Ето какво трябва да знаете за екосистемите на локално търсене

   Условията за дигитален маркетинг винаги се променят и развиват и е необходимо да сте информирани. Въпреки че местната екосистема за търсене е относително добре познат термин в света на дигиталния маркетинг, за тези, които са нови в тази област и не познават техническите особености, се препоръчва да опознаят сложностите на екосистемата.

Ето какво трябва да знаете за местните екосистеми за търсене и какво означават те за вашия малък бизнес.

Може би се питате: „ Какво е местна екосистема за търсене?“

Казано по -просто, местната екосистема за търсене се счита за „мрежа“ на доставчици на данни, търсачки, издатели, директории и други предприятия.

Тези групи са в тази „еко мрежа“ на местната екосистема за търсене, защото имат достъп и обменят информация за местния бизнес, като имена на фирми, адреси и телефонни номера.

Цялата тази информация се събира и преминава между групите, за да може бизнесът да се класира правилно в местните резултати от търсенето.

Оттук компании като Google могат да проверят дали бизнесът разполага с необходимата информация за класиране в резултатите от търсенето с местно намерение. Но имайте предвид, че местната екосистема за търсене не се ограничава само до Google. За ефективно класиране на резултатите от местното търсене вашата бизнес информация трябва да бъде последователна в многото платформи, които съставляват екосистемата. Някои от тях са:

  • Bing

  • Yahoo!

  • Facebook

Търсачките като тези са най -разпознаваемата част от „мрежата“ на екосистемата, но те са снабдени с информация от множество източници, които се захранват с бизнес информация от стотици други бизнес директории.

И затова го наричаме „мрежа“!

Докато самата местна екосистема за търсене се състои от външни източници като търсачки и доставчици на данни, резултатът от функционирането на екосистемата се отразява на онлайн присъствието на местния бизнес.

Как да сте в крак с екосистемата?

В този момент може да имате нов въпрос: „ Сега, когато знам какво представлява екосистемата, как да й дам това, от което се нуждае, за да се класирам по -високо в местните резултати от търсенето? “

Да бъдете постоянни!

Най -добрият начин да напреднете в местната екосистема за търсене е да се съсредоточите върху поддържането на постоянна информация за вашия бизнес във всички бизнес директории, които екосистемата включва. Тъй като всички тези директории подават информация от един доставчик до следващ,, проста грешка в информацията за вашия бизнес може да навреди на класирането и резултатите на вашето местно търсене. Така че поддържайте информацията си в тези търсачки, директории и доставчици на данни точна, актуална и сплотена.

  • Оптимизирайте локално уебсайта си

Привличането на клиенти към вашия уебсайт е съществена част от успеха на бизнеса. Вие също сте фокусирани върху привличането на клиенти във вашия бизнес и подобряването на продажбите, така че вашият уебсайт трябва да бъде пригоден да поддържа и тези нужди.

За да постигнете това, вашият уебсайт трябва да бъде оптимизиран за локално търсене. Както вече споменахме, информацията за вашия бизнес трябва да бъде точна и възможно най -обширна на вашия уебсайт. Включването на тази информация е огромен фактор за определяне на надеждността на вашия бизнес за търсачките.

Въпреки че постигането на това е необходимо, има допълнителни фактори, които трябва да имате предвид при правилното оптимизиране на вашия уебсайт до пълния му потенциал. Призивите за действие, оптимизирането на мобилни устройства, бързите актуализации и промяна например, са от съществено значение за изграждането на локално оптимизиран уебсайт.

 

Чрез по -добро разбиране на основите и състава на местната екосистема за търсене, вашият бизнес може да започне да се справя със сложността на местните класации и да увеличи присъствието ви онлайн.

Така че, не подценявайте силата на местните директории за търсене и търсачките!

Изучаването и разбирането на различните термини и функции за дигитален маркетинг е необходимост, за да бъдеш сензация!

Препоръчваме още:

Как да развиете правилно вашата SEO стратегия? Как да развиете правилно вашата SEO стратегия? Прочети повече
Топ 5 съвета за маркетинг на софтуер за здравеопазване ! Топ 5 съвета за маркетинг на софтуер за здравеопазване ! Прочети повече
 Топ 7 съвета за SEM Топ 7 съвета за SEM Прочети повече
нагоре