Какво представлява проектът Google Beacon

   Може би сте чували за маяци, но знаете ли наистина какво може да направи това малко устройство, за да подобри дигиталния маркетинг на вашия бизнес?

В тази статия ще обсъдим Google Beacon задълбочено.

Но първо, нека поговорим за това какво правят маяците като цяло!

Всичко, което трябва да знаете за маяците

Маякът е малък предавател, който поставяте във вашия бизнес (обикновено на централно място), който изпраща еднопосочен сигнал към телефона на клиента.

Това устройство е насочено към по-точно местоположение, чрез Bluetooth и настройки за местоположение на мобилни устройства в сравнение с използването на GPS или Wi-Fi. Това не изглежда голяма работа, но в действителност може да ви помогне да предоставите на вашия бизнес по-добри данни въз основа на това кога клиентите ви посещават магазина ви.

Например, маяците могат да помогнат на приложения като Google Maps да получат по-точни местоположението на клиента, за да подобрят персонализираната си времева линия и препоръки за нови места, които да проверят въз основа на това кои са посетили преди.

Важно е да се отбележи, че клиентите трябва да имат активиран Bluetooth и тяхното местоположение на мобилните си устройства, за да може да събира данните. Ако сте като мен и никога не оставяте Bluetooth и местоположението си включени, тогава маяците не могат да събират данни от вашите посещения.

Ако вашите клиенти имат активиран Bluetooth и местоположение на техните устройства, събраните данни НЕ включват информация за клиента. Google Beacon просто помага на телефона на клиента да определи местоположението си по-точно.

Друго важно нещо, което трябва да знаете, е, че не всички маяци работят еднакво, така че е от решаващо значение да направите вашето проучване, за да разберете конкретния, който вашият бизнес ще използва.

На какви изисквания трябва да отговаря вашия бизнес, за да се включите в Google Beacon

Основната цел на проекта Google Beacon е да помогне на малкия и среден бизнес да станат по-видими за клиентите, използващи мобилни устройства.

Има някои квалификации, на които вашият бизнес трябва да отговаря, за да получи Google Beacon:

  1. Фирмите трябва да имат физически магазин или местоположение, което клиентите могат да посещават

  2. Местоположението не може да бъде по-голямо от 760кв.м

  3. Бизнесът не може да бъде в това, което Google счита за „чувствителни категории“, като здравеопазване, медицина, наркотици, религия, оръжия и други подобни

Настройка на Google Beacon

Няма определено време или гаранция, че вашият бизнес ще получи Google Beacon, но има няколко неща, с които бизнеса ви по-вероятно да го получи:

  1. Вашият бизнес е потвърден в Google My Business

  2. Вашият бизнес е създал акаунт в AdWords

Тези две действия показват намерение и че искате да се ангажирате, като ви дават повишен шанс да получите Google Beacon.

Може би се чудите колко струва Google Beacon?

Е, напълно безплатно е!

Google дори плаща разходите за доставка.

След като получите своя Google Beacon, настройката е много минимална! Маякът ще се включи автоматично, когато се извади от кутията и батерията обикновено издържа много години.

След това трябва да намерите централно място във вашия обект, за да поставите маяка – по-нависоко обикновено е по-добре.

За да завършите активирането на вашия Google Beacon, посетете goo.gl/beaconsetup и следвайте подканите. Ако имате въпроси, можете да разгледате goo.gl/beaconhelp за помощ.

За да проверите дали маякът работи, можете да изтеглите тестово приложение тук.

Ако решите, че не искате да използвате своя Google Beacon?

Няма проблем! Просто го изхвърлете!

Ако маякът се отдалечи достатъчно от вашия бизнес, той вече няма да работи.

Какви са ползите от използването на Google Beacon

Сега, когато знаете какво е Google Beacon и колко лесно е да се настрои, нека поговорим за предимствата!

Когато телефонът на клиента има по-добро разбиране къде се намира и дали е посетил вашия бизнес, се отключват различни нови функции, за да се подобри местното присъствие на вашия бизнес.

Ето само някои от потенциалните нови функции:

  1. Повече потребители, които са посетили вашето местоположение, ще бъдат подканени да дадат отзиви, снимки и друга полезна информация

  2. Позволява отбелязване на популярни часове и продължителност на посещенията, за да помогне на клиентите да планират посещения във вашия бизнес

  3. Подобрява видимостта ви в Google Maps

 

Проектът Google Beacon може да изглежда малко объркващ, но всъщност е доста лесен и полезен за вашия малък и среден бизнес.

Кой не би искал да научи повече за своите клиенти и да направи промени, за да отговаря на техните нужди?

Препоръчваме още:

Защо компаниите трябва да присъстват във Facebook Защо компаниите трябва да присъстват във Facebook Прочети повече
Как да защитите вашия онлайн бизнес Как да защитите вашия онлайн бизнес Прочети повече
Предимства и недотатъци на криптовалутите Предимства и недотатъци на криптовалутите Прочети повече
нагоре