Как да оптимизирате своята бизнес страница в Twitter

   Вашият бизнес използва Twitter, за да изпраща актуализации, но страницата ви правилно ли е оптимизирана?

Имате профилна снимка, биография и уебсайт. Страхотно!

Въпреки това, информацията, която сте изброили, това, което вашите потребители искат да видят? Това ли е най-добрата информация?

Ние ще помогнем на вашия бизнес да се възползва максимално от вашата страница в Twitter!

5 начина, с които да оптимизирате страницата си в Twitter

Независимо дали стартирате своя Twitter от нулата или оптимизирате текущата си страница, ще можете да използвате всички тези съвети:

  • Изберете правилната снимка на профила и на корицата

Това може да е най-лесната стъпка при оптимизиране на вашата страница в Twitter.

Първо, важно е да изберете профилна снимка, която представя вашия бизнес. Повечето компании използват логото си, тъй като то е разпознаваемо за потребителите. Използвате лого, което е просто и може да се побере в рамките на изискванията за пространство!

Вашият бизнес може също да използва пространството за снимки на корицата за брандиране. Това е чудесно място да покажете креативността на вашия бизнес и да внесете малко цвят в страницата.

  • Актуализирайте своята биография

С само 160 знака за използване в биографията си, трябва да се възползвате максимално от това! Биографията ви трябва накратко да обясни вашата компания и марката ви, да изброи всички постижения или услуги, които предлагате, и да включи всички подходящи хаштагове.

Важно е да държите биографията си фокусирана върху конкретна аудитория, като така ще привлече повече хора. Ако работите с друг бизнес, не се колебайте да ги маркирате и в биографията си!

Можете също да използвате емоджита (ако имат смисъл), за да добавите слой забавление към страницата си!

  • Използвайте правилно хаштаговете

Twitter може да изглежда като светът на хештаговете, но трябва да внимавате колко ги използвате!

Използването на един или два хаштага ще ви осигури 21% повече ангажираност. Не само трябва да ги използвате, но и хаштаговете трябва да са подходящи за вашия бизнес.

RiteTag е чудесен инструмент, който ви помага да намирате актуални хаштагове в реално време. Можете също да използвате вашите собствени анализи на Twitter, за да ви помогнат да намерите популярни хаштагове.

  • Намерете най-доброто време за публикуване

За разлика от много други социални канали, е напълно приемливо да изпращате няколко туитове на ден!

Има много проучвания за това кога е най-доброто време за публикуване, но от личен опит открихме, че рано сутрин или средата на следобед е идеално. Средно туитовете траят само около 18 минути, което прави важно изпращането на няколко туитове на ден. Въпреки това колко туитове изпращате трябва да зависи от вашата стратегия!

Ако искате повече ангажираност, туитвайте по-често (десет пъти на ден трябва да бъде вашето ограничение). Препоръчва се да изпратите три до пет туита.

В крайна сметка трябва да направите това, което е най-доброто за вашия бизнес!

  • Използвайте изображения, видеоклипове или GIF файлове

Този съвет може да изглежда прост, но е толкова важно да използвате изображения във вашите туитове. Всъщност туитовете с изображения могат да получат 89 процента повече харесвания!

Помислете за това по този начин – ако прелиствате емисия в Twitter, по-вероятно ли е да спрете и да прочетете нечий туит само с текст или първо изображението ще ви хване окото?

Не само изображенията се справят добре, но и видеоклиповете ги превъзхождат! Имайте предвид, че видеоклиповете в Twitter имат ограничение за дължина от малко над две минути.

GIF файловете също са чудесен начин за ангажиране на потребителите. Twitter има хиляди GIF опции, така че съм сигурен, че ще намерите такъв, който пасва на вашия туит!

Използването на изображения и видеоклипове е чудесна възможност, но GIF файловете позволяват на вашата марка да покаже вашата личност. Тъй като Twitter е най-спокойният канал за социални медии, според мен, мисля, че дава възможност на бизнеса наистина да покажат истинската си същност.

 

Twitter може да изглежда като сложен канал в социалните медии за оптимизиране, но е лесно, ако знаете откъде да започнете!

Използвайте нашите съвети и ги адаптирайте към вашия конкретен бизнес!

Препоръчваме още:

Как да увеличите броя на последователите си във Facebook Как да увеличите броя на последователите си във Facebook Прочети повече
Как да стартирате сайт за електронна търговия за вашия магазин Как да стартирате сайт за електронна търговия за вашия магазин Прочети повече
Елементи на стратегията за успешен дигитален маркетинг Елементи на стратегията за успешен дигитален маркетинг Прочети повече
нагоре