7 съвета как да изберете аутсорсинг партньор за разработка на софтуер

   Достъпността на аутсорсинг проекти за разработка на софтуер е примамлива, но все още не отчитайте спестяванията си. Вместо да избирате най-бюджетната опция на пазара, отделете известно време за проучване на компаниите за разработка на софтуер за аутсорсинг и изберете този, който най-добре подхожда на вашето приложение.

Ето основно ръководство стъпка по стъпка как правилно да проучите потенциалната си компания за аутсорсинг на ИТ софтуер:

  • Проверете постиженията на компанията

Това се разбира от само себе си. Разберете повече за предишните проекти на вашите потенциални компании за аутсорсинг на софтуерни проекти. Най-лесният начин да направите това е като потърсите ревюта на професионални платформи. Това е най-лесният начин незабавно да проверите дали вашият офшорен партньор има опит в предоставянето на необходимите софтуерни аутсорсинг услуги в мащаба на вашите бизнес нужди. Можете да направите това, без да се свързвате с фирмата за аутсорсинг на софтуер, от която се интересувате.

  • Разгледайте какъв вид аутсорсинг услуги предоставят

„Аутсорсинг услуги за разработка на софтуер“ е нещо като общ термин. Има различни видове аутсорсинг и колкото по-гъвкава е компанията в предоставянето им, толкова по-добре. Вижте дали можете да наемете цели екипи или конкретни разработчици.

  • Проучете хората зад компанията

Социалните медии са мощен инструмент. Използвайте го разумно и проверете (дискретно) как висшето ръководство се представя онлайн. Кратък преглед на техните профили в приложения като Linkedin ще ви даде представа за това с какъв вид агенти за аутсорсинг на софтуерни проекти бихте работили, когато възлагате разработка на софтуер по поръчка.

  • Опознайте компанията

За да възложите успешно разработката на софтуер на външни изпълнители, си струва да разгледате целите и ценностите на вашия бъдещ аутсорсинг партньор. Можете да проверите дали имате същите бизнес цели. Разбирането на тяхната гледна точка ще ви помогне в преговорите. Това е особено важно, ако има културни различия между вас и компанията. Така ще се уверите, че тяхната работна етика е добре съобразена с вашата.

  • Поискайте препоръки

Няма по-добър маркетинг от положителното предаване от уста на уста – сериозна компания за аутсорсинг на софтуер е наясно с това. Ако първият разговор върви добре, помолете компанията за референтни контакти (2 или 3 трябва да са достатъчни). Разговорът с техните клиенти може да ви даде информация от първа ръка дали си струва да им възложите разработката на вашето уеб приложение.

  • Вземете примерни кодове

Ако компанията не е обвързана с NDA, поискайте конкретни примерни кодове от проекти, които изглеждат подобни на вашите. Още по-добре е, когато можете да видите код от разработчиците, който ще работи върху вашето приложение. Както се казва техническата некомпетентност не може да се скрие в кода.

  • Посетете вашия софтуерен аутсорсинг бизнес

Ако ви е в обсега, не се колебайте да посетите централата на вашия бизнес партньор! Създаването на добри отношения се основава най-вече на срещи лице в лице. Сегашната глобална ситуация не е най-добрата за свързване и създаване на приятелства, но след като се върне към нормалното, уверете се, че имате време в календара си, за да видите технологичния опит на партньора си със собствените си очи.

 

Щастливи сме да говорим за аутсорсинг на вашия проект и разработка на софтуерни продукти!

Препоръчваме още:

Изграждане на успешна маркетингова стратегия: Урокове от успеха на Olipop Изграждане на успешна маркетингова стратегия: Урокове от успеха на Olipop Прочети повече
Използване на културни тенденции за усилване на марките в дигиталната ера Използване на културни тенденции за усилване на марките в дигиталната ера Прочети повече
Ролята на изкуствения интелект в революционирането на спортната индустрия Ролята на изкуствения интелект в революционирането на спортната индустрия Прочети повече
нагоре