Как да напишете PPC реклами, които конвертират

   В света на платеното търсене показването на неработещи реклами, се получава, когато има кликвания, но няма реализации. Какво трябва да направите в такъв случай?

Прецизирайте рекламното си съдържание. Ето как да напишете реклами, на които вашите клиенти ще щракнат и ще извършат реализация.

  • Използвайте привличащи вниманието заглавия

Вашето заглавие е изключително важен детайл, за да привлечете вниманието на клиента. Използвайте завладяващ, ориентиран към действие език, който отличава вашия продукт или оферта от всички останали.

  • Незабавно посочете ползите

Най-често решенията и предимствата, които можете да предложите на клиентите си, по отношение на цена, качество или опит, създават целия стимул за кликване. Бъдете конкретни!

Например, вместо да кажете: „Страхотни отстъпки! Спестете много пари!” може да опитате нещо като „50% отстъпка от всички маратонки. Спестете до 125лв. от най-добрите марки!”

  • Насочване към емоциите

Хората са емоционални създания и нашите решения се ръководят от нашите чувства. Когато пишете рекламното си съдържание, ползите, за които смятате, че клиентите ви се интересуват, може да не са тези, които всъщност ценят. Помислете за продуктите, които продавате и „по-високата мотивация“ на клиентите ви за закупуване на продукта и се насочете към тях.

  • Използвайте призиви за действие

"Купете…!" “Пазарувайте…!” "Поръчайте…!"

Мощни глаголи като тези са гръбнакът на вашето рекламно съдържание, давайки на клиентите ви решителни действия, които да предприемат, така че да нямат неяснота. Призивът за действие съчетава действие с спешност („Пазарувайте сега!“), за да придвижи клиентите напред в тяхното пътуване. Може също да помислите да дадете на клиентите си краен срок и стимул („Поръчайте до петък с 20% отстъпка!“), за да ги мотивирате да действат бързо.

Тествайте различни CTA един срещу друг, за да можете да видите кои от тях резонират с клиентите ви и да използвате тези, които ги предвижват. Мислете за печелившите си CTA като за новите „контроли“, срещу които ще тествате нови идеи на текуща основа.

 

Потребителите трябва да се чувстват мотивирани да се пренасочат към вашата целева страница и най-добрият начин да ги накарате е да им покажете уважение, да стигнете до тяхната същност, да бъдете конкретни и да ги привлечете с нещата, от които се интересуват. Добавете нотка на креативност и решителни действия, и ще сте на път да пуснете завладяващи реклами, които превръщат печелят клиенти!

Препоръчваме още:

Създайте концизно заглавие, обхващащо основни идеи, използвайки максимум 20 думи. Създайте концизно заглавие, обхващащо основни идеи, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Оптимизирането на клучови стратегии за запазване на клиенти за устойчив растеж Оптимизирането на клучови стратегии за запазване на клиенти за устойчив растеж Прочети повече
Иновациите в автомобилните приложения: промяна в начина, по който взаимодействаме с колите си Иновациите в автомобилните приложения: промяна в начина, по който взаимодействаме с колите си Прочети повече
нагоре