Новостите в мобилния UI дизайн

   Няма съмнение, че мобилните технологии напредват с безпрецедентни темпове. Наред с подобряването на мобилните приложения от технологична гледна точка, промяна се случва и в UI/UX дизайна.

През 2022г. мобилните потребители със сигурност ще изпитат нови методи и подходи за проектиране в потребителското изживяване и дизайна на потребителския интерфейс. Дизайнът на потребителския интерфейс играе съществена роля за успеха на всеки тип мобилни приложения. Той гарантира лесна навигация и интерактивен дизайн, за да спечели сърцата на потребителите.

С ангажиращ и интелигентен дизайн можете да държите хората привързани към името на вашата марка, както и да опростите тяхната версия в приложението. По този начин е безрисково да се твърди, че дизайнът на потребителския интерфейс на мобилно приложение може да направи или да навреди на потребителското изживяване с вашето приложение. Когато дизайните на мобилното приложение са ориентирани към клиента, последвани от интерактивно съдържание, вашето приложение има повече възможности да спечели трета страна. Netflix, например, включва едно от интерактивните оформления на потребителския интерфейс както за интернет, така и за приложения за iPhone и Android. Той е снабден с течна графика, цветно кодирано съдържание, лесна навигация и корекции на грешки в реално време. Независимо от това, ролята на дизайна на потребителския интерфейс на приложението не може да бъде ограничена до външния вид на приложението. Информационната архитектура трябва да подобри дизайна на потребителския интерфейс, който етикетира, както и ефективно да организира съдържанието на приложението.

Причини за използване на мобилен UI дизайн

Защо марки като Facebook, Instagram и Google продължават да актуализират дизайна на мобилния потребителски интерфейс?

Хората се чудят защо тези компании редовно пускат новите си версии след период от време. Отговорът на това е да предоставят изключителни изживявания на крайните потребители! 

А ето и някои от промените в UX дизайна:

  • Алгоритмичен дизайн

Алгоритмите могат да ни помогнат да увеличим максимално времето си, така че да можем да похарчим допълнително за креативност.

  • Вход без парола

Няма нищо по-стресиращо от това да запомните всичките си уеб пароли, нали?

Съгласни сме с вас. Всеки път, когато трябва да извършите съществена дейност на уеб сайт, като например абониране или договаряне, ще трябва да се регистрирате в сайта или да използвате идентификационните си данни в социалните медии, за да го направите. В повечето случаи нулирате паролите си и пишете нова. За да избегнете това, се появяват чисто нови UI/UX тенденции, при които можете да влезете, без да се налага да помните парола.

  • Потапящи 3D елементи

С появата на AR и VR, елементите на 3D дизайна направиха няколко действия, за да създадат уникално визуално изживяване, което надминава всичко, което сте виждали досега. През следващите години това най-вероятно ще промени играта повече, отколкото смятате. Освен че прави потребителските интерфейси на сайта да изглеждат по-потапящи, те също така приканват бъдещите клиенти да останат по-дълго и да увеличат обичайното време за сесия. 3D интерфейсът може да постигне съществени корекции в цялостната перспектива на крайния потребител. Например Urban Immersive използва 3D виртуални обиколки за навигация в имоти.

  • Тъмен режим

Черното е свързано с хладнокръвие. Това се смята, че се отнася и до UI/UX дизайна. Наречете го една от най-добрите тенденции в уеб дизайна. Марки като Apple, Android, Instagram, Facebook, както и LinkedIn приветстваха тъмния режим като превъзходни резултати. Той изпъква, позволява ви да подчертаете това, което възнамерявате да подчертаете, намалява напрежението на окото, което спестява напрежението от вашия телефон. Превключването от нормален към тъмен режим също е плавно и можете също да зададете времевите линии за него.

  • Смесване на графика и фотография

От 2021г. се наблюдава тенденцията на наслагване на графики върху изображения, заснети с помощта на фотографски инструмент. Резултатът е удивителна смесица от дизайнерски иновации и креативност. Освен това има полза от допълнителното персонализиране на дизайна на уебсайта. В момента няколко марки започнаха да проучват в тази насока.

  • Мобилно сърфиране

Освен специални мобилни приложения, хората сърфират в интернет сайтове, използвайки мобилни уеб браузъри (като Chrome, Firefox или Opera). Подобряването на уебсайта на марката ви за мобилен браузър е по-трудно в резултат на ограниченията за размера на екрана. Независимо дали ви харесва или не, с нарастването на процента на потребителите от мобилни устройства към настолни компютри, уебсайт, който предоставя микс от графични елементи, обвързани с полезно текстово уеб съдържание, изглежда най-добрият залог.

  • Гласов потребителски интерфейс (VUI)

В настоящето време чатботовете и виртуалните помощници всъщност показаха огромен потенциал, както и проправиха пътя за безпроблемното прилагане на съвременните технологии в живота ни. Те промениха начина, по който търсим информация, правим бележки за бъдещи препоръки, създаваме плейлист с песни, задаваме напомняния и допълнения. Apple и Google (Android) измислиха свои собствени версии, които милиони хора използват ежедневно. Като приложите същата технология на вашия бизнес сайт, може да получите предимство пред конкурентите ви.

  • Визуализация на абстрактни данни

Въпреки че компоненти като таблици, списъци и диаграми все още се използват задълбочено за споделяне на ключови подробности, смятаме, че са изпълнили програмата си. За сайтове на продукти, както и технологично ориентирани марки, визуализацията на абстрактни данни се превръща в следващия най-добър избор. Ако името на вашата марка се концентрира върху сървърни устройства, хардуер или различни други технологични продукти, използването на стратегията за визуализация на абстрактни данни ще включва нотка на креативност, развитие, а също и дълбочина на вашия уеб сайт и продуктови страници. Wildebee.st е пример.

  • Персонализиране на взаимодействията

Подобно на много фирми за аутсорсинг софтуерни програми, квалифицираната и поверена фирма е работила достатъчно време в дигиталната сфера, за да види персонализацията. Това е пътуването от увереност до фалшива грешка до мит и възстановяване отново. 2021г беше отбелязана със силни дейности към по-задълбочено и иновативно индивидуално преживяване. Поради тази причина наемете кодер и разработчик, които притежават потенциала да предоставят повече функционалност, която дава възможност на клиента свободата да персонализира функциите според неговите индивидуални изисквания.

  • Фонови изображения на цял екран

В съответствие със стъпките от предишни примери, още една тенденция, маркираща присъствието му, особено в стила на потребителския интерфейс за уебсайтове, е използването на визуални изображения на цял екран. Това могат да бъдат снимки, фонове, подходящо завършена визуализация или дори видеоклипове. Несъмнено използването на пълноекранни фонови визуализации помага да се направят дисплеите естетически и психологически привлекателни, като се поддържа стабилността с всички аспекти на дизайна.

  • Нарастване на цифровите изображения

Персонализираните цифрови изображения се подобряват, отбелязвайки тяхното онлайн съществуване, особено в уеб потребителски интерфейси. С набор от стилове, персонализиран дизайн, както и графики ефективно поддържат бързото разбиране на информацията на уеб страницата или дисплея. Най-ефективният компонент е, че те поставят основата за оригиналност. Освен това работете с програмисти на софтуерни приложения, които работят върху подобряването на снимките, чрез натискане на границата на допускане за потребителя, който има основен проблем с разбирането на текста. Освен това, създаването на цифрови снимки като заглавни снимки на блогове и публикации е нова тенденция, която придава значимост и полезна привлекателност.

  • Взаимодействия с по-малко бутони

Както се признава понастоящем, „бутоните“ са императивите на дизайна на потребителския интерфейс. Затова се пристъпва към много по-иновативен експеримент за мобилни хора по отношение на комуникациите на потребителския интерфейс без бутони. Известно е, че тази техника спестява ценното пространство на дисплея за повече данни и информация и дори се счита за начална стъпка към виртуалния потребителски интерфейс, разработен само за движения.

 

Мобилният интерфейс демонстрира, че дигиталната ера динамично се променя!

Препоръчваме още:

Как да използвате публикациите в Google My Business? Как да използвате публикациите в Google My Business? Прочети повече
Мога ли да създам собствена криптовалута Мога ли да създам собствена криптовалута Прочети повече
Каква е разликата между HTTP и HTTPS Каква е разликата между HTTP и HTTPS Прочети повече
нагоре