8 начина как да реализирате вашия бизнес за почистване с онлайн маркетинг

   Разработването на ефективна онлайн маркетингова стратегия на фирма за почистване, включва дефиниране на вашата марка, съобщаването й на обществеността и предоставяне на вашите услуги. Използването на дигитални инструменти за реклама, ще ви помогне да разширите бизнеса си и да увеличите търсенето ви. Подготвили сме ви 8 начина, с които да постигнете тези цели.

  • Разберете каква е вашата аудитория

Започнете с проучване до кого искате да достигнете с вашия бизнес за почистване. Потенциалната ви аудитория може да е в определена област или определени видове бизнес. Проучването с кого комуникира вашата конкуренция може също да ви помогне да установите аудиторията си. В маркетинга изучаването на вашата аудитория се нарича определяне на целеви пазар.

  • Създайте своята марка

Разработете лого и цветова схема, които да се използват при всяка комуникация с целевата ви общественост и потенциалните клиенти. Създаването на лого е от решаващо значение и ще ви помогне, за да увеличите разпознаваемостта на вашия бизнес. Логото на вашия бизнес за почистване трябва да бъде разпознаваемо и да се отнася до услугите, които се опитвате да продадете. Заедно с разпознаваемото лого си изберете и няколко цвята, които да използвате повторно през всички комуникации и в рекламите си.

Уебсайтът помага да бъдете бързо откриваеми и да разграничите бизнеса си за почистване от конкуренцията. Той трябва да бъде професионално изграден и структуриран, така че лесно да се ориентиран посетителите му. Можете да имате секции "за нас", "почистващи услуги", "информация за препаратите, които използвате", "ценови лист", "полезни статии", "контакти" и др. Сайтът ви задължително трябва да бъде мобилен, понеже масово потребителите използват мобилни устройства, за да търсят информация.

  • Използвайте SEO

Все повече хора търсят онлайн най-добрите фирми за почистване, затова добре оптимизираният уебсайт помага да ви донесе повече потенциални клиенти от онлайн търсения. Използването на SEO може да изтласка бизнеса ви напред и да подобри видимостта вашата почистваща компания в търсачките, за да привлече повече трафик към вашия уебсайт. Употребявайте високо търсени ключови думи, които характеризират вашия бизнес за почистване, като така ще се класирате в челните позиции на търсачките.

Използвайте реклама с плащане за клик, за да привлечете трафик към уебсайта на вашия бизнес за почистване. Google Ads предлагат платени рекламни услуги, които дават приоритет на уебсайта ви пред този на конкурента. Например когато някой търси "почистване на къщи" и вие сте направили реклама с тази ключова дума, ще се появите на първите резултати в търсачката.

Разбирането как работят различните канали в социалните медии, ще ви позволи да предлагате по - успешно на пазара вашия бизнес за почистване. 

Facebook - Тази социална платформа улеснява създаването на бизнес страница и кара потребителите да ви следват. От вашата бизнес страница можете да публикувате предлаганите услуги. Хората могат да разглеждат вашата бизнес страница, в която качвате снимки и видеа, като така ще се информират повече за фирмата ви.

Twitter - ви позволява да създадете бизнес страница, в която да публикувате, за да достигнете до повече потенциални клиенти.

LinkedIn - LinkedIn е професионална бизнес платформа и безплатен начин за публикуване на обяви за работа. Това е и чудесен начин да създадете осведоменост за марката на вашата почистваща компания.

Instagram - се превърна в основната платформа, в която може да имате много последователи. Инфлуенсърите могат да си сътрудничат с вас за това как да популяризирате вашия бизнес за почистване.

  • Увеличете вашия имейл списък

Имейлът е бърз и евтин начин за достигане до вашата аудитория. Разработването на уебсайт, от който можете да събирате имейл адреси е един от най-добрите начини за разрастване на вашата аудитория. Препоръчва се да създадете абониране за бюлетин, в който посетителите на вашия сайт, ще могат да напишат имейлите си.

  • Заснемете промоционално видео

Заснемането на промоционален видеоклип е чудесен начин да рекламирате вашия бизнес за почистване. Видеоклиповете ви позволяват да кажете и покажете на клиентите си какво предлагате, без да им се налага да четат информацията в уебсайта ви. Социалните медии като Facebook и YouTube са направили, така че може да създадете видеоклип, стига да имате смартфон или някакво оборудване с камера. Клиентите не винаги търсят видео с най-високо качество. Те търсят приятелско лице, което може да предостави полезна информация и да отговори на техните въпроси.

Свържете се с нас, за да разработим онлайн маркетинг и за вашата фирма за почистване!

Препоръчваме още:

Онлайн маркетингови идеи след  настъпването на Covid 19 Онлайн маркетингови идеи след настъпването на Covid 19 Прочети повече
Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Прочети повече
4 причини, поради които никога да не използвате WordPress.com 4 причини, поради които никога да не използвате WordPress.com Прочети повече
нагоре