Кои са новите и подходящи начини да поддържате клиентите да взаимодействат с вашия бизнес и в крайна сметка да купуват вашите продукти?
Позволете ни да ви запознаем със силата на предаването на живо в социалните медии! Разбира се, вие знаете какво представлява поточното предаване на живо, но дали сте били свидетели на това колко голямо въздействие оказва върху бизнеса в момента?
Това е вашата възможност да научите всичко, което трябва да знаете за стойността на предаването на живо в социалните медии, така че продължавайте да четете!
За марки, които разчитат до голяма степен на личен бизнес, за да стимулират интереса и продажбите, задържането чрез затваряне на магазините им не беше опция.
И заедно с тях дойдоха предаванията на живо като тяхно решение!
Това се превърна в безплатен и директен начин за достигане до клиентите, чрез безопасни средства.
Така че, в случай че някога сте се съмнявали в тяхното въздействие, социалните медии продължават да доказват своята стойност, освен просто като начин за споделяне на снимки и видеоклипове.
Той се превърна в място, където малкият бизнес може да използва ангажимента, който идва заедно с него, за да намери успех дори в най-трудните времена. Сега нека разгледаме как точно работи поточното предаване на живо.
Представете си телевизионните мрежи за пазаруване, от които семейството ви е купувало кичозни артикули за празничен декор, но сега те са достъпни за всеки бизнес и за световна аудитория!
Предаването на живо е достъпно на множество социални медии. От Facebook до Instagram, потоците на живо позволяват на марки да излъчват информация на аудитория на живо, за да популяризират своя бизнес. Извън социалните медии Amazon се включи в действието с платформата си Amazon Live.
Независимо дали бизнесът използва потоци на живо, за да отговори на често задавани въпроси или като средство за продажба на най-новите си продукти, възможностите са безкрайни за взаимодействие и нарастване на клиентелата.
Промоцията на живо се е оформила специално за бизнеса на дребно и електронна търговия.
Дори компании като Louis Vuitton и Hilton са се възползвали да използват този обект, за да достигнат до клиенти. От стрийминг модни ревюта до разходки за хотели, марките използват този канал в своя полза.
Това е изключително интерактивното съдържание, което потребителите на социални медии искат да видят от малкия бизнес.
Ако имате нужда да ви убедим повече, ще се потопим в цифрите, които доказват колко ефективна е станала тази търговска точка.
Фактите и цифрите
В крайна сметка цифрите говорят сами за себе си, когато става въпрос за стойността на предаването на живо в социалните медии. Първо, нека да разгледаме няколко причини, поради които видеосъдържанието като цяло си заслужава времето на вашия бизнес.
72 процента от потребителите предпочитат да научат за продукт или услуга, чрез видео
Процентът на ангажираност с видеоклиповете е с 50 процента по-висок от статичните снимки
Ясно е, че стойността на видеоклиповете значително надвишава стойността на снимките в социалните медии, и това е особено вярно, когато става въпрос за информиране на потребител за продукт или услуга, който той потенциално може да закупи.
Освен публикациите в социалните медии обаче, 82% от потребителите предпочитат да гледат потоци на живо над публикацията на марката в социалните медии. Очевидно е, че докато видеосъдържанието е ангажиращо за зрителите, вашият бизнес има възможността да направи тази стъпка по-нататък, като въведе поточно предаване на живо във вашата промоционална стратегия!
Според Influencer Marketing Hub индустрията за онлайн стрийминг е нараснала с 99% между април 2019 г. до април 2020 г.
Излъчването на живо вече не е допълнителна стратегия за маркетинг и продажби, това е промоционален инструмент, който всички местни фирми трябва да използват да управляват връзки.
Време е да изпреварвате тенденциите и възможностите, за да поставите бизнеса си на картата и да накарате клиентите да изберат вашия бизнес, дори когато разглеждат социалните медии!
Свържете се с нашия маркетингов екип за рекламни идеи!