Тъй като работният пейзаж се развива от ден на ден, вие и вашият бизнес трябва да бъдете напред и да отговаряте на изискванията на настоящия работен свят.
С вашите служители, работещи от вкъщи, има нова пречка за преодоляване, връзки и ангажираност с тях.
Физическото разстояние от вашите служители обаче не означава емоционална дистанция. Способността да поддържате връзка и постоянна комуникация с вашите служители сега е по -важна от всякога.
Ето нашите съвети, които да ви помогнат да поддържате служителите си ангажирани с работа, с комуникацията и с фирмената култура във вуртуалния офис.
За щастие живеем в епоха, в която комуникацията се опростява. С програми за видеоконференции като Google Hangouts , Zoom и Microsoft Teams тази достъпност може да се разшири. Понякога срещите между определени групи се поддържат седмично, но тази рутина не трябва да спира сега, когато вие и вашите служители работите от вкъщи. За да се преборите с липсата на график, който може да дойде при работа от вкъщи, съсредоточете се върху създаването на онлайн график на срещите за вашия екип. Погледнете предстоящата седмица и поканете служителите си на различни видеоконференции за чекиране, за да поддържате усещане за нормалност в работната си рутина. По този начин служителите оставят отговорността да присъстват на работа, дори и чрез видеоконференция. Съставянето на график на срещите може да помогне на служителите ви да се върнат в работна рутина, за да изпреварят проектите, дискусиите и т.н.
Facebook на живо също се превръща в гореща точка за бизнес срещи, конференции и взаимодействие с последователи.
Бонус съвет: Видеоконференциите не трябва да са само за бизнес срещи! Настройте конферентна връзка за различни дейности, които вие и вашите служители можете да извършвате заедно. Опциите са безкрайни!
Индивидуалните връзки са съществена част от силния бизнес, така че разширяването и поддържането на тези връзки, докато сте извън офиса, е от важно значение.
За да разширите вниманието си към отделните служители и техните текущи нужди и притеснения, предложете различно налично време през деня, за да могат те да проведат индивидуални срещи с вас. Независимо дали става въпрос за обсъждане на личен живот, фокусирането върху нуждите на вашите служители на лично ниво показва загриженост.
Това, че физически не сте в офиса си, не означава, че работата и фирмените ценности, които съставляват вашия бизнес, също ще спрат да работят.
Поддържането на това лично взаимодействие със служителите не само засилва техния ангажимент и връзка с вашия бизнес, но също така укрепва вашите ценности като компания и лидер. Поддържайте разговори по електронна поща или телефонни обаждания, за да подобрите тези взаимоотношения.
Винаги говорим за това колко внимание и интерес видео маркетинговото съдържание печели от потенциалните клиенти, но мислили ли сте как това може да се разпростре върху вашите служители? Тези видео сесии са не само източник на информация за служителите, но и начин за изграждане на морала на компанията. Да чуеш истории от колеги или мъдри думи от ръководители на компании е чудесен източник на увереност в несигурни времена.
Направете тези видеоклипове достъпни, като ги публикувате на уебсайта си, качете ги на страницата си в YouTube или ги изпратите по имейл. Това е ежедневното напомняне на вашия служител за всичко, което правите, за да поставите техните нужди и нуждите на клиента на първо място!
Докато пътувате през неизследвана територия, не можете да оставите след себе си онези, които са ви помогнали по пътя.
Да бъдеш бизнес лидер или собственик по време на тревожни времена е тест за вашето лидерство и ангажираност към тези, които обслужвате, а не само към клиентите си.
Обслужвайте служителите си, като се срещате с тях на лично ниво, отговаряйки на техните нужди от нормалност и рутина, и предлагайки източници за информация, както и забавление.