Как да се уверите, че имейлите ви в Gmail ще бъдат прочетени

   Ако сте потребител на Gmail, вероятно сте запознати с оформлението на разделите във вашата входяща кутия. Тази настройка по подразбиране дава на потребителите възможността автоматично да сортират входящата поща в категории като „Основно“, „Социално“, „Промоции“ и „Актуализации“. Въпреки че функцията е благодат за потребителите, които се нуждаят от бърз начин да приоритизират имейлите, които получават, тя създава предизвикателства за търговците на имейли, които може да намерят имейлите си неправилно сортирани на грешно място или пренасочени към често игнориран раздел като „Актуализации. ”

Основната предпоставка на Priority Inbox е автоматично да изпраща „важни“ съобщения в горната част на входящата кутия на потребителя. Така помога на потребителите да сортират имейлите по-бързо и по-ефективно.

  • Как работи входящата поща на Gmail

За да определи кои съобщения са важни, Gmail взема сигнали от всеки потребител, като разглежда:

  1. Кой е изпратил имейла: Ако потребител често отваря и взаимодейства с пощата от определен подател, Gmail идентифицира подателя и неговите съобщения като подходящи.

  2. Ключови думи в съобщението: Gmail улавя термини и ключови думи в съобщенията, които са отворени и прочетени. Например, ако често четете имейли за готвене, съобщения, които съдържат думи като „рецепти“, ще се считат за важни.

  3. Взаимодействие с потребителя: Gmail също взема предвид как потребителят взаимодейства с различни съобщения. Имейлите, на които е отговорено, означени със звезда, архивирани или изтрити, се анализират, за да се идентифицират модели за уместност.

Сега нека видим къде могат да се озоват вашите имейли. Входящата кутия на Gmail включва три категории по подразбиране с допълнителни опции за персонализиране. Категориите по подразбиране са:

  1. Основно: Съобщения, маркирани като важни от Gmail, които все още не са прочетени.

  2. Промоции: Това е мястото, където промоционалните имейли, като тези от вашите собствени имейл маркетингови усилия, са склонни да бъдат филтрирани. За много потребители разделът "Промоция" се превръща в бъркотия от непрочетени имейли, които в крайна сметка се игнорират.

  3. Актуализации: Неважните, но необходими имейли като потвърждения на поръчки, актуализации за доставка, банкови извлечения и напомняния за плащане.

  • Работа с имейл алгоритъма на Google

И така, какво означава това за вашите имейл маркетингови кампании и какво можете да направите по въпроса?

Много просто, доставяйте съдържание, което хората искат да прочетат. Ако вашата имейл стратегия е да бомбардирате всеки контакт с десетки съобщения, Gmail ще научи, че имейлите ви не са важни, защото хората ще ги изтрият непрочетени. Вашите имейли ще бъдат съответно филтрирани да бъдат изпратени в страшната папка „Спам“.

От друга страна, ако изпращате добре насочени, привличащи вниманието имейли с оферти, пригодени за всеки клиентски сегмент, потребителите често ще отварят и взаимодействат с вашите имейли. Това учи Google, че имейлите от вашия адрес са важни за потребителя, така че е по-вероятно те да бъдат блъснати в раздел с висока видимост като „Основно“.

За да подпомогнете този процес, опитайте следното:

  1. Погледнете обективно какво има във вашите съобщения. Предоставяте ли ценна информация и примамливи промоции? Ако не сте сигурни, опитайте да анкетирате абонатите си, за да видите какво искат.

  2. Сегментирайте списъка си с имейли, така че да изпращате правилните съобщения до правилните клиенти. Възможните имейл сегменти включват: личност на клиента, местоположение на клиента, предишни пазарни навици, настоящи клиенти, потенциални клиенти и повтарящи се купувачи. По този начин можете да обмислите съдържанието си, за да увеличите честотата на отваряне, и от своя страна шансовете ви да бъдете поставени в основната входяща кутия на потребителя. Сегментирането може също да ви помогне да определите честотата на имейлите ви - ако определени клиентски сегменти искат да чуят от вас, изпратете им още съобщения. Ако не са толкова възприемчиви, забавете нещата, предлагайки само най-примамливите си сделки.

  3. Темата винаги е била причина за вашата честота, но сега те ще ви помогнат да определите дали имейлът ви е с приоритет или не. Започнете A/B тестване на различни теми една срещу друга, за да видите кои се представят по-добре и проявявайте креативност.

 

Категоризирането на входящата кутия и продължаващият акцент върху използваемостта може да принуди търговците да намалят спама и да увеличат висококачественото си съдържание. Започнете да приспособявате имейлите си към аудиторията си и да споделяте съдържанието, което клиентите ви обичат, и вашите имейли ще получат цялата видимост, която заслужават!

Препоръчваме още:

9 начина да получите повече последователи и харесвания в Instagram 9 начина да получите повече последователи и харесвания в Instagram Прочети повече
Как да вземете смислени решения за вашия бизнес? Как да вземете смислени решения за вашия бизнес? Прочети повече
Как да напишете бизнес описание в Google My Business? Как да напишете бизнес описание в Google My Business? Прочети повече
нагоре