Как да подобрите резултатите от Facebook рекламата с „Click-to-Call

   Бързото разрастване на тактиките и технологиите за онлайн маркетинг даде на потребителите повече възможности да се свържат с вашия бизнес, от имейл и социални медии до чат на живо и потребителски форуми. Но за някои клиенти нищо не може да сравни с телефонно обаждане. Сложните въпроси от много части, например, често се решават най-добре при личен разговор. Дори бързите запитвания се възползват от незабавните отговори, които едно обаждане може да предостави (в сравнение с часовете, които може да бъдат прекарани в чакане, за да получите отговор по други канали).

Рекламите на Facebook „Click-to-Call“ могат да служат като мост, който ви свързва с тези силно ангажирани потребители, но програмата не е толкова интуитивна, колкото някои от другите предложения на платформата. Имайте предвид следните съвети, за да подобрите резултатите от кампанията си.

  • Обърнете специално внимание на вашите опции за насочване

Едно забележително предизвикателство с рекламите с обаждане, чрез кликване е, че Facebook автоматично ще оптимизира кампаниите ви за обхват, и ще насочва към потребители, които е много вероятно да щракнат върху CTA на вашата реклама. Това означава, че трябва да положите работа, когато става въпрос за избор на правилните рекламни настройки.

Например:

  1. Ограничете рекламите си да се показват само на потребители на Facebook на мобилни устройства. Повечето хора не могат да се обаждат с кликване от настолен компютър.

  2. Ако имате обикновен бизнес, насочете се към клиенти във вашия специфичен географски район, като използвате данни за минали транзакции, за да разберете колко вероятно е потребителите да пътуват до вашето местоположение.

  3. Настройте Facebook пиксела, така че да можете да насочите кампанията си към потребители на Facebook, които са посетили вашия уебсайт. Това увеличава вероятността те да бъдат достатъчно ангажирани, за да достигнат до вашия бизнес.

  4. Ограничете времето за показване на кампанията си според работното време на вашия бизнес или часовете, в които има тенденция да има най-голям обем на обажданията. Ако сте отворени само от 9 до 5, например, не пускайте реклами за обаждане, чрез кликване в 20:00.

  • Тествайте рекламните послания на кампанията си

Както при всеки друг тип рекламна кампания във Facebook, текущото тестване е от решаващо значение за получаването на печеливши резултати. И въпреки че няма да можете да тествате призиви за действие (CTA) освен „Обадете се сега“, все пак можете да опитате различни варианти на:

  1. Вашето рекламно съдържание

  2. Вашето изображение

  3. Независимо дали рекламата Ви включва URL адрес на уебсайт (както и URL адреса, който изберете да покажете)

  4. Отделна връзка за показване

  5. Текстът на заглавието, който се показва до вашата подканваща фраза

  6. Текстът с описание на връзката към емисията за новини, който се показва под заглавието на CTA

Започнете с образовани предположения за това какво е най-вероятно да резонира с вашите целеви клиенти, въз основа на това, което знаете за тях от други маркетингови кампании. Следете внимателно резултатите си. Подгответе няколко варианта на рекламата, за да можете да започнете нов тест веднага след като приключите всеки един.

  • Проследявайте ефективността на разговорите си

Въпреки това, докато гледате резултатите си с цел тестване, имайте предвид, че въпреки че Facebook ще записва всяко обаждане с кликване, произведено от вашите реклами като реализация, не всички обаждания са еднакви. Ако получавате обаждания от потенциални клиенти, които не са подходящи за вашите продукти или услуги, вие сте платили, за да получавате спам обаждания.

За да подобрите наистина резултатите от рекламите си с кликване и обаждане, трябва да погледнете извън функциите за отчитане на Facebook и да обвържете ефективността на обажданията си с всички приходи, които са генерирали. Най-лесният начин да направите това обикновено, е чрез вашия CRM, като използвате интеграция с VoIP решение, което ви позволява да идентифицирате кои обаждания , произведени от Facebook, са довели до реализирани сделки.

Не всички компании ще разполагат с необходимата инфраструктура за това ниво на анализ. Ако вашият не е, ще зависи от вас да решите дали генерирате достатъчно данни за ефективността на профила ви във Facebook Ads, за да разберете дали кампаниите ви отговарят на очакванията. Ако виждате увеличен обем на обажданията, но не и увеличени приходи, това може да е знак, че трябва да инвестирате в допълнителна технология за проследяване.

Дори и да изпълните всички настройки за проследяване на обаждане, чрез кликване, имайте предвид, че може да имате някои зрители на реклами, които мамят и се обаждат на бизнеса ви, без да кликнат върху рекламата ви. Представете си, че виждате реклама за обаждане, чрез кликване за бизнес, с който се интересувате да се свържете, но не можете да се обадите точно в този момент. Вместо това записвате името на компанията им и планирате да ги потърсите онлайн и да се обадите по-късно, когато сте свободни. Въпреки че кампанията ви за реклами във Facebook технически доведе до това обаждане, тя няма да получи кредит за него, освен ако не решите да попитате новите обаждащи се как са ви намерили.

 

Изброените са добри практики, която трябва да следвате като цяло, но също така е важен начин за по-нататъшно подобряване на резултатите от рекламите си за обаждане във Facebook.

Препоръчваме още:

Избор на алтернативни социални мрежи за марките: Bluesky, Threads, Mastodon и X Избор на алтернативни социални мрежи за марките: Bluesky, Threads, Mastodon и X Прочети повече
Иновациите в автомобилните приложения: промяна в начина, по който взаимодействаме с колите си Иновациите в автомобилните приложения: промяна в начина, по който взаимодействаме с колите си Прочети повече
Важността на инклузивността в мобилните приложения за равен достъп до технологии Важността на инклузивността в мобилните приложения за равен достъп до технологии Прочети повече
нагоре