Управление на вашия бизнес в условията на бърза промяна

   Като собственик на бизнес е важно да сте подготвени за неочаквани ситуации, които може да посрещнете. Макар да се надявате, че криза никога няма да настъпи, все пак във ваш интерес е да имате план.

Например за пандемията COVID-19. Независимо дали плановете ви обмислят подобен тип ситуация или не, не е късно за бърза промяна, която да реагиране на тази криза.

А що се отнася до вашия маркетинг, не можете да вземате бързи решения или корекции твърде скоро. Изправянето пред криза може да бъде страшно, но трябва да запазите спокойствие и да оцените конкретната ситуация.

За да ви помогнем да се подготвите, искаме да споделим няколко съвета, които вашият бизнес може да обмисли да приложи на практика.

  • Не спирайте маркетинговите си усилия

Независимо от ситуацията, никога не трябва да спирате маркетинговите си усилия. Кризите са временни икакто всяко друго препятствие, предизвикателството ще отшуми с течение на времето. Целта на здравословния бизнес трябва да бъде да се изгради устойчивост в резултат на ситуацията.

В цифровия свят подобряването на вашето онлайн присъствие отнема време. Ако спрете маркетинговите си усилия, когато възникне криза, ще трябва да започнете от нулата, когато дойде време да стартирате маркетинга си обратно.

Въпреки това, като хвърлите нов поглед върху вашите маркетингови усилия в контекста на днешната реалност, можете да бъдете ресурс за вашата общност, да изпращате само подходящи съобщения и да изграждате доверие с настоящи и бъдещи клиенти.

  • Преоценете текущия си маркетингов план

Имат ли смисъл вашите настоящи маркетингови комуникации в контекста на днешната нова реалност? Това е чудесна възможност да се съсредоточите върху най -важното в момента за вашата аудитория и да коригирате съответно посланието си.

В дългосрочен план искате вашата марка да бъде автентична и наистина полезна за вашите клиенти. Времената на бърза промяна са покана да погледнете отначало как да общувате с клиентите.

  • Използвайте вашите услуги

В зависимост от вашата индустрия е вероятно хората все още да търсят продуктите или услугите, които предлагате.

Например, след природно бедствие, много собственици на жилища ще използват договорни фирми за ремонт на дома. Това е моментът, в който вашият бизнес трябва да се фокусира върху маркетинга, тъй като хората ще търсят вашия тип бизнес онлайн. Лесното намиране онлайн е важен елемент от вашето местно присъствие.

По време на криза можете да се издигнете и да бъдете там, когато клиентите се нуждаят най -много от вас.

  • Мислете извън кутията

По същата линия на използване на услугите на вашия бизнес, кризата може да ви помогне да мислите нестандартно. Да вземем например ресторантьорството. Много пъти хората винаги са загрижени за достъп до храна и вода по време на криза. Като собственик на ресторант можете да направите още една крачка напред, като помогнете на общността си с тази нужда. Може би започвате да предлагате услуга за временна доставка или отстъпка за храна. В днешния свят, управляван от социални медии, трябва да направите социална публикация за това, което вашият бизнес се опитва да направи, за да помогне. Когато потребителите имат нужда, те ще се възползват от всяка предоставена възможност. Това не само ще ви накара да се почувствате добре, но и показва на клиентите и общността, че ви е грижа за ситуацията и за тях.

 

Кризата може да доведе до паника, но това не бива да парализира бизнеса ви, ако имате план! Най -добрият вариант е да запазите спокойствие, да анализирате ситуацията и да реагирате конструктивно.

Всяка ситуация ще бъде различна, така че никога няма да има универсално решение.

Използването на вашите услуги и продължаването на усилията ви за дигитален маркетинг ще помогнат на вашия бизнес да реагира по подходящ начин през тази пандемия.

Препоръчваме още:

6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. 6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент през 2021г. Прочети повече
Разходи за приложения през 2020 г. поставят нов рекорд! Разходи за приложения през 2020 г. поставят нов рекорд! Прочети повече
Shopify SEO - Как да оптимизираме вашия сайт Shopify за Google ? Shopify SEO - Как да оптимизираме вашия сайт Shopify за Google ? Прочети повече
нагоре