7 социални медии и приложения, които трябва да използвате

   В днешно време всеки използва социалните мрежи. И под всеки имам предвид всички. Ако моята 80-годишна баба може да използва Facebook, можете и вие!

За да ви помогнем да определите кои социални медии и приложения са най-добри както за професионална, така и за лична употреба, ние сме тук, за да отброим седем, които трябва да обмислите да използвате.

Кои социални медии са най-добри

Социалните медии може да изглеждат лесни, но всеки сайт и приложение предлагат нещо различно. Първата стъпка, която ще искате да направите, е да решите целта на вашите социални канали.

За да ви помогнем да разберете целта си, задайте си следните въпроси:

  1. Използвате ли ги за представяне на вашия бизнес или само за лично публикуване?

  2. Разбирате ли технологиите или влизате в компютъра си от време на време?

  3. До каква аудитория се опитвате да достигнете?

  4. Опитвате ли се да брандирате бизнеса си?

  5. Какъв тон/личност използвате за вашия бизнес?

  6. Вие сте влиятелен човек в социалните медии или управлявате бизнес с директни продажби?

След като сте прочели въпросите, продължавайте да мислите за тях, докато говорим за следните седем социални медии:

  • Facebook

Когато някой каже социални медии, първото нещо, за което повечето хора се сещат, е Facebook. Защо?

Просто защото това е най-популярната платформа с над 2,2 милиарда активни потребители месечно. Facebook може да се използва както за лична, така и за професионална употреба и като цяло е доста удобен за използване. Потребителите могат да се ангажират със семейството и приятелите си на лично ниво, докато бизнесът може да споделя съдържание със своята аудитория, както и да отговаря на всякакви въпроси. Както при всеки социален канал, независимо дали е за лична или професионална употреба, вашето съдържание продължава само за определен период от време. За Facebook публикация е подходяща за около пет часа. От бизнес гледна точка това прави изключително важно да се уверите, че имате последователен график за публикуване.

Създаването на календар със съдържание е чудесен начин да си помогнете!

  • Instagram

Въпреки че Instagram е закупен от Facebook, това е много различен тип канал за социални медии. В Instagram всичко, което може да бъде публикувано, е визуално – независимо дали е, чрез снимки или видеоклипове. Въпреки че няма толкова активни месечни потребители като Facebook, той все още се нарежда в рамките на първите пет канала на социалните медии. Instagram е чудесен както за физически лица, така и за фирми. Тъй като се споделят само визуални елементи, хората нямат нищо против да превъртат емисиите си. Някои профили са толкова естетически приятни, че можете просто да се изгубите в снимките. Важно е да се отбележи, че съдържанието ви в Instagram продължава около 21 часа. От бизнес гледна точка е от решаващо значение да правите по една публикация на ден.

  • Twitter

Twitter има подобна концепция на Facebook, но съдържанието е кратко и сладко, тъй като има ограничение от 280 знака за туитовете. Тази платформа за социални медии е фантастично място за достигане до други фирми и потребители, както и за споделяне на чуждо съдържание. Туитовете продължават само около 18 минути, така че е важно да публикувате няколко актуализации през деня за вашия бизнес. Но не публикувайте твърде често или Twitter може да постави акаунта ви в режим „само за четене“ .

  • LinkedIn

Знаете ли, че LinkedIn е най-големият мрежов сайт както за професионална, така и за лична употреба?

С LinkedIn можете да персонализирате вашия профил, работа и опит, както и вашето портфолио или автобиография. Освен това е страхотна платформа за публикуване и намиране на потенциални работни места. За бизнеса можете да използвате LinkedIn, за да популяризирате вашите услуги или продукти, както и да информирате аудиторията си с важни актуализации. Съдържанието на LinkedIn обикновено трае около 24 часа, така че имайте го предвид, когато планирате публикациите си за месеца.

  • Pinterest

Независимо дали обичате да изработвате за забавление или вашият бизнес създава занаятчийски продукти за продажба, Pinterest е чудесно място да търсите идеи и да публикувате оригинално съдържание, водещо към вашия уебсайт. Като бизнес можете да създавате щифтове и да ги категоризирате в различни табла, през които вашите зрители да разглеждат. Ако сте физическо лице, можете също да създавате дъски, като използвате щифтове, създадени от други!

Средно публикациите в Pinterest продължават около четири месеца. Този период от време е по-дълъг от повечето други социални канали, което го прави по-полезен като цяло за всеки, който реши да го използва. За създаване на щифтове можете да използвате настолен браузър, както и приложението.

  • Snapchat

Snapchat е едно от приложенията, което използва единствено съдържание, което е достъпно само за ограничен период от време, преди да изчезне. Snapchat е изключително популярен за лична употреба сред поколение Z, но влиятелните лица в социалните медии и бизнесът започват да скачат и в това приложение като част от тяхната стратегия за дигитален маркетинг!

Ако искате да се насочите към по-млада тълпа, Snapchat е правилният начин!

Въпреки че не можете да получите достъп до приложението през десктоп в този момент, Snapchat току-що пусна Snap Camera, която можете да използвате за поставяне на филтри върху снимки и видеоклипове през камерата на вашия компютър.

  • YouTube

YouTube стартира преди почти 15 години и никога не биха си помислили създателите, че почти пет милиарда видеоклипа се гледат всеки ден. Ако вашият бизнес има овладени основните социални медии, може да помислите за добавяне на YouTube като част от вашата стратегия за дигитален маркетинг. Средно видеосъдържанието в YouTube продължава около 20 дни.

 

Сега, когато знаете малко повече за тези седем канала, цъкнете назад и помислете за въпросите, които споменах в началото. След като създадете целите си, тогава можете да решите кои социални медии са най-добри за вашата дигитална маркетингова стратегия!

Препоръчваме още:

8 лесни дейности, които ще подобрят вашето SEO 8 лесни дейности, които ще подобрят вашето SEO Прочети повече
Топ 5 подхода за потребителско ангажиране след покупка Топ 5 подхода за потребителско ангажиране след покупка Прочети повече
Топ 5 предимства на партньорския маркетинг Топ 5 предимства на партньорския маркетинг Прочети повече
нагоре