Ние ви казваме през цялото време колко важни са рецензиите за вашия бизнес, но какво се случва, когато бизнесът ви попадне в индустрия, която не позволява рецензии в Google?
Може да бъде предизвикателство, но не и невъзможно да получите отзиви на други платформи.
В началото на ноември 2019 г. това стана за академичните училища, включително предучилищните и детските градини. Google обяви, че тези типове бизнес обяви не отговарят на условията за получаване или показване на отзиви от Google.
Нека поговорим повече за тази промяна и какво можете да направите, ако това се случи с вашия бизнес.
Разбиране на новите правила на Google за прегледи на училища
С тази скорошна промяна на правилата за преглед от Google, тя не засяга всички бизнеси в образователната индустрия. Промяната засяга най-вече академичните училища, докато обучителни центрове, дневни градини и бизнеси, които предлагат уроци, базирани на умения, не са засегнати.
Важно е да не се опитвате да промените вашата бизнес категория, за да избегнете тази промяна! Това вероятно просто ще ви накара да не се появявате изобщо.
От средата на ноември тази промяна в правилата не е напълно въведена и няма определен срок за завършване. Ако притежавате бизнес, върху който се отразява тази промяна на правилата за преглед и не виждате отзиви, най -вероятно промяната е влязла в сила. Имайте предвид, че промените в политиката се случват, защото искаме да запазим най-добрите интереси на бизнеса на първо място.
Мога ли все още да получавам отзиви за моя бизнес?
Ако се притеснявате, че няма да можете да получите отзиви за вашия образователен бизнес, не се страхувайте! Все още има много други платформи, които хората могат да използват, за да оставят отзиви.
Facebook е чудесно място за потребителите да оставят и да четат отзиви. С над 2,41 милиарда потребители във Facebook, за някой е също толкова лесно да отвори приложението си Facebook и да посети страницата ви..
Facebook е едно от първите неща, които се появяват при търсене в Google, така че вашите отзиви все още имат голяма видимост.
Отзивите от уста на уста също са важни! Мислете извън кутията, когато става въпрос за вашия бизнес. Как можете да разпространявате информацията за вашия бизнес, без да използвате интернет? Може би програма за препоръки, традиционен маркетинг и т.н.
Обаче тъй като 97 процента от потребителите четат онлайн отзиви, преди да направят покупка, не можете да си позволите да ги игнорирате или промени в правилата, които могат да повлияят на вашето онлайн присъствие.
Промените в политиката могат да бъдат предизвикателство, но ето защо е толкова важно да имате въведена стратегия за дигитален маркетинг. Ако имате солидно онлайн присъствие, чрез използване на местно търсене, платена реклама и социални медии, неудобството за преглед на маркетинга няма да има толкова голямо влияние.
След като промяната на политиката влезе в сила, е важно да коригирате стратегията си за дигитален маркетинг, за да отговаря на новите нужди на вашия бизнес.
Нашите експерти от индустрията са в крак с най-новите промени и ще направят предложения за вашата стратегия въз основа на най-добрите практики.
Революция в здравеопазването: Как здравните мобилни приложения променят начина, по който пациентите получават грижа
Създаване на кратък заглавие, обединяващ ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи.
Какво ново в Expozy – най-новите подобрения и възможности