За да подобрите ефективността на вашите маркетингови кампании, традиционният и дигиталният маркетинг трябва да работят заедно. Докато дигиталният маркетинг увеличава своето влияние и популярност, изпитаните традиционни маркетингови методи, които са дали успешни резултати, имат своя собствена сфера на влияние и трябва да бъдат включени в цялостна маркетингова кампания. Като търговци трябва да разгледате интегрирането на цифрови и традиционни маркетингови тактики, за да помогнете за максимизиране на маркетинговите си резултати.
В тази публикация в блога ще споделим три лесни начина да интегрирате вашите дигитални маркетингови дейности с традиционните маркетингови усилия.
Включите дигитални купони на вашите пощенски картички
Предлагане на дигитални ресурси (бели книги, електронни книги, слайдове на вашата презентация) на участниците, когато говорят на събития
Насочване на хората да проверят вашия URL адрес за специална отстъпка или оферта за рекламните ви надписи на билбордове, карти на метрото, автобуси и т.н.
Можете да интегрирате техниките за дигитален маркетинг с тези традиционни маркетингови тактики, като създадете целеви страници и насочите вашите перспективи към тези страници. И в трите примера по-горе, рекламата трябва да изпрати потенциалния клиент до уникална целева страница, която е специфична за тактиката и офертата. По този начин можете лесно да проследявате ефективността на офлайн усилията си. Препоръчително е да настроите целевата страница, така че тя да не е свързана със структурата на менюто на вашия уебсайт. Това помага да се гарантира, че единственият начин някой да се запознае с целевата страница е чрез уникалния URL адрес, включен в традиционната маркетингова публикация.
Целевата страница се нуждае от малка форма за контакт с полета за име, имейл, телефонен номер и бележки. По този начин можете да заснемете вашите потенциални клиенти. Ето какво препоръчваме за всяка от трите тактики.
Direct Mailer
Предоставете код на талон, който вашите потенциални клиенти могат да въведат в специално поле, когато посетят целевата страница, която сте създали специално за тази тактика. Използването на този талон трябва да им осигури някои ясни предимства.
Говорещо събитие
Раздайте своите ресурси, след като заинтересованият потенциален клиент попълни формата за контакт. Тези ресурси като например ръководства за употреба трябва да съдържат ценна информация, която не е достъпна за широката публика.
Рекламни обозначения
Трябва да популяризирате оферта, която е ценна за заинтересованите потенциални клиенти. Трябва да ги примами да отидат на целевата страница, за да разберат повече и да се възползват от офертата.
Във всички случаи трябва да предложите нещо ценно, за да подбудите потенциални действия. Тези призиви за действия (CTA) трябва да са свързани с вашите перспективи, а не с вашата компания. Ако това, което е важно за вашите перспективи, е на първо място, имате по-голям шанс да ги накарате да попълнят заявения от вас формуляр.
Защо тези целеви страници са важни?
Тези целеви страници ще ви позволят да използвате Google Analytics за проследяване и задаване на цели за реализация. Това ще осигури пряка връзка между обхвата на рекламата ( колко души са видели или чули рекламата ) и колко хора са изпълнили задачата с призив за действие.
Ако извършите ограничено проследяване, за да уловите хора, които са се превърнали в потенциални клиенти, и хора, които са станали клиенти в резултат на вашата офлайн маркетингова тактика, ще можете да измервате и различни финансови възвръщаемости на инвестициите:
Броят на хората, които са отишли на целевата страница, но не са приели призива за действие / цена на рекламната кампания = Цена за придобиване на една „възможна“ перспектива (или CPC - цена на кликване).
Броят на хората, които са отишли на целевата страница и са предприели призива за действие / цена на рекламната кампания = Разходи за придобиване на един потенциален клиент (или CPL - цена на клиент)
Броят на новите клиенти в резултат на кампанията / цената на рекламната кампания = цена за спечелване на един клиент (или CPA - цена на придобиване).
Красотата на дигиталния маркетинг е, че всичко може да се измери. От друга страна, резултатите от офлайн промоциите са трудни за проследяване и могат да се окажат неточни. Ако решите да интегрирате цифров елемент във вашите офлайн промоции, използвайки предоставените от нас съвети, ще направите последния по-измерим. По този начин можете да промените или подобрите маркетинговите си усилия, за да постигнете желаните резултати за вашия бизнес.
Свържете се с нас, за да съчетаем двата вида маркетинг в едно!