7 съвета за достигане до по-голяма аудитория в Twitter

   Twitter има над 330 милиона потребители , така че трябва да го използвате, ако искате да развиете бизнеса си. Маркетингът в социалните медии е нещо, в което много хора инвестират, но малцина го правят правилно. Поради това много фирми в крайна сметка харчат пари само за да получат малка възвръщаемост. Можете обаче да правите различни неща, за да сте сигурни, че ще намерите успех в Twitter.

Маркетингът в Twitter се върти около създаването на съдържание, на което ще се радват потребителите. Използвайки харесвания на туитове и реклами, можете да разпространявате името си и да увеличавате реализациите. Разраствайки аудиторията в Twitter, ще ви е по-лесно да популяризирате нещата, без да се налага да плащате за реклами.

Ето 7 маркетингови съвета в Twitter за достигане до по-голяма аудитория!

  • Създайте ефективен профил

Една ефективна маркетингова стратегия в Twitter, която можете да приложите веднага, е създаването на ефективен профил. Когато създавате страница в Twitter, трябва да изясните кой сте. Използвайки вашата снимка на профила, заглавието и биографията, хората трябва да могат да ви идентифицират веднага щом видят вашия профил и публикации.

Когато създавате профила, използвайте същите изображения, които използвате на вашия уебсайт. Това ще помогне на хората да ви идентифицират по-бързо. Опитайте се да избягвате да създавате различно лого за вашия профил в Twitter, защото е по-добре да се представяте на аудиторията си с типичния си.

  • Платете за реклами

След като създадете своя профил, следващото нещо, което можете да направите, е да плащате за реклами. Маркетингът в социалните медии с помощта на Twitter е улеснен, когато става въпрос за реклами, защото те ви дават няколко инструмента, които да ви помогнат да насочите аудиторията си.

Когато стартирате кампания за насочване в Twitter , можете да изберете възрастта, местоположението, пола и езика на хората, към които искате да се насочите. Наличието на тези опции ще ви помогне да избегнете рекламирането към хора, които няма да се интересуват от това, което предлагате.

  • Популяризирайте вашите туитове

Освен да плащате за стандартни реклами, можете да платите, за да получите определени туитове. Въпреки че това е подобно на стартирането на рекламна кампания, можете да се съсредоточите върху взаимодействието с потребителите в Twitter, защото те могат да харесат и да отговорят на публикацията.

Когато популяризирате туитове, трябва да изберете такива, които популяризират нещо. Например, ако направите туит, в който говорите за продажба, която има вашият бизнес, можете да популяризирате този туит. Той ще действа като реклама, но ще ви помогне да развиете както страницата си в Twitter, така и уебсайта си.

  • Туитвайте често

Една от най-добрите стратегии за дигитален маркетинг през 2020 г. беше да се съсредоточи върху помагането на хората, вместо да продава. Отнема секунди, за да направите туит, така че трябва да го правите често, за да сте сигурни, че хората продължават да ви виждат. Не прекалявайте и не пишете на всеки час.

Разбирането как да се предлага на пазара в Twitter е свързано с разбирането на вашата аудитория. Можете да видите нещата, които хората харесват, така че трябва да пускате съдържание, подобно на това, което харесват. Ако правите това често, ще започнете да набирате повече последователи и ангажираност във вашите туитове.

  • Следвайте хора

Това, което отличава Twitter от другите платформи, е способността да следите хората, без значение какъв акаунт имате. С вашата страница в Twitter можете масово да следвате хората, така че те да виждат вашата страница. След това те могат да решат дали ще ви последват.

Това е ефективна маркетингова стратегия в Twitter, защото много хора редовно следват други. Ако следвате всички, които виждате, ще продължите да печелите последователи и да разпространявате името си. Правейки това, ще изглеждате по-интересни за другите потребители, защото те ще искат да видят това, което предлагате.

  • Връзка към вашия уебсайт

Всеки път, когато публикувате реклама или популяризирате туит, трябва да имате обратна връзка, която пренасочва потребителите към вашия сайт. Социалните медии имат за цел да популяризират вашата основна услуга, така че опитайте се да включвате връзки, когато е възможно. Не включвайте самореклама, че хората да мислят, че страницата ви не е нищо друго освен реклами.

Вашите туитове трябва да предлагат стойност за вашата аудитория. Независимо дали предоставяте забавление или полезна информация, хората ще ви следват само ако извлекат нещо от това, което публикувате. Когато предоставяте стойност, хората по-вероятно ще последват връзките, които сте включили. Наличието на добра целева страница ще гарантира, че те ще останат на вашия сайт.

  • Използвайте Hashtags

Много социални медийни платформи включват хаштагове, защото те са лесен начин за намиране на конкретни неща. Използвайки хаштагове, вашите туитове ще се показват винаги, когато хората ги търсят. В миналото хората често включваха хаштагове с всеки туит, защото това беше нова функция.

Днес е обичайно да ги използвате пестеливо, защото хората ще разберат основните идеи на вашите туитове само като ги прочетат. За да използвате възможно най-ефективно хаштаговете, погледнете какво е новото в Twitter. Оттам можете да разберете кои хаштагове могат да бъдат приложени към вашите туитове.

Можете също така да използвате хаштагове в биографията на вашия профил, като го карате да се показва с туитове винаги, когато бъдат търсени. Twitter и маркетингът в социалните медии работят ръка за ръка, просто трябва да се възползвате от всички негови функции.

 

Ако сте човек, който иска да се утвърди в социалните медии, Twitter е едно от най-добрите места за посещение. Ако използвате тези маркетингови съвети в Twitter, можете да създадете страница и да я направите популярна възможно най-бързо.

Препоръчваме ви да започнете, като направите така, че вашият профил да представя вашата марка по същия начин, както вашият уебсайт. След като направите това, можете да използвате другите методи, за да популяризирате страницата си и да увеличите аудиторията си.

Ако искате да подобрите присъствието си в социалните медии, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

5 стъпки за провеждане на успешни A/B тестове за вашите целеви страници 5 стъпки за провеждане на успешни A/B тестове за вашите целеви страници Прочети повече
Кои са грешките в дизайна, които прави вашият бизнес? Кои са грешките в дизайна, които прави вашият бизнес? Прочети повече
9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти 9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти Прочети повече
нагоре