Кои са грешките в дизайна, които прави вашият бизнес?

   Обмисляли ли сте влиянието, което логото на вашия бизнес има върху настоящите и потенциалните клиенти? Какво ще кажете за оформлението на вашия уебсайт или избора на шрифт?

Всички тези подробности оказват значително влияние върху ефективността на онлайн присъствието на вашия бизнес, така че може да е време да преосмислите подхода си.

Ето подробностите за дизайна, които може би пренебрегвате и които влияят на вашия онлайн успех.

  • Проектиране без цел

Въпреки че визуалните елементи, които съставляват вашата марка, независимо дали са на вашия уебсайт, социални медии или лого, трябва да бъдат визуално привлекателни, това не трябва да бъде единственият фокус при избора ви на дизайн.

Вместо това не забравяйте да поддържате баланс между тази визуална привлекателност и постигането на вашите онлайн цели. Така че, ако се надявате да насърчите действията на някоя от страниците на уебсайта си, визуалното изображение трябва да бъде ясно, функционално, видимо и привличащо вниманието, а не излишно проектирано.

Трябва да установите стратегиите си за различни точки на допир онлайн, за да можете след това да създадете кратък дизайн, който да мотивира действията, които искате от посетителите на уебсайта или потребителите на социалните медии.

Така че, бъдете целенасочени, внимателни и директни с вашите дизайни, докато търсите да насърчите клиентите да предприемат действия!

  • Твърде много цвят

Цветът може да бъде забавен и привличащ вниманието, но може да стане разсейващ, ако не е изпълнен внимателно.

Въпреки че може да изглежда като начин да запазите визуалното си съдържание интересно за зрители, последователи и клиенти, вместо това може да ги прогоните от публикациите или уебсайта си.

За да се борите с претоварването на цветовете, опитайте да съберете цветова палитра за вашия бизнес. Тази палитра може да се използва за социални публикации, дизайн на уебсайтове и всяка друга онлайн търговска марка. Тази палитра ще създаде последователност във вашата марка, чрез изграждане на визуално разпознаване.

Все още можете да имате разнообразие, като предлагате различни маркови цветове, които използвате в зависимост от това къде публикувате, какво публикувате, страниците на потребител и др. Отклонението извън това разнообразие от палитри може да създаде трудности на клиента да се съсредоточи върху критичните елементи на вашата страница или публикация, така че останете в рамките на цвят, фокусиран върху марката.

  • Прекаляване с шрифтовете

Отново много от това, което прави създаването на успешен дизайн за вашия бизнес, е простотата и последователността и същото важи и при използването на шрифтове.

Шрифтовете са дизайни с букви, които всеки дизайнер използва за създаване на формулировки на уебсайт, публикации в социалните медии и реклами. И е възможно да сте пропуснали стратегията си при избора и използването на определени шрифтове за вашата марка.

Дизайнът оказва значително влияние върху успеха на брандирането на вашия бизнес, изграждането на уебсайтове и др. Има много начини за създаването на дизайни, които са представителни за вашия бизнес, и те трябва да бъдат направени с внимателност и детайлно ориентирана перспектива.

 

Свържете се с нас, за да разработим вашия дизайн!

Препоръчваме още:

Оптимизирането на клучови стратегии за запазване на клиенти за устойчив растеж Оптимизирането на клучови стратегии за запазване на клиенти за устойчив растеж Прочети повече
Създайте лаконичен заглавие, обхващащ ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте лаконичен заглавие, обхващащ ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Прочети повече
нагоре