Какви бизнес ценности привличат клиентите?

   Тъй като поколенията и желанията се променят, бизнесът също трябва да се променя!

В тази статия разглеждаме променящите се желания на клиентите в съвременната епоха и най-добрите начини вашият бизнес да отговаря на техните нужди.

  • Използвайте силата на връзката със социалните медии

Лесно е да се твърди, че много от промените в желанията на клиентите около бизнеса могат да се дължат на появата на социалните медии, което също означава по-голям достъп до вашия бизнес. От милионите хора, които разглеждат социалните медии, 54 процента от тях използват социални платформи за проучване на продукти и услуги. 90 процента от търговците дори признават влиянието на социалните медии, като казват, че то е увеличило излагането на техния бизнес. Изграждате и достигате общност в социалните медии, която иначе не бихте имали, така че не им предоставяйте достъпността и информацията, които искат, чрез социалните платформи.

  • Отнасяйте се с клиентите си като с личности

Въпреки че удобството и бързото обслужване все още са ценни, създаването на индивидуализирано изживяване е взело предимство. Независимо дали една компания постига това, чрез персонализирано обслужване на клиенти или активно се ангажира в социалните медии, признаването на индивидуалните нужди и стойността на клиента за бизнеса е безценно. Всъщност 70 процента от потребителите вероятно ще бъдат лоялни към дадена компания, ако са били накарани да се чувстват като индивид, а не като число. Тъй като очакванията за индивидуализирано и отзивчиво обслужване са много по-високи от тези на големите компании, не разочаровайте клиентите си, като не успеете да предоставите тази услуга!

  • Става дума за качество и съвестност

Да бъдеш съзнателен и основан на стойност бизнес има огромен ефект върху това как клиентите в съвременната епоха гледат на вашата компания. С обширна информационна мрежа клиентите са по-добре в хармония с компаниите, продуктите и услугите, които купуват.

52 процента от всички възрастни онлайн в САЩ вземат предвид ценностите на компанията, когато правят покупка и този брой се увеличава.

Покажете на клиентите си, че сте съзнателни и обмислени относно бизнес решенията, които взимате, и ценностите, които държите. Независимо дали имате обширни познания, за да отговорите на всички въпроси, или инвестирате повече в качествени артикули или услуги, вие ще бъдете на прав път да привлечете това желание!

  • Грижа за вашите отзиви

Отделяте ли време да разгледате вашите отзиви? Отговаряте ли на тях? Ако не, може да навредите на бизнеса си повече, отколкото предполагате! Когато клиентите вземат решение за закупуване на продукт, те са с 50% по-склонни да купят нещо въз основа на онлайн отзиви вместо лична препоръка от приятели или семейство. Ясно е, че рецензиите оказват силно влияние върху вземането на решения на клиентите и това се простира и до отговорите на отзиви. Предоставянето на навременен и полезен отговор на клиентите влияе върху лоялността към бизнеса с 80 процента. Тази отзивчивост играе роля в по-ранните теми за присъствие в социалните медии и предоставяне на индивидуализирани услуги.

 

Тъй като разбираме достъпността, която идва от социалните медии и интернет, можем да разпознаем колко драстично са се променили ценностите на клиентите през последните години.

Имайте предвид тези съвети, за да се харесате на клиентите и да останете пред тълпата!

Препоръчваме още:

Как да се уверите, че имейлите ви в Gmail ще бъдат прочетени Как да се уверите, че имейлите ви в Gmail ще бъдат прочетени Прочети повече
Стъпки за получаване на органични LinkedIn потенциални клиенти Стъпки за получаване на органични LinkedIn потенциални клиенти Прочети повече
Можете ли да изтриете отзив от Google? Можете ли да изтриете отзив от Google? Прочети повече
нагоре