5 начина да използвате TikTok за популяризиране на вашия бизнес

   Едно от най-горещите приложения, TikTok, промени начина, по който мислим за социалните медии. С аудитория от над 800 милиона активни потребители, TikTok е вирусно съдържание. Маркетинговите екипи по целия свят се възползват от успеха на TikTok, за да рекламират своите продукти.

TikTok (първоначално представен под името Douyin) стартира в Китай през 2016г. Оттогава приложението напълно разби глобалното в социалните медии и се превърна във второто най-теглено приложение в света.

Ключът към огромния успех на TikTok се крие в уникалния формат, който предлага. TikTok беше първото приложение, което предлагаше 15-секундни или по-малко видеоклипове, придружени от предварително записани аудио клипове или фонова музика. Приложението също така предлага различни функции за персонализиране. Можете да прилагате филтри, да добавяте ефекти, персонализирани стикери и етикети към вашите видеоклипове.

Алгоритмите на TikTok ценят съдържанието над броя на последователите. Това означава, че всяко съдържание има потенциал да стане вирусно и да достигне до милиони хора.

И така следвайте тези седем начина да използвате рекламата в TikTok за популяризиране на вашия бизнес!

  • Забавно съдържание

В TikTok забавното съдържание е равно на вирусно съдържание. Платформата не е най-доброто място за типичните ви видеореклами с голям бюджет. Вашето видео трябва да е забавно, за да достигне до максимален брой потребители.

Когато става въпрос за създаване на видеоклипове в TikTok, няма нужда от наемане на професионален продуцентски екип. Вашето съдържание може дори да бъде заснето на смартфон. Важното е вашата креативност и чувство за хумор.

Типът съдържание, което създавате, зависи до голяма степен от вашата индустрия и тип продукт. Комедийни скечове, музикални корици, демонстрации на продукти и танцови видеоклипове се представят особено добре в TikTok. Като алтернатива можете да създадете съвети за красота или мода.

  • Реклама в емисия

Рекламите в емисия на TikTok са много подобни на рекламите в Instagram и Snapchat. Рекламите в емисия са кратки рекламни видеоклипове, показвани в емисията Discover на потребителя между други видеоклипове. Те привличат вниманието на всички потребители, докато се появяват на цял екран. Въпреки това потребителите имат право да ги пропуснат. Въпреки че рекламите в емисията се показват на екрана за няколко секунди, важно е да направите правилното първо впечатление и да пренасочите зрителите към действие.

  • Hashtag предизвикателства

Хаштаговете играят ключова роля в TikTok, тъй като потребителите споделят и намират съдържание с тяхна помощ. Всъщност цялата комуникация в TikTok е изградена около определени хаштагове. Предизвикателствата с хаштаг са още едно от специалните предложения на TikTok за търговци, които искат да популяризират бизнеса си в платформата. По принцип предизвикателствата с хештаг насърчават потребителите да пресъздават и споделят мнението си за вашите видеоклипове. Предизвикателствата с хештаг са страхотни, защото повишават осведомеността за марката и позволяват на потребителите да взаимодействат директно с вашето съдържание. Когато потребителите видят вашето предизвикателство с хештаг, те могат да изберат да бъдат пренасочени към вашата страница с предизвикателство. Тази страница включва подробни инструкции какво трябва да направят потребителите, ако искат да участват. Всички видеоклипове, участващи в предизвикателството, ще бъдат показани под името на хаштага. Можете да намерите такъв вид на актуалната страница на TikTok.

  • Влиятелни лица

Ще видите истинската маркетингова магия, когато си сътрудничите с влиятелни лица в социалните медии. Те могат да помогнат за представянето на вашата марка в общността на TikTok, особено ако сте нов в платформата. Партньорството с влиятелни лица е чудесно за вашия бизнес, особено ако сте насочени към Gen Z, които обикновено не са склонни към всякакъв вид традиционна реклама. Уверете се, че вашата целева аудитория е в съответствие с аудиторията на влиятелния. Сътрудничете с инфлуенсъри и микро-влиятели, които работят във вашата ниша.

Предизвикателството на MAC cosmetics #YouOwnIt е чудесен пример за успешно сътрудничество с влиятелни лица. Тъй като MAC си партнира с трима влиятелни лица, за шест дни бяха създадени общо 635 000 видеоклипа с общо 1,6 милиарда гледания.

  • Маркови лещи и ефекти

TikTok позволява на потребителите да създават и добавят 2D и 3D лещи и ефекти с добавена реалност (AR). Всъщност създаването и стартирането на вашите маркови обективи е чудесен начин за популяризиране на вашия бизнес в платформата. Освен това можете да повишите информираността за марката и ангажираността на потребителите. С маркови лещи потребителите могат да взаимодействат и да играят с вашите продукти. Да приемем, че вашата компания произвежда козметика. Така че, защо не предложите някои „безплатни мостри“ от вашите продукти в света на AR?

Създайте лещи, които имитират грим и позволяват на потребителите виртуално да използват вашите продукти. Всички обективи и ефекти имат потенциала да достигнат до разделите „горещи“ и „тренди“.

 

Трябва ли да използвате реклама в TikTok, за да популяризирате бизнеса си?

Отговорът определено е да, ако сте насочени към Gen Z. От влиятелни лица до предизвикателства с хаштаг, TikTok предлага уникални рекламни формати, които можете да използвате, за да популяризирате бизнеса си и да се свържете с аудиторията си!

Препоръчваме още:

Как да хуманизирате своя маркетинг? Как да хуманизирате своя маркетинг? Прочети повече
Как да увеличите броя на последователите си във Facebook Как да увеличите броя на последователите си във Facebook Прочети повече
6 стъпки за ребрандиране на вашия бизнес 6 стъпки за ребрандиране на вашия бизнес Прочети повече
нагоре