5 инструмента, които ще увеличат трафика към електронния магазин

   Онлайн пазаруването и индустрията за електронна търговия са много шумни напоследък. Благодарение на силата на дропшиппинг, печат при поискване и нови курсове, които излизат през цялото време за това как да стартирате свой собствен сайт за пазаруване, всеки иска да се впусне в тази сфера. И така, какво трябва да направи собственикът на сайт за електронна търговия? Възползвайте се от многото различни инструменти и решения, които могат да ви помогнат да ви дадат предимство пред конкуренцията.

За да помогнем с този процес, ще подчертаем пет отлични инструмента, които ще помогнат на всеки сайт за електронна търговия да увеличи своя трафик и продажби, като същевременно ще има възможност да изпревари и да изпревари конкуренцията!

  • Ubersuggest SEO

Всеки уебсайт, блог или сайт за електронна търговия трябва да има надежден инструмент за изследване на ключови думи и SEO, който не само да управлява съществуващите си ключови думи, но и да им помогне да следят конкуренцията. Точно това ще получите с Ubersuggest. Чрез своя безплатен инструмент за SEO анализ, всеки може да започне да разглежда сайта и да изтегля няколко отчета с данни безплатно на дневен лимит. Това е чудесно за всички нови сайтове за електронна търговия, които нямат голям бюджет за работа, но все пак търсят надежден инструмент за SEO и изследване на ключови думи, който да им помогне да започнат.

Друго предимство от използването на Ubersuggest като ваш инструмент за анализ на уебсайта и конкуренцията е възможността да провеждате одити на сайта, за да подобрите неефективните или проблемни области на вашия сайт. Google иска да класира вашия сайт, но ако има грешка или лошо съдържание и структура на връзките, това няма да се случи.

Ubersuggest също е полезен за многото различни инструменти за анализ на домейни и конкуренти, които може да предложи. Просто включете URL адреса, за който и да е от конкурентните си сайтове и незабавно вижте всички ключови думи, за които се класират.

  • Dialogue

Колкото по-ценно е съдържанието за аудиторията, толкова по-вероятно е тя да предприеме действия. И колкото по-персонализирано и уместно е едно изживяване, толкова по-вероятно е то да доведе до покупка. Единственото по-добро нещо от персонализираното изживяване е да не се налага ръчно да създавате такъв за всеки посетител и тук влиза в игра решение за оптимизиране на електронната търговия като Dialogue . Dialogue ви помага да представите правилното съобщение или елемент в точното време. Чрез използването на AI, сайтовете за електронна търговия могат да предложат по-добро и по-целенасочено изживяване в реално време. Това става, чрез Dialogue, разпознаване, анализиране, разбиране и прогнозиране на потребителски модели, за да се доставят най-подходящите съобщения. Най-хубавото е, че това се прави напълно автоматично. Сред функциите на Dialogue са съобщения, насочени към продажбите, убедително и насочено съдържание, персонализирани продажби, препоръки за продукти и идентифициране на потребителските намерения. Тъй като Dialogue продължава да научава повече за вашата аудитория и нейните навици, той ще използва големи данни, генериране на съдържание и машинно обучение.

  • Hashtag Autocomplete

Когато управлявате сайт за електронна търговия, трафикът от търсене не е единствената игра. Всъщност има още няколко милиарда потребители, които просто чакат да видят какво можете да предложите, чрез големи социални медии като Facebook, Twitter, Pinterest и Instagram.

Например, с Instagram всичко е свързано с правилното визуално съдържание и използването на подходящи хештагове и призиви за действие във вашите публикации. Говорейки за това, чудесен инструмент за измисляне на нови и вълнуващи хештагове е Hashtag Autocomplete. Той е безплатен за използване и предлага актуални търсения по ключови думи в множество социални платформи. Просто посетете сайта и започнете да въвеждате всички подходящи ключови думи, които могат да достигнат до вашата целева аудитория. Когато се опитвате да класирате съдържанието си в Instagram, обикновено е най-добре да следвате уникални ключови думи и фрази с дълга фраза, които имат по-малко конкуренция, но са по-целенасочени. Инструмент като този може да ви помогне да намерите такива хештагове.

  • Hootsuite

Всеки собственик на сайт и марка знае стойността на маркетинга в социалните медии, но не всички от тях знаят как да подходят към огромния ангажимент за създаване на миниатюри, планиране на съдържание и управление на акаунти в множество платформи. Това, което може да предложи инструмент за планиране на социални медии като Hootsuite, е огромно предимство. С помощта на инструмент за планиране на социални медии, вместо ръчно да публикуват ново съдържание във всяка социална платформа ежедневно, собствениците на сайтове могат да спестят стотици часове на месец. Чрез използването на неговия календар за автоматично планиране и публикуване, планирането на съдържание в множество социални платформи е лесно.

Други предимства, свързани с Hootsuite, включват възможността за използване на персонализирани брандирани URL адреси, функции за куриране на съдържанието, както и наблюдение на данните, за да сте сигурни, че вашите социални кампании работят.

  • Crazy Egg

Чудили ли сте се защо някои посетители идват на вашия сайт, но не завършат процеса на плащане?

Това е нещо, което мисли всеки собственик на сайт, но особено на електронната търговия, където или правите продажба или не. Мощен инструмент за следене на посетителите, докато са на вашия сайт, е Crazy Egg. Това решение може да документира и показва топлинни карти за това къде се случват най-много движения и активност на курсора на мишката. Този тип проследяване позволява на собствениците на сайтове да видят къде, защо и как потребителите четат и се ангажират със съдържанието на вашия сайт. Ако собствениците на сайтове започнат да виждат модел къде и как потребителите вземат различни решения на техния сайт или магазин, те могат да подобрят тези области и да видят увеличени реализации, повече продажби и по-добри нива на ангажираност. Например, ако виждате много кликвания в област от сайта си, върху която не можете да щракнете, това е нещо, което бихте искали да промените незабавно. Както бе споменато на сайта Crazy Egg, ползите от топлинните карти и потребителските данни могат да бъдат разделени на следните области:

  1. Достъп до данни за кликвания от посетители на уебсайта

  2. Разберете защо хората напускат вашия сайт

  3. Открийте възможности за преобразуване, подкрепени с данни

С над 300 000 активни потребители на Crazy Egg, това е един от най-полезните начини за собствениците на сайтове да подобрят съдържанието и ангажираността на сайта си!

 

Всяко от препоръчаните по-горе решения определено ще помогне във вашите процеси на оптимизация и осигуряване на приходи, както за обикновени уебсайтове, така и за сайтове за електронна търговия!

Препоръчваме още:

Изграждане на успешна стратегия за мобилен маркетинг Изграждане на успешна стратегия за мобилен маркетинг Прочети повече
Защо компаниите трябва да присъстват във Facebook Защо компаниите трябва да присъстват във Facebook Прочети повече
Мога ли да създам собствена криптовалута? Мога ли да създам собствена криптовалута? Прочети повече
нагоре