5 показателя за доверие, от които се нуждае онлайн бизнесът

   Доверието е един от най-ценните бизнес ресурси в съвременния дигитален свят. Интернет е пълен с необичайни твърдения за всичко - от конкурентни цени до качество на продукта, така че не можете да оставите уебсайтовете в полза на съмнението. Ако определена марка ще спечели вашия бизнес, тя първо трябва да ви убеди, че това е безопасна и разумна инвестиция. И тъй като първото впечатление от уебсайт е ключов фактор за цялостното мнение, което посетителят формира, важно е да започнете да се опитвате да установите това доверие от момента, в който някой кацне на началната ви страница. Това се прави с помощта на индикатори за доверие. Индикаторът за доверие, както подсказва името, е включване на съдържание от някакъв вид, което служи за демонстриране на вашата надеждност.

Ще разгледаме 5 конкретни индикатора за доверие, от които се нуждае всеки онлайн бизнес!

  • Социално доказателство

Ние вземаме подсказки от колегите си, когато вземаме ежедневни решения, а бизнес въпросите не са изключение в това отношение. Когато купувате от голям търговец на дребно, колко време прекарвате в разглеждане на рецензиите? Ако забележите артикул от продавач трета страна, който няма изброени отзиви, как това се отразява на доверието ви в легитимността на продукта?

Един страхотен бизнес сайт не само трябва да има прилична селекция от отзиви на клиенти, но също така трябва да гарантира, че те са напълно правдоподобни. Виждайки, че магазин представя продукт, който привидно има 350 отзива и пълен рейтинг от 5 звезди, напряга доверието. Без значение колко добър е даден продукт или услуга, той ще получи някаква критика. Помислете колко често се оставят отзиви по съмнителни причини - може би купувачът не е разбрал инструкциите или компанията за доставка е допуснала някои грешки. Въпреки че няма нищо общо със самия продукт, всеки проблем може да доведе до отрицателна рецензия. Ако имате много отзиви с оценка от 4,4 звезди, покажете ги гордо – това ще покаже легитимност.

  • Известни клиенти

Изграждането на вашата репутация е от ключово значение за спечелването на по-големи клиенти и те често ще искат да знаят за работата, която сте вършили. Всичко е въпрос на изкачване по стълбата – получавате резултати за малък клиент, след това ги използвате, за да получите работа за среден клиент, и повтаряте процеса. Това е така, защото големите сделки изискват значително намаляване на риска – доказан победител винаги е по-сигурният избор, а водещите компании винаги полагат усилия да покажат на видно място своите успехи.

  • Сертификати за сигурност

Управляването на онлайн бизнес обикновено включва приемане на онлайн плащания и това е огромна причина потенциалният клиент да бъде предпазлив. Финансовата информация може да бъде изключително опасна, ако не е защитена правилно – необходимо е само едно голямо изтичане на данни, за да се окаже, че акаунтът ви е изпразнен. Това е още една причина хората да се придържат към големите марки. Те са уверени, че споменатите марки имат ресурсите да запазят данните защитени.

И така, как някой да разбере, че е стигнал до сайт със защитени плащания?

Те търсят потвърждение под формата на значки за сигурност. Точно, както можете да показвате картите, които ще приемате, можете да включите значки, удостоверяващи неща като проверка на VISA. В наши дни можете да имате плащания, които са сигурни и удобни чрез системи като PayPal.

  • Чат на живо

Какво се случва, ако се опитвате да направите поръчка и продължавате да срещате някакъв проблем?

Много търговци на дребно с малко усилия ще предоставят неясни системи за билети, използвайки формуляри за контакт. Въведете вашето запитване, изпратете го и се надявайте, че нещо ще се случи.

Когато видите такава система на уебсайт, това не вдъхва увереност или доверие. Но бутон за чат на живо, който се вижда на всяка страница, е успокояващо напомняне, че хората зад магазина наистина ги е грижа и можете да получите сравнително бърза помощ, ако е необходимо.

  • Карта с местоположение

Това, че вашият бизнес работи онлайн, не означава, че не е вкоренен във физическия свят. Дори и да нямате някакъв офис, пак ще бъдете регистрирани някъде за бизнес цели. Следователно е изключително полезно да включите карта на местоположението във вашия уебсайт, с данни за контакт (телефонен номер и имейл адрес). Това има значение, дори ако нямате помещения, които клиентите могат да посетят, защото показва, че сте обвързани с работата си. Вашият уебсайт не е измислица. Ако сте регистрирали местоположението си в Google My Business, посетителят ще знае, че местоположението ви е потвърдено.

 

Всеки един от тези индикатори за доверие не само си заслужава да бъде включен, но е и доста лесен за прилагане. За начало социалното доказателство е нещо, което така или иначе трябва да събирате, така че е въпрос на показване. След това добавянето на забележителни клиенти и значки за сигурност ще бъде още по-лесно, както и чат на живо и карта. Ако искате да започнете да изграждате доверие, включете изброените елементи!

Препоръчваме още:

Как да използвате минимализма в уеб дизайна Как да използвате минимализма в уеб дизайна Прочети повече
Какво е лимитирана крипто поръчка Какво е лимитирана крипто поръчка Прочети повече
Как чатботите могат да помогнат на електронната търговия Как чатботите могат да помогнат на електронната търговия Прочети повече
нагоре