3 -те дейности, които да вършите в стратегията за социални медии

    Що се отнася до използването на социални канали за вашия бизнес, разработената стратегия е важна, но често се пренебрегва. Стратегиите могат да се различават в различните отрасли и в зависимост от вашата аудитория, независимо от различията, общи теми се срещат в рамките на успешна стратегия за социални медии. Обмислите следните идеи, докато разработвате и адаптирате социални стратегии за вашия бизнес!

  • Свържете с потребителите

Във време, когато се практикува социално дистанциране, потребителите копнеят за социална връзка. Ако хуманизирате марката си, създаването на такава връзка с вашите потребители ще бъде по -лесно. Що се отнася до вашите канали в социалните медии, уверете се, че предизвиквате емоция с ангажиращи публикации, които разбират и адресират болезнените точки на клиентите ви. Една идея за публикация е да покажете екипа си.

Друга идея е да подкрепите вашата общност. Ето няколко опции за публикации, които трябва да имате предвид, когато планирате своя календар със съдържание:

  1. Споделете близки и скъпи за вашия бизнес организации. Това може да помогне за увеличаване на експозицията на местни благотворителни организации с вашето одобрение.
  2. Поздравете за завършилите гимназията си или за нов бизнес, който се откри близо до вас.
  3. Насърчавайте партньорствата си с доставчици. Имате нужда един от друг, дори когато това е свързано с отношенията ви с други бизнеси.

Когато популяризирате организации, събития и други бизнеси, ги маркирайте. Те се възползват от споменаването, но когато харесват, коментират и споделят, получавате излагане и на тяхната фен база. Това е печеливша позиция!

  • Образовайте потребителите

Като авторитет във вашия бизнес, социалните медии са чудесен начин да покажете този опит и да решите често срещани въпроси на потребителите, както и нови въпроси, пред които е изправена индустрията. Дръжте тези предложения в съзнанието си, докато планирате публикации, за да образовате аудиторията си:

  1. Използвайте публикации, които споделят съвети и трикове
  2. Споделете видеоклипове с инструкции
  3. Насочете потребителите към съдържанието на вашия блог
  4. Поканете ги на следващия си уебинар

Докато информирате клиентите си, помислете за текущи теми, за да създадете поредица. Кой конкретно се възползва от вашия опит? (Напр. Купувачи на жилища) Когато идентифицирате един проблем, с който обикновено се сблъскват, какво още трябва да знаят?

  • Забавлявайте потребителите

Покажете на публиката своята личност. Въпреки че представлявате бизнеса си, забавлението на съществуващите и бъдещите ви клиенти помага да се изгради връзката им с вас. Разгледайте тези идеи за забавни публикации:

  1. Свържете актуалните теми с вашата марка.
  2. Включете случайни видеоклипове и съдържание, които предлагат малко хумор, който да ангажира вашата аудитория. Шеги и мемове могат да развеселят настроението, когато се правят професионално.
  3. Не се страхувайте да използвате емоджи.

Въпреки че проявяването на известна индивидуалност е страхотно, уверете се, че това е в съответствие с идентичността на марката. Във всички горепосочени стратегии целта е да се изгради доверието на вашия бизнес, като същевременно се насърчава ангажираността. Вашият бизнес трябва да променя съдържанието, което публикувате, и да използва до известна степен всички тези стратегии. След това, с напредването на нещата, отразявайте ефективността на публикациите си и коригирайте съответно съдържанието си.

 

Ако социалните медии не са вашата сила, нашият екип е тук, за да ви помогне!

Препоръчваме още:

Предимства и недотатъци на криптовалутите Предимства и недотатъци на криптовалутите Прочети повече
Следвайте тези съвети, за да оптимизирате страницата си в Instagram Следвайте тези съвети, за да оптимизирате страницата си в Instagram Прочети повече
4 маркетингови техники, които да приложите, когато изграждате онлайн марката си 4 маркетингови техники, които да приложите, когато изграждате онлайн марката си Прочети повече
нагоре