Как да оптимизирате уебсайта си за гласово търсене?

   С нарастващата популярност на виртуални асистенти като Siri, Cortana и Google Assistant, начинът, по който хората използват интернет за търсене на информация, претърпява драстична промяна. В наши дни човек, който търси информация, е много по-вероятно да използва гласово търсене, за да зададе въпрос, отколкото да въведе няколко ключови думи в търсачката. Ако не сте актуализирали стратегията си за търсене, за да се адаптирате към тази промяна, пропускате шанса да достигнете до потенциални клиенти. Дори ако вашият уебсайт е идеално оптимизиран за традиционно SEO, оптимизирането за гласово търсене изисква различен подход. Следвайте тези стъпки, за да сте сигурни, че вашият бизнес се показва в гласовите търсения и техните резултати.

  • Заявете своя бизнес

Виртуалните асистенти са по-склонни да препоръчват фирми, ако могат да проверят тяхната легитимност, така че не забравяйте да заявите вашата бизнес обява с Google My Business и други местни онлайн бизнес обяви като Bing , Yelp и Foursquare. Процесът е подобен на повечето сайтове - посещавате страницата „Искайте вашия бизнес“ и търсите своя бизнес. Ако се появи списък, щракнете върху „Заявете своя бизнес“. Ако не, ще бъдете подканени да създадете нов списък.

  • Отбележете бизнеса си на картата

Когато някой търси нещо „близо до мен“ на смартфон, операционната система използва приложения за карти като Apple Maps и Google Maps, заедно с други източници на данни, за да намери отговор. За да увеличите шансовете си да се появите на видно място в резултатите от гласовото търсене, проверете дали вашият бизнес се показва точно в Apple Maps и Google Maps.

  • Фокусирайте се върху дълги ключови думи

Тъй като гласовите търсения са по-разговорни, трябва да оптимизирате не само за отделни ключови думи, но и по-дълги ключови фрази, които имитират как всъщност може да говори търсещият. Можете да измислите тези ключови думи, използвайки здравия разум, или като помолите служителите си пред клиентите да предоставят списък с често задавани въпроси.

  • Подобрете вашите често задавани въпроси

Имате проблеми с включването на ключови думи в съдържанието на уебсайта ви? Страниците с често задавани въпроси са идеалното място за включване на вероятни заявки. Допълнителен бонус, е че ясният и авторитетен отговор на често задаван въпрос също има шанс да се появи в Google Answers , което може да даде на вашия бизнес отлично позициониране в резултатите от търсенето и огромен бум в органичния трафик.

  • Получете добри оценки и отзиви

Гласовите асистенти не само вземат предвид онлайн отзивите при показване на резултати, хората, които извършват гласово търсене, могат сами да определят вашия висок рейтинг. Използвайте социални медии или имейл кампании, за да насърчите клиентите да оставят отзиви в Google, Facebook и Yelp или да добавите връзка към уебсайта си, който ще отведе клиентите до страницата ви за отзиви. За да сте сигурни, че тези отзиви подобряват вашата онлайн репутация, ги следете и отговаряйте учтиво и бързо на всякакви отрицателни мнения.

  • Използвайте схема

Използвайте маркиране на структурирани данни и схеми на уебсайта. Гласовите асистенти ще използват тази информация, включително адрес, телефонен номер и работно време, за да върнат по-добри, по-точни резултати на хората, използващи гласово търсене, и ще улеснят вашия бизнес при намирането им.

Препоръчваме още:

B2B срещу B2C Content Marketing: 4 ключови разлики, които трябва да се имат предвид! B2B срещу B2C Content Marketing: 4 ключови разлики, които трябва да се имат предвид! Прочети повече
Най-добрите тенденции за B2B маркетинг, които да следвате през 2021 г. Най-добрите тенденции за B2B маркетинг, които да следвате през 2021 г. Прочети повече
Важни макетингови тенденции в началото на пролетта! Важни макетингови тенденции в началото на пролетта! Прочети повече
нагоре