Топ 5 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от подкаст

   Нека поговорим за подкасти. Трудно е да се игнорира растежът, който подкастингът е отбелязал през последните няколко години и ако попитате нас, е време да помислите за стойността на пускането на подкаст за вашия местен бизнес!

Тъй като бизнесът продължава да разширява своя маркетингов обхват, подкастингът се оказва нов и иновативен обект за изграждане на аудитория от клиенти, както и просто от заинтересовани слушатели! Ако все още не сте убедени или просто се нуждаете от малко повече информация по темата, значи сте на правилното място.

И така, нека да стигнем до горещия въпрос; защо моят бизнес се нуждае от подкаст?

  • Неудържима сила

Смята се, че до 2022 г. слушането на подкасти ще се увеличи със 132 милиона души. Това означава, че след две години зрителската аудитория на подкастинг се очаква повече от два пъти да нараства!

Не пропускайте тази възможност! Ако трафикът при търсене и слушане на подкасти бързо се увеличава, като имате подкаст, който е достъпен за слушателите на различни платформи, съдържанието ви непременно ще бъде открито и прослушано!

Имате нужда от повече доказателства? Установено е също, че слушането на подкасти е нараснало с 54 процента само за три години, така че растежът е на хоризонта от и подкастите продължават да оказват влияние.

  • Създаване на трафик и сцепление

Подкастите дават на собствениците на бизнес възможността да създадат онлайн аудитория, която иска да чуе техните седмични или месечни съвети и разговори.

Когато това съдържание е достъпно през интернет и платформи за стрийминг, естествено, това ще доведе до повече интерес и трафик към местния бизнес. Докато клиентите търсят онлайн информация, свързана с вашата индустрия, като включите множество форми на съдържание, включително подкастинг, вашият онлайн обхват ще бъде по-обширен.

Докато много от вашите маркетингови усилия са достъпни от настолните компютри на клиентите, подкастингът е средство, до което лесно се достига, чрез мобилни устройства .

Когато вашият подкаст е включен в различни приложения, директории и платформи като YouTube , хората могат лесно да го настройват, където и да отидат!

  • Осъществяване на връзки с аудиторията

Във време, в което личните бизнес връзки са по-ограничени от всякога, наличието на място за комуникация с клиенти или слушатели, които се интересуват от вашата индустрия или теми за подкасти, е още една възможност за изграждане на общност.

Можете да се обадите на слушателите да изпратят предложения за теми или те да се обадят, за да зададат въпроси, на които можете да отговорите като експерт в бранша. Това в крайна сметка ви позволява да продължите да изграждате връзка с вашата аудитория и да се справите с нейните интереси.

  • Лесно стартиране

Когато вземете предвид популярността на подкастинга и неговото значение в поп културата и маркетинга, може да изглежда непостижимо за малък бизнес, но е точно обратното! Едно от най-големите предимства за създаването и пускането на подкаст е, че бариерата за влизане е много ниска.

Това означава, че не се нуждаете от луксозно оборудване и огромен бюджет, за да стартирате подкаст. Всичко, от което се нуждаете, е хубав микрофон, слушалки и страхотна тема и ще стартирате!

За собствениците на местен бизнес времето е пари, а подкастингът не изисква значителни инвестиции от парична или времева гледна точка. Много слушатели се радват на прост и разговорен формат за подкастинг, което прави създаването на съдържанието много по-лесно.

Разбира се, това изисква да отделите малко време и усилия от деня си, но когато обмислите по-традиционни форми на маркетинг и комуникация с клиенти като телевизионни реклами и радиопредавания, подкастингът е разумна инвестиция за джоба.

  • Експерт за хората

С всяко от съдържанието, което създавате като бизнес, независимо дали става въпрос за блогове, публикации в социални медии и т.н., най-вероятно ги използвате, за да демонстрирате авторитета и опита си във вашата индустрия.

Подобно на тези форми на съдържание, една от основните причини, поради които слушателят ще иска да се включи в насочен към индустрията подкаст, е да получи полезни съвети и информация.

Ако търсят надежден източник за информация във вашата ниша, разгледайте нашия блог!

Препоръчваме още:

5 начина за цифрова трансформация на вашия бизнес през 2021г. 5 начина за цифрова трансформация на вашия бизнес през 2021г. Прочети повече
9 основни компонента на целевата страница 9 основни компонента на целевата страница Прочети повече
Как да използвате вашата клиентска база данни, за да разширите бизнеса си? Как да използвате вашата клиентска база данни, за да разширите бизнеса си? Прочети повече
нагоре