Защо моята обява в Google My Business е спряна и какво мога да направя по въпроса?

   И така, влизате във вашата обява в Google My Business и виждате, че бизнесът ви е спрян.

Вероятно имате много въпроси, но ние ще ви ги разясним. В тази статия ще разгледаме защо обявите в Google My Business се спират и какво можете да направите, за да я активират.

Преди да отговорим на тези въпроси обаче, трябва да разберем какъв вид спиране е настъпило.

Има два вида окачвания, "меко" и "твърдо".

  1. „Меко“ спиране маркира бизнеса ви като спрян, но все още се показвате в резултатите от търсенето. Обикновено изисква възстановяване и повторно потвърждаване на обявата с нов акаунт в Google. Тези окачвания стават все по-рядко срещани.

  2. „Твърдо“ спиране ще премахне вашата бизнес обява от резултатите от търсенето. За да извадите обявата си от твърдо спиране, трябва да следвате протокола на Google и да бъдете много търпеливи. Ще обсъдим този процес по-нататък.

Защо вашата обява в Google е спряна?

Когато Google реши да спре бизнес обява, те реагират на произволен брой сигнали, подозрителна дейност или предполагаеми нарушения на правилата.

Въпреки че Google няма официално да разкрие причината за спиране на обявата, има често срещани събития, които обикновено водят до спиране на обяви:

  • Информацията в обявата ви е променена

  1. Основни или вторични категории

  2. Име на фирмата

  3. Адрес

  4. Телефонен номер

  5. Интернет адрес

  6. Промяна на управлението или прехвърляне на собственост, особено когато се променят местата за влизане

  7. Преминаване към зона на обслужване със скрит адрес

  • Основната категория е високорискова индустрия

  1. Ключари

  2. ОВК/отопление и охлаждане

  3. ВиК

  4. Други фирми за домашни услуги

  • Адресът нарушава правилата на Google

  1. Пощенска кутия, виртуален адрес, кутии на FedEx/UPS Store

  2. URL за препращане

  3. Пренасочване на телефонен номер

  4. Множество обяви за един и същ бизнес/местоположение

  5. Обявата е за бизнес само онлайн

  6. Нямате правомощия да твърдите, че посоченият адрес принадлежи на вашия бизнес

Въпреки че това не са единствените неща, които могат да накарат Google да спре вашата бизнес обява, те са много срещани и може да ви помогнат да разберете защо обявата ви е маркирана и спряна.

Как спряната обява се отразява на бизнеса ви?

Въпреки че твърдото спиране премахва вашата обява от резултатите от търсенето, тези спирания не винаги означават, че вашият бизнес е обречен. Google ще ви предостави решения за възстановяване на обявата на вашия бизнес, стига да следвате техните протоколи. Когато Google спира обява, те действат в най-добрия интерес на индустрията на вашия бизнес, вашите клиенти и самия Google.

С увеличаването на измамните обяви през последните няколко години, Google използва спиране на обявата, за да филтрира нелегитимните фирми и да покаже честни, легитимни бизнеси на търсещите. Законният бизнес ще има много малко проблеми да излезе от спиране.

Как мога да поправя спряната си обява в Google?

За да премахне спирането на обявата ви, Google може да изиска от вас да предоставите доказателство, че сте законен бизнес. Ето няколко примера за вида доказателство, което трябва да предоставите:

  1. Държавен бизнес лиценз (ако се изисква от държавата)

  2. Професионално лицензиране (ако се изисква от закона)

  3. Доказателство за заетост на място

  4. Сметки за комунални услуги

  5. Договори за наем/актове

  6. Снимки на местоположението на бизнеса

  7. Ясно видимо бизнес лого

  8. Уличен адрес на сградата/номера на апартамента на вратата

  9. В сградата са паркирани фирмени автомобили с лого

  10. Данъчни документи

  11. Видео проверка

За да разберете какво точно трябва да предоставите обаче, свържете се с екипа за поддръжка на Google My Business.

Може да има някои случаи, в които Google ще отмени спирането, чрез алтернативни методи, като видео или телефонна проверка. Google ще определи дали вашият бизнес отговаря на условията за тези по-малко интензивни решения. Без значение какъв процес Google използва, за да възстанови вашата обява, е изключително важно да следвате техните инструкции бързо и щателно. Също така ще трябва да сте търпеливи с Google. Опитът да се прибързва процеса може да повдигне допълнителни червени знамена и може да доведе до трайно поставяне на вашия бизнес в черния списък.

 

За да обобщим, спряната регистрация се случва на голям брой фирми в цялата страна. Свържете се с екипа за поддръжка на Google My Business и следвайте техните протоколи и ще имате добър шанс да бъдете възстановени и да се върнете към обичайното си местно класиране при търсене.

Препоръчваме още:

Как да оптимизирате стратегията си за интелигентни високоговорители и гласово активирани устройства Как да оптимизирате стратегията си за интелигентни високоговорители и гласово активирани устройства Прочети повече
3 съвета, от които се нуждаете, за да преобразувате трафика на уебсайта в продажби 3 съвета, от които се нуждаете, за да преобразувате трафика на уебсайта в продажби Прочети повече
8 лесни дейности, които ще подобрят вашето SEO 8 лесни дейности, които ще подобрят вашето SEO Прочети повече
нагоре