Що се отнася до използването на социални канали за вашия бизнес, разработената стратегия е важна, но често се пренебрегва. Стратегиите могат да се различават в различните отрасли и в зависимост от вашата аудитория, независимо от различията, общи теми се срещат в рамките на успешна стратегия за социални медии. Обмислите следните идеи, докато разработвате и адаптирате социални стратегии за вашия бизнес!
Свържете с потребителите
Във време, когато се практикува социално дистанциране, потребителите копнеят за социална връзка. Ако хуманизирате марката си, създаването на такава връзка с вашите потребители ще бъде по -лесно. Що се отнася до вашите канали в социалните медии, уверете се, че предизвиквате емоция с ангажиращи публикации, които разбират и адресират болезнените точки на клиентите ви. Една идея за публикация е да покажете екипа си.
Друга идея е да подкрепите вашата общност. Ето няколко опции за публикации, които трябва да имате предвид, когато планирате своя календар със съдържание:
Когато популяризирате организации, събития и други бизнеси, ги маркирайте. Те се възползват от споменаването, но когато харесват, коментират и споделят, получавате излагане и на тяхната фен база. Това е печеливша позиция!
Образовайте потребителите
Като авторитет във вашия бизнес, социалните медии са чудесен начин да покажете този опит и да решите често срещани въпроси на потребителите, както и нови въпроси, пред които е изправена индустрията. Дръжте тези предложения в съзнанието си, докато планирате публикации, за да образовате аудиторията си:
Докато информирате клиентите си, помислете за текущи теми, за да създадете поредица. Кой конкретно се възползва от вашия опит? (Напр. Купувачи на жилища) Когато идентифицирате един проблем, с който обикновено се сблъскват, какво още трябва да знаят?
Забавлявайте потребителите
Покажете на публиката своята личност. Въпреки че представлявате бизнеса си, забавлението на съществуващите и бъдещите ви клиенти помага да се изгради връзката им с вас. Разгледайте тези идеи за забавни публикации:
Въпреки че проявяването на известна индивидуалност е страхотно, уверете се, че това е в съответствие с идентичността на марката. Във всички горепосочени стратегии целта е да се изгради доверието на вашия бизнес, като същевременно се насърчава ангажираността. Вашият бизнес трябва да променя съдържанието, което публикувате, и да използва до известна степен всички тези стратегии. След това, с напредването на нещата, отразявайте ефективността на публикациите си и коригирайте съответно съдържанието си.
Ако социалните медии не са вашата сила, нашият екип е тук, за да ви помогне!