Какво трябва да знаете за маркетинга с емотикони?

   Може да видите емоджита като забавни функции, които да използвате за изпращане на текстови съобщения до приятели или публикуване в лични акаунти.Те обаче имат и способността да насърчават ангажираността и да изграждат комуникация с последователи в социалните медии. И така, ето няколко от най -полезните ни съвети, когато става въпрос за използването им за различни бизнес канали.

  • Разберете какво предизвикват емоджитата

Не всеки емоджи отговаря на настроението на публикация или коментар, затова е най -добре да разберете основните употреби на определени емоджита.

Например, LinkedIn предлага функции за реакция на публикации, които заменят просто харесващи публикации. Реакциите варират от празнуващи, проницателни, любовни и любопитни, като всички те са изразени, чрез емотикони.

Сега помислете за целта на функция като реакциите на LinkedIn. Въпреки че може да „харесате“ публикация, може да има и други реакции, които да отговарят по -добре на публикацията.

Например, ако видите публикация за нов продукт, който компания предлага, или промоция, която колега наскоро получи, празникът би бил най -доброто използване на реакция, известна още като "пляскащ" емоджи.

Това се простира до използването на емоджи извън реакциите на LinkedIn. Когато използвате емоджи в публикации или коментари, мислете за тях по този начин, където те могат да бъдат свързани с дума.

Докато някои значения на емоджи са ясни, други не са и значенията могат да варират в зависимост от тенденциите през времето. Ако търсите повече яснота за това какво могат да означават определени емоджи, разгледайте емоджипедия .

Също така помислете за стойността на общуването с картини, а не с думи. Емоджитата имат способността да прекрачат езиковите граници и тъй като социалните медии са изход за хората по целия свят да общуват помежду си, емотиконите са идеалният начин за изразяване.

  • Насърчавайте ангажираността

Може би сте мислили и се съмнявали как да увеличите ангажираността на последователите си по забавен и творчески начин, и емотиконите могат да бъдат вашият отговор.

Emojis са особено ефективни в случай на увеличаващи се коментари към публикации. Помислете за някои от вашите собствени взаимодействия в социалните медии. Вероятно сте попаднали на публикации в Twitter или Instagram, които са ви помолили да отговорите с емоджи в секцията за коментари.

Въпреки че може би сте насърчавали последователите да оставят коментари за публикации, емотиконите могат да бъдат по -добра възвръщаемост на ангажираността. Всъщност, по -общо, включването на емоджита е, че публикациите във Facebook са увеличили броя на коментарите и споделянето с 33 процента .

Така че, като включите емотикони в публикациите си и ги поискате в коментарите си, ангажираността на вашата страница вероятно ще види значително увеличение!

  • Създавайте внимателни имейли

И така, говорихме много за използването на емоджи в социалните медии, но какво ще кажете да ги използвате в имейли?

Подходящи ли са за използване в имейли? Отговорът е преобладаващо, да (но с умереност)!

Около 43 % от американците са по -склонни да отворят имейл, ако темата съдържа емоджи. Не забравяйте обаче, че като всяко професионално взаимодействие, някои са по -официални и чувствителни от други.

Преценете съдържанието на имейла и бъдете внимателни. Както споменахме по-рано, емоджитата са склонни да бъдат забавни и трябва да отговарят на правилната ситуация, така че когато става въпрос за официални или чувствителни имейли, те трябва да бъдат без емотикони.

Включвайте емоджи в редовете на темата на имейла си. Включването им може да помогне за по -високи проценти на отговор и отворени проценти.

Също така, имайте предвид гласа на марката на вашия бизнес в интернет. Ако не използвате последователно емотикони на страниците си в социалните медии или те не отразяват вашата индустрия, тогава те вероятно не трябва да присъстват в имейлите ви.

С нарастването на дигиталния маркетинг се откриват нови стратегии за нарастващ интерес на клиентите и емотиконите трябва да се обмислят.

Разгледайте интересните статии в нашия блог!

Препоръчваме още:

6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес 6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес Прочети повече
7 съвета за цифрова трансформация на вашия бизнес! 7 съвета за цифрова трансформация на вашия бизнес! Прочети повече
Как да сте ангажирани със служителите си, докато сте извън офиса? Как да сте ангажирани със служителите си, докато сте извън офиса? Прочети повече
нагоре