Защо бизнесът ви не се показва в местните търсения

   Това е история, която чуваме непрекъснато: Искате да видите резултатите от местния си маркетинг за търсене, затова търсите в Google своя бизнес, но нищо не излиза. Или сте работили усилено, или сте си партнирали с дигитална маркетингова агенция, която ви обещава малко местна магия за търсене. Но ето, вие търсите бизнеса си и никъде не можете да бъдете намерени. Тук ще говорим защо това се случва и ще се опитаме да ви дадем по -добро разбиране за това как работят местните класации за търсене. Ще завършим нещата като ви дадем съвети, за да сте сигурни, че вашият бизнес се показва при правилните търсения!

Какво се използва за определяне на местното класиране при търсене

За да започнем, трябва да определим как работят местните класации на Google.

Това са трите основни фактора, които определят дали вашият бизнес ще се покаже при търсене:

  1. Уместност

  2. Разстояние

  3. Известност

Уместността се отнася до това доколко вашият бизнес съвпада с думите за търсене или ключовите думи. Това отнема много повече от това просто да кажете „Хей, аз съм майстор на покриви, така че покажете моя бизнес, когато някой търси майстор на покриви!“

Пълните подробности за бизнеса и напълно оптимизиран уебсайт помагат да се определи уместността на вашия бизнес за търсене в допълнение към основната ви категория. Разстоянието се разбира от само себе си. Вашият бизнес има конкретно местоположение, което Google познава, и търсещият има конкретно местоположение. Google иска да покаже бизнеса, който е най -близък до търсещия. Известността има също толкова общо с брандирането, колкото и с цифровите сигнали. Положителните отзиви, други списъци с директории, статии и съответните връзки допринасят за известността.

И така, къде Google намира цялата информация, която му помага да определи вашето класиране?

Откъде Google получава бизнес информация

Говорили сме много за бизнес информация, така че е важно да знаете откъде Google получава информацията за вашия бизнес:

  • Информация, която сте добавили към профила си в Google My Business

  • Твоят уебсайт

  • Информация, предоставена от потребителя

  • Източници на трети страни (като директории)

Собственикът на бизнес е основният доставчик на бизнес информация. Това обикновено се случва, когато се създава и управлява малка обява. Не трябва да има несъответствия с това, което предоставяте. Вашият уебсайт също се индексира от Google и тази информация помага за потвърждаване на информацията в малката обява. Ако вашите работни часове, адрес или телефонен номер не съвпадат с това, което сте поставили в малката си обява, Google може да извърши корекцията автоматично или да не се довери на информацията от нито един източник. Важно е да поддържате уебсайта си актуален по всяко време. Потребителите могат също да предоставят информация за вашия бизнес, чрез прегледи или предлагане на редакции на вашата малка обява.

Google може също да поиска от потребителите да отговорят на въпроси за бизнеса, който наскоро посетиха, например „този бизнес приема ли само плащания в брой?“ Тези отговори могат да доведат до неточности, затова е най -добре да се уверите, че цялата информация е точна, като проверявате списъка редовно. Google и други директории също ще получават информация от база данни за бизнес обяви и други услуги. Тъй като нямате пряк контрол върху тази информация, важно е редовно да потвърждавате всички промени в тези списъци или дори да изпращате информацията директно, за да сте сигурни, че всичко е напълно точно.

Най -често срещаните проблеми засягащи видимостта

Сега, когато знаем как Google класира вашия бизнес, нека поговорим защо може да не се показвате в тези търсения:

  • Непроверено

  • Непоследователна информация

  • Нарушение на насоките

  • Последни промени в информацията

  • Вашата история на търсене

Непроверен списък има много малък шанс да се появи в местните резултати от търсенето. Ако Google не може да потвърди вашия бизнес, защо би ви поставил в резултатите от търсенето?

Присъствието на вашия бизнес в допълнителни директории може да увеличи неговата известност. Има обаче уловка. Цялата тази информация трябва да съответства на информацията ви в Google. Неправилно форматиране на адрес, грешен телефонен номер, липсващ URL адрес на уебсайт и т.н. Нарушаването на указанията на всяка директория е лесен начин да намалите видимостта си. Това може да бъде под формата на използване на невалиден адрес, пълнене на ключови думи или множество списъци на един и същ адрес. Ако нарушавате някакви указания за списъци, може да се каже, че няма да се показвате често. Последните промени в информацията за вашия бизнес също ще повлияят на видимостта (особено при преместване на местоположението). Обикновено това е временно и вашата обява може да се възстанови.

А историята и местоположението на вашето търсене имат много общо с нещата. Колко пъти сте търсили бизнеса си, без да го щракнете?

Ако случаят е такъв, Google може да не покаже бизнеса ви. Просто не изглежда като правилният отговор на вашето търсене. Ако сте у дома, на 40 минути от бизнеса си и го търсите, вероятно е твърде далеч, точно както говорихме в раздела за разстояние. Това не означава, че други хора няма да го видят.

Подобряване на вашата видимост

Google е идентифицирал няколко ключови неща, които можете да направите, за да подобрите видимостта на вашия бизнес в местните резултати от търсенето:

  • Попълнете ВСИЧКИ налични полета за данни

  • Проверете списъка

  • Уверете се, че работното ви време е точно

  • Добавете снимки

  • Управлявайте и отговаряйте на отзивите

Google предоставя много полета с данни в бизнес обява и те се използват, за да определят вашата уместност за всяко търсене. Колкото повече полета с данни сте попълнили, толкова по -добре. Проверката на списъка може да бъде един от най -лесните начини да помогнете за вашата видимост. Типичен процес на проверка включва получаване на пощенска картичка на бизнес адреса и въвеждане на ПИН кода, който Google предоставя.

Google извлича част от информацията за вашия бизнес от своите потребители, така че внимавайте за несъответствия в часовете на работа! Това може да доведе до по -малка видимост. Потребителите искат да видят вашия бизнес, преди да се свържат или да ви посетят. Google също гледа много благоприятно на снимките, тъй като те са допълнителен слой на валидност за вашия бизнес, така че добавете няколко снимки зад кулисите, за да подобрите присъствието си в локалното търсене. Отговарянето на отзиви помага на Google да види, че активно участвате в управлението на малката ви обява, и позволява на клиентите да видят, че вашият бизнес гледа и реагира на обратната връзка с клиентите. Да предположим, че сте направили всичко правилно според информацията по -горе, но все още не можете да намерите бизнеса си в местните резултати от търсенето.

Какво правите сега?

Ако не можете да намерите себе си в търсенията, може да си помислите, че друг също не може да ви намери. Вероятно това не е така. Вместо да търсите и да се опитвате да намерите себе си, проверете Google My Business Insights. Ще можете да видите как клиентът е намерил вашата обява (търсения), къде ви е намерил (показвания) и какво е направил (кликвания). Също така ще трябва да определите кое е по -важно за видимостта на вашия бизнес.

 

Има много въпроси около местното търсене и резултатите от търсенето, в които вашият бизнес може или не може да се появи.

Следвайки тази информация и предприемайки действия за подобряване на функциите, които позволяват да се види вашият бизнес, вероятно ще видите неоспоримо присъствие в местното търсене за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Как да рекламирате мобилно приложение? Как да рекламирате мобилно приложение? Прочети повече
6 въпроса, които да си зададете, за да достигнете онлайн до идеалните клиенти 6 въпроса, които да си зададете, за да достигнете онлайн до идеалните клиенти Прочети повече
Какво е първоначално предложение за обмен (IEO) Какво е първоначално предложение за обмен (IEO) Прочети повече
нагоре