Какъв уеб сайт да направя или как трябва да изглежда той? (1-ва част)

Ако обмисляте да направите редизайн, изцяло нов уеб сайт или се чудите как да генерирате повече клиенти, добре е да започнете с началната си страница.

Като виртуална входна врата на фирмата ви, тази страница обикновено отговаря за изтеглянето на по-голямата част от трафика на уеб сайта ви. Голяма част от фирмите, отвърдили се на пазара, обръщат особено внимание именно на тази част  и нейната оптимизация.

За да имате сайт, грабващ вниманието на Вашите потенциални клиенти, ще трябва да включите елементи, с които да подобрите ефективността на началната си страница.

12 Критични елемента, които Вашият уеб сайт трябва да има

1) Заглавие

За три секунди уеб сайтът трябва да каже на посетителите какво може да предложи. Това е мястото, където влиза заглавието ви. То може да е само няколко думи, но посланието му е изключително важно.Много различни типове хора могат да посетят уеб сайта ви и ще бъдете натоварени с намирането на няколко думи, които да грабнат вниманието на всички.Дръжте самата заглавна част ясна.

Заглавието на нашите клиенти семеен хотел "Аполония" гр.Созопол е чудесен пример: "Семеен хотел “Аполония”- 25 години традиция в гостоприемството!". Става напълно ясно и  няма нужда да декодирате надписа, за да разберете с какво наистина се занимават. Освен това изразът "25 години традиция в гостоприемството" се докосва до точка на болка за хора, които търсят сигурност и комфорт.

http://studioweb.bg/portfolio-detail/hotel-apoloniya-2872

2) Подзаглавие

Подзаглавието ви трябва да допълва заглавието, като предлага кратко описание на това, което правите или какво предлагате. Това може да се постигне ефективно, като се намали общата точка на болка, която продуктът или услугата ви предлагат.За да оптимизирате заглавията и текста си за мобилни устройства, използвайте по-големи шрифтове. Малките шрифтове могат да затруднят мобилните посетители.

Ето един пример за страхотно подзаглавие от клиентите ни "Railings.BG" : " ВЕЧЕ ПОЧТИ 10 ГОДИНИ ПРОЕКТИРАМЕ И ИЗГРАЖДАМЕ ВАШИТЕ ПАРАПЕТИ" Той се вписва в няколко често срещани болезнени точки за решения за управление на работата, като гарантира на посетителите, че това е персонализирано, надеждно и приятно за работа. И с думата “вашите” се скъсява дистанцията и потребителите чувстват фирмата по-близка.

http://studioweb.bg/portfolio-detail/reylingsbg-8666

3) Основни покани за действие

Целта на началната ви страница е да принуди посетителите да се вмъкнат по-надълбоко в уеб сайта ви и да ги преместят по-надолу по фунията. Включете два до три призива за действие, които насочват хората към различни етапи от цикъла на купуване - и ги поставете на места, които са лесни за намиране.Тези призиви трябва да бъдат визуално поразителни, в цвят, който контрастира с цветовата схема на вашата начална страница, като същевременно се вписва в цялостния дизайн. Бъдете кратки - не повече от пет думи. Например, както нашите клиенти от  София Логистикс подканват потребителите с  "Направи запитване" и "Свържи се с експерт".

http://studioweb.bg/portfolio-detail/sofia-logistics-5245

 

4) Подкрепящо изображение

Повечето хора са визуалисти. Уверете се, че използвате изображение (или дори кратко видео), което ясно показва какво предлагате. Използвайте изображения, които улавят емоциите и предизвикват действия.За да оптимизирате вашите изображения за мобилни потребители, използвайте висококачествени изображения, които имат намален размер на файла.Началната страница на уеб сайта на Д-р Ефремов е чудесен пример за емоционални изображения: той съдържа изображения, които свързват заглавието, подзаглавието и услугите, които предлага.

http://studioweb.bg/portfolio-detail/doktor-efremov-4743

5) Предимства

Не е важно само да опишете какво правите, но и защо това, което правите, е важно. Потребителите искат да знаят за ползите от купуването от вас, защото това ще ги убеди да осъществят покупка.Придържайте се към приятен и лесен за четене текст, написан на езика на вашите клиенти. Okay Switzerland прави страхотen списъка с функции на своята начална страница по начин, който е привлекателен, визуално приятно и лесно разбираем.

http://studioweb.bg/portfolio-detail/okay-taxi-app-5577

6) Социално доказване

Социалното доказателство е мощен показател за доверието. Продуктът или услугата ви може да е най-добрият в света и е добре да докажете това твърдение - хората може да не ви повярват, освен ако не го чуят от ваши клиенти. И точно това прави социалното доказателство.Включете само няколко от най-добрите (кратки) отзиви на началната страница Добавянето на име и снимка дава на тези показания повече доверие. Нашите клиенти Valentina D’Angela правят точно това на началната си страница.

http://studioweb.bg/portfolio-detail/valentina-dangela-svatbeni-pricheski-i-grim-8881

 

 

Препоръчваме още:

Пресконференция относно един от най-новите проекти на СтудиоУЕБ.БГ Пресконференция относно един от най-новите проекти на СтудиоУЕБ.БГ Прочети повече
Централизирана или децентрализирана система? И какво е блокчейн технологията. Централизирана или децентрализирана система? И какво е блокчейн технологията. Прочети повече
тттттт тттттт Прочети повече
нагоре