ви към предоставяне на отлично изживяване на клиентите.

Предприятията с тези пълни обяви за търсене са с 94% по-вероятно да бъдат разглеждани като реномирани и 78% по-вероятно да бъдат разглеждани като добре установени.

 

Наличието на тези функции помага за изграждането на пълен профил за търсене в Google на вашия бизнес и в крайна сметка повишава доверието и видимостта ви.

Препоръчваме още:

4 съвета, които ще подобрят вашата платена реклама 4 съвета, които ще подобрят вашата платена реклама Прочети повече
6 важни причини, заради които да актуализирате акаунта си в Google My Business 6 важни причини, заради които да актуализирате акаунта си в Google My Business Прочети повече
Каква е разликата между органично SEO и локално SEO Каква е разликата между органично SEO и локално SEO Прочети повече
нагоре