Подобрете своята B2B маркетингова стратегия

   Нуждаете се от помощ при изграждането на по-добра бизнес-към-бизнес (B2B) маркетингова стратегия?

В тази статия ще обясним най-добрите B2B маркетингови съвети!

Нека поговорим за това какво е B2B и по какво се различава от потребителския маркетинг.

Какво е B2B маркетинг

B2B маркетингът се случва, когато един бизнес продава продукти или предоставя услуги на други фирми. Маркетинговият елемент се появява, когато B2B бизнесът използва маркетингови стратегии за популяризиране на своите продукти или услуги.

Как B2B маркетингът се различава от потребителския маркетинг

B2B маркетингът е различен от маркетинга, насочен към потребителите, тъй като цял набор от фактори влияят върху начина, по който потребителите вземат решения (опаковане, популярност, емоционална връзка с марката). B2B купувачите (обикновено собственици на бизнес или вземащи решения) купуват въз основа на цена, печалба и други бизнес причини.

Нашите съвети за дигитален маркетинг за B2B:

  1. Започнете с изследвания. Проучете вашата целева аудитория и вашите конкуренти. Как можете да достигнете до вашата целева аудитория и да им помогнете да решат проблемите си? С какво сте по-добри от своите конкуренти? Отговорите на тези въпроси ще оформят вашата маркетингова стратегия.

  2. Използвайте SEO, за да достигнете до повече B2B купувачи. SEO и конкретно локалното SEO са вашият ключ, за да се уверите, че вашият бизнес се показва в правилните търсения. Ако искате да достигнете до местен целеви пазар, локалното SEO (наричаме го местен маркетинг за търсене) ще ви даде тласък и ще помогне на вашия бизнес да се покаже в правилните търсения за правилните купувачи. Уверете се, че уебсайтът на вашия бизнес е удобен за мобилни устройства, участвайте в изграждането на цитати и заявете/потвърдете/попълнете вашите обяви в Google, Yelp, Bing и Facebook.

  3. Използвайте LinkedIn маркетинг и LinkedIn реклами, за да достигнете до нови фирми. Тъй като това е професионален сайт за работа в мрежа, други фирми използват LinkedIn, за да наемат нови служители и да достигнат до нови пазари. И LinkedIn може да бъде изключително успешен маркетингов канал за вашия бизнес, като се има предвид, че 42 процента от трафика на B2B уебсайт идва директно от LinkedIn. Така че, уверете се, че вашият бизнес има страница в LinkedIn с актуални снимки и информация. Публикувайте най-новото си съдържание в LinkedIn и използвайте реклами в LinkedIn, за да разширите обхвата си до повече местни фирми!

 

Изграждането на стратегия за дигитален маркетинг за вашия B2B бизнес определено представлява набор от уникални предизвикателства, но ако следвате нашите три B2B съвета, вашият бизнес ще бъде на път към успех!

Препоръчваме още:

Защо е необходимо да имате онлайн магазин Защо е необходимо да имате онлайн магазин Прочети повече
5 стъпки, които да предприемете, ако органичният ви трафик е спаднал 5 стъпки, които да предприемете, ако органичният ви трафик е спаднал Прочети повече
9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти 9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти Прочети повече
нагоре