2 основни ключа към разрастването на електронна търговия

   Няма да ви отегчаваме с типичните статистически данни, които всеки показва за растежа на онлайн пазаруването. Електронната търговия продължава да се развива и растежът се увеличава. Въпреки това, овладяването на онлайн бизнес и възползването от този експлодиращ сегмент на търговията на дребно може да бъде трудно. Как да пробиеш шума и да станеш успешен?

Два ключови елемента се очертаха като общи фактори сред най-бързо развиващите се бизнеси за електронна търговия. Независимо дали тепърва започвате своя онлайн бизнес или не, фокусирането върху тези два елемента ще доведе до незабавни резултати.

  • Фотографията

Фотографията е ключът към улавянето на вашите клиенти. Имате само секунди, за да привлечете онлайн потребител. Може да имате най-добрия продукт, но ако снимките не отразяват това, продажбите ви ще се затруднят. Ако има нещо, в което препоръчваме на хората да инвестират, когато започват онлайн бизнес, това е фотографията. Въпреки че фотографията изглежда лесна. добрият фотограф струва скъпо. Заснемането на правилното визуално представяне на вашите продукти е от ключово значение за увеличаване на реализациите.

Ето няколко бързи съвета, които трябва да ви насочат към правилния път:

  1. Качество: Използването на качествена картина е начинът, по който продавате качествен продукт.

  2. Контекст: Покажете как се използва продуктът.

  3. Свързани: Твърде често предполагаме, че потребителят ще разбере продукта по начина, по който го правим ние. Уверете се, че визуално показвате продукта с асоциация, която потребителят разбира. Например, ако продавате витамини, покажете размера на хапчето в сравнение с една стотинка, друго хапче и т.н.

  • Въпроси за доставка

Когато се конкурирате с по-големи компании, е важно да създадете перфектно клиентско изживяване. Започнете, като посочите приблизително време за доставка и изберете най-добрия превозвач.

Наред с изпращането на вашите продукти, чрез правилния превозвач, уверете се, че не сте пренебрегнали възможностите да „изненадвате и зарадвате“, като изпратите ръкописна бележка или включите произволна безплатна проба на продукта. Клиентите обръщат внимание на тези малки детайли. Необходими са само няколко клиенти, които да споделят в социалните медии, за да могат тези малки инвестиции да се изплатят по голям начин.

Всички тези практики след покупка са част от положителното изживяване при доставка. Други практики след покупка, които препоръчваме са:

  1. Определяне на вашата политика за връщане

  2. Изпращане на обратно обаждане или имейл с отстъпка за връщащи се купувачи

  3. Призив за действие за купувачите да публикуват за покупката си или да ви последват в социалните медии

Придържайте се към тези две основни фактори и ще видите стабилен растеж във вашия бизнес. Рим не е построен за един ден. Изграждането на вашата империя за електронна търговия също ще отнеме време за реализация!

Препоръчваме още:

Как да направите страхотно първо впечатление на интервю за работа? Как да направите страхотно първо впечатление на интервю за работа? Прочети повече
Как да маркирате други страници във Facebook? Как да маркирате други страници във Facebook? Прочети повече
Ето какво трябва да знаете за екосистемите на локално търсене Ето какво трябва да знаете за екосистемите на локално търсене Прочети повече
нагоре